Tottlå Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Nå synes jeg veldig synd på meg selv! Har vært hos legen å fjernet en føflekk i nakken. En stor, stygg gammalmanns-føflekk! Fjerna stinga for 2 dager siden.Alt såg fint ut, men det var veldig ømt. Nå har hele dritten sprukket opp igjen, betent og jævlig! Au! Måtte til legevakta i går, og nå sitter jeg med fingen i raua og tygger på pencilin! Utrolig så mye prblem en liten uskyldig føflekk kan gi! 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Ekkelt å skrive mens du har fingen i raua eller? God bedring! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Akkurat det der opplevde jeg også med en føflekk jeg fjerna på overarmen. Noen dager etter fjerningen sprakk stingene og såret så svart ut pga størkna blod *æsj* Det rare var at jeg allerede var på sykehuset når det skjedde. Datteren min var innlagt for fjerning av mandlene. Sykepleieren på avdelingen var redd for streptokokker e.l og sendte meg sporenstreks ned på kirurgen for en sjekk. Heldigvis var såret fint så jeg ble plastra godt sammen. Arret er ikke spesielt pent (litt åpent på en måte), men kan jo være greit å se litt macho ut innimellom ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Uff.. god bedring (kan man si det?) He he..ja, du skjønner vel hva jeg mener =) 0 Siter
fyrlykt Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg tror plasseringen av fingern kan ha sammenheng med din infeksjon. 0 Siter
cecily Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Ikke glem hvilken finger du hadde i baken før du eventuelt skal pirke bort noe matrester fra tenna. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 god bedring til deg "nå sitter jeg med fingen i raua og tygger på pencilin!" jeg er som sagt blond, men hvorfor sitter du med fingern i raua? sammenheng? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Akkurat det der opplevde jeg også med en føflekk jeg fjerna på overarmen. Noen dager etter fjerningen sprakk stingene og såret så svart ut pga størkna blod *æsj* Det rare var at jeg allerede var på sykehuset når det skjedde. Datteren min var innlagt for fjerning av mandlene. Sykepleieren på avdelingen var redd for streptokokker e.l og sendte meg sporenstreks ned på kirurgen for en sjekk. Heldigvis var såret fint så jeg ble plastra godt sammen. Arret er ikke spesielt pent (litt åpent på en måte), men kan jo være greit å se litt macho ut innimellom ;-) "Noen dager etter fjerningen sprakk stingene og såret så svart ut pga størkna blod" Akkurat idet jeg leste det tok jeg meg en stor sup kaffe *grøsse* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 god bedring til deg "nå sitter jeg med fingen i raua og tygger på pencilin!" jeg er som sagt blond, men hvorfor sitter du med fingern i raua? sammenheng? Jeg er ikke blond, men skjønte heller ikke den *ler* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 "Noen dager etter fjerningen sprakk stingene og såret så svart ut pga størkna blod" Akkurat idet jeg leste det tok jeg meg en stor sup kaffe *grøsse* Håper da virkelig kaffien smakte godt ;-) 0 Siter
Tottlå Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Ikke glem hvilken finger du hadde i baken før du eventuelt skal pirke bort noe matrester fra tenna. ups...... kunne du ikke minnet meg på det litt tidligere???? 0 Siter
Tottlå Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Jeg tror plasseringen av fingern kan ha sammenheng med din infeksjon. LOL 0 Siter
Tottlå Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Akkurat det der opplevde jeg også med en føflekk jeg fjerna på overarmen. Noen dager etter fjerningen sprakk stingene og såret så svart ut pga størkna blod *æsj* Det rare var at jeg allerede var på sykehuset når det skjedde. Datteren min var innlagt for fjerning av mandlene. Sykepleieren på avdelingen var redd for streptokokker e.l og sendte meg sporenstreks ned på kirurgen for en sjekk. Heldigvis var såret fint så jeg ble plastra godt sammen. Arret er ikke spesielt pent (litt åpent på en måte), men kan jo være greit å se litt macho ut innimellom ;-) Jepp....."en gammel krigsskade"...... 0 Siter
Tottlå Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Ekkelt å skrive mens du har fingen i raua eller? God bedring! ja, veldifg ekkelt.....litt tungvindt faktisk!!! 0 Siter
cecily Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Jeg er ikke blond, men skjønte heller ikke den *ler* En lokal måte å si at en har skjegget i postkassa. 0 Siter
Tottlå Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 En lokal måte å si at en har skjegget i postkassa. jepp! ;D 0 Siter
Tottlå Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 god bedring til deg "nå sitter jeg med fingen i raua og tygger på pencilin!" jeg er som sagt blond, men hvorfor sitter du med fingern i raua? sammenheng? "jeg er som sagt blond, men hvorfor sitter du med fingern i raua? sammenheng?" *LOL* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 En lokal måte å si at en har skjegget i postkassa. Aha, der lærte jeg noe nytt gitt ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 jepp! ;D En langt mer ekkel måte å si at en har skjegget i postkassen ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Jepp....."en gammel krigsskade"...... *hehe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.