Gå til innhold

For noe dritt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå synes jeg veldig synd på meg selv!

Har vært hos legen å fjernet en føflekk i nakken. En stor, stygg gammalmanns-føflekk! Fjerna stinga for 2 dager siden.Alt såg fint ut, men det var veldig ømt.

Nå har hele dritten sprukket opp igjen, betent og jævlig! Au! Måtte til legevakta i går, og nå sitter jeg med fingen i raua og tygger på pencilin!

Utrolig så mye prblem en liten uskyldig føflekk kan gi!

Skrevet

Ekkelt å skrive mens du har fingen i raua eller? ;)

God bedring!

Skrevet

Akkurat det der opplevde jeg også med en føflekk jeg fjerna på overarmen. Noen dager etter fjerningen sprakk stingene og såret så svart ut pga størkna blod *æsj*

Det rare var at jeg allerede var på sykehuset når det skjedde. Datteren min var innlagt for fjerning av mandlene.

Sykepleieren på avdelingen var redd for streptokokker e.l og sendte meg sporenstreks ned på kirurgen for en sjekk. Heldigvis var såret fint så jeg ble plastra godt sammen.

Arret er ikke spesielt pent (litt åpent på en måte), men kan jo være greit å se litt macho ut innimellom ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Uff.. god bedring (kan man si det?) He he..ja, du skjønner vel hva jeg mener =)

Skrevet

Jeg tror plasseringen av fingern kan ha sammenheng med din infeksjon.

Skrevet

Ikke glem hvilken finger du hadde i baken før du eventuelt skal pirke bort noe matrester fra tenna.

Skrevet

god bedring til deg

"nå sitter jeg med fingen i raua og tygger på pencilin!"

jeg er som sagt blond, men hvorfor sitter du med fingern i raua? sammenheng?

Gjest Calóni
Skrevet

Akkurat det der opplevde jeg også med en føflekk jeg fjerna på overarmen. Noen dager etter fjerningen sprakk stingene og såret så svart ut pga størkna blod *æsj*

Det rare var at jeg allerede var på sykehuset når det skjedde. Datteren min var innlagt for fjerning av mandlene.

Sykepleieren på avdelingen var redd for streptokokker e.l og sendte meg sporenstreks ned på kirurgen for en sjekk. Heldigvis var såret fint så jeg ble plastra godt sammen.

Arret er ikke spesielt pent (litt åpent på en måte), men kan jo være greit å se litt macho ut innimellom ;-)

"Noen dager etter fjerningen sprakk stingene og såret så svart ut pga størkna blod"

Akkurat idet jeg leste det tok jeg meg en stor sup kaffe *grøsse*

Skrevet

god bedring til deg

Jeg er ikke blond, men skjønte heller ikke den *ler*

Skrevet

"Noen dager etter fjerningen sprakk stingene og såret så svart ut pga størkna blod"

Akkurat idet jeg leste det tok jeg meg en stor sup kaffe *grøsse*

Håper da virkelig kaffien smakte godt ;-)

Skrevet

Ikke glem hvilken finger du hadde i baken før du eventuelt skal pirke bort noe matrester fra tenna.

ups...... kunne du ikke minnet meg på det litt tidligere????

Skrevet

Jeg tror plasseringen av fingern kan ha sammenheng med din infeksjon.

LOL

Skrevet

Jepp....."en gammel krigsskade"......

Skrevet

Ekkelt å skrive mens du har fingen i raua eller? ;)

God bedring!

ja, veldifg ekkelt.....litt tungvindt faktisk!!!

Skrevet

Jeg er ikke blond, men skjønte heller ikke den *ler*

En lokal måte å si at en har skjegget i postkassa.

Skrevet

jepp! ;D

Skrevet

god bedring til deg

"jeg er som sagt blond, men hvorfor sitter du med fingern i raua? sammenheng?"

*LOL*

Skrevet

Aha, der lærte jeg noe nytt gitt ;-)

Skrevet

jepp! ;D

En langt mer ekkel måte å si at en har skjegget i postkassen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...