Gå til innhold

Yahoo - ikke anonym?

Anbefalte innlegg

Gjest Megadum
Skrevet

Man trenger som kjent iblant å sende mail der identitet ikke blir avslørt. Til nå har ikke jeg trengt det, men nå er tida inne (i alle fall en stund).

Litt tilfeldig ble det Yahoo, fant på passende "brukernavn" og ble akseptert med det og fikk "min side" og mail.

Så sendte jeg en mail til meg sjøl for å sjekke, og takk for det (at jeg ikke sendte det dit jeg ville være anonym med det samme!) - for der kom mailen med mitt eget RL-navn.

Hva er det jeg gjør galt?

Gjest Megadum
Skrevet

Du har vel oppgitt RL-navnet ditt da...

For å få tilgang til hele greia så var det jo et digert skjema man skulle fylle ut, med * der man MÅTTE fylle ut.

Det falt meg virkelig ikke inn at nicket jeg strevde sånn med å finne på, ikke skulle være "avsenderen" når jeg sendte mail?

Skrevet

For å få tilgang til hele greia så var det jo et digert skjema man skulle fylle ut, med * der man MÅTTE fylle ut.

Det falt meg virkelig ikke inn at nicket jeg strevde sånn med å finne på, ikke skulle være "avsenderen" når jeg sendte mail?

Det går an å fylle inn falsk info, noe man virkelig bør gjøre om man vil være anonym.

Men gå inn og se om du finner noe alternativer og sånn, der bør det være felt for hva som skal stå som "avsendernavn".

Gjest Megadum
Skrevet

Det går an å fylle inn falsk info, noe man virkelig bør gjøre om man vil være anonym.

Men gå inn og se om du finner noe alternativer og sånn, der bør det være felt for hva som skal stå som "avsendernavn".

Takk. Det skal jeg gjøre straks.

Skrevet

Jeg trodde virkelig ingen fyllte ut med riktig navn på disse skjemaene for å få gratis e-post jeg. :o)

Skrevet

Du må fylle ut feltene, men du trenger selvsagt ikke fylle dem ut med ditt ordentlige navn.

Gjest Calóni
Skrevet

Takk. Det skal jeg gjøre straks.

På min hotmailadresse står det

Fornavn: Caloni

Etternavn: Makaroni

Funker flott:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...