Gå til innhold

For noe dritt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En langt mer ekkel måte å si at en har skjegget i postkassen ;-)

jo, det er sant.... får kanskje poenget litt bedre frem med å si det på den måten, i stedet for uskyldige "sjegget i postkassa"

Gjest Calóni
Skrevet

jo, det er sant.... får kanskje poenget litt bedre frem med å si det på den måten, i stedet for uskyldige "sjegget i postkassa"

Mange blir dårlige i magen av penicillin, så det kunne jo tolkes dithen også, at av mangel på noe bedre måtte du stikke fingeren oppi for å få slutt på maset? ;)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

"Noen dager etter fjerningen sprakk stingene og såret så svart ut pga størkna blod"

Akkurat idet jeg leste det tok jeg meg en stor sup kaffe *grøsse*

det har ofte skjedd med meg når jeg har dolet og spist samtidig. Har titt og ofte mistet matlysten:)

Gjest Calóni
Skrevet

det har ofte skjedd med meg når jeg har dolet og spist samtidig. Har titt og ofte mistet matlysten:)

Jeg burde jo være herdet, jeg som jobber i helsesektoren, men den gang ei ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...