Gå til innhold

og mens jeg er igang....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er egentlig forskjellen på gmail og hotmail. Er begge gratis? er det ene noe bedre en det andre?

og hva slags mail er @moose-mail.com

og hva slags konsept er pakistanermail

går igjennom en medlemsliste derfor kom disse spørsmålene opp

Gjest sånn helt passe
Skrevet

Forskjellen mellom hotmail og gmail er igrunnen hvem som tilbyr deg tjenesten.. Det er utrolig mange tilbydere av gratis email-adresser og tilhørende diskplass - gmail er litt spesiell her siden du får tilbudt så mye diskplass. :-) Hotmail har nokså liten diskplass, og får du et stort vedlegg kan du av og til få problemer med å ta det imot.

Skrevet

Når du lurer på hva slags steder folk sender mail fra, så lønner det seg å bare bruke browseren din for å se etter. Sjekk ut www.moose-mail.com og finn ut hva det er. Det er myriader av domenenavn der ute, og de fleste firmaer eller litt kommersielle portaler har etterhvert en form for e-mailtjenste knyttet opp til sitt domenenavn..

Skrevet

Jeg har gått over til gmail etter å ha brukt hotmail i mange år. Er kjempefornøyd med gmail. Hotmail kan ikke måle seg... Men jeg har fortsatt hotmail adressen, sjekker iblant i tilfelle noen ikke har fått med seg adresse-skiftet. Og oppdaget at nå har vi 25 MB lagringsplass. Før var det bare 2MB... Uansett, har vi 2000 på gmail :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...