Gjest ikke hacking, bare feilmeldinger Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Du mener siste versjon av phpBB? Hvorfor oppdatere, med mindre den nye versjonen har noe den gamle ikke har, og som man trenger? "..........................................." Man oppdaterer vel som regel for å bedre sikkerheten og få en versjon hvor de har fikset feilene som var på den gamle. Dessuten er eldre versjoner av disse php-foraene gjerne mer utsatt for hacking enn de nyere. Det er min egen dyrekjøpte erfaring etter at jeg hadde en gammel versjon som ble helt ødelagt av hackere (eller hva de kaller seg) nå sist vår. Det var ikke bare mitt nettsted som ble rammet. Mange som hadde samme gamle forumversjon som meg fikk litt av en jobb å med å få alt på plass igjen. Jeg hadde backup, men den var det feil på, så jeg måtte starte helt på nytt igjen. Mange tusener av innlegg gikk tapt. Kjedelig! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Jeg har har hatt problem også, tror det er samme forum som du skriver om. Av og til kommer det opp en svart side, med grønn tekst, hacked by .....ett eller annet jeg ikke husker nå. Så i det siste har det kommet feilmld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.