Gjest Megadum Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Man trenger som kjent iblant å sende mail der identitet ikke blir avslørt. Til nå har ikke jeg trengt det, men nå er tida inne (i alle fall en stund). Litt tilfeldig ble det Yahoo, fant på passende "brukernavn" og ble akseptert med det og fikk "min side" og mail. Så sendte jeg en mail til meg sjøl for å sjekke, og takk for det (at jeg ikke sendte det dit jeg ville være anonym med det samme!) - for der kom mailen med mitt eget RL-navn. Hva er det jeg gjør galt? 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Du har vel oppgitt RL-navnet ditt da... 0 Siter
Gjest Megadum Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Du har vel oppgitt RL-navnet ditt da... For å få tilgang til hele greia så var det jo et digert skjema man skulle fylle ut, med * der man MÅTTE fylle ut. Det falt meg virkelig ikke inn at nicket jeg strevde sånn med å finne på, ikke skulle være "avsenderen" når jeg sendte mail? 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 For å få tilgang til hele greia så var det jo et digert skjema man skulle fylle ut, med * der man MÅTTE fylle ut. Det falt meg virkelig ikke inn at nicket jeg strevde sånn med å finne på, ikke skulle være "avsenderen" når jeg sendte mail? Det går an å fylle inn falsk info, noe man virkelig bør gjøre om man vil være anonym. Men gå inn og se om du finner noe alternativer og sånn, der bør det være felt for hva som skal stå som "avsendernavn". 0 Siter
Gjest Megadum Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Det går an å fylle inn falsk info, noe man virkelig bør gjøre om man vil være anonym. Men gå inn og se om du finner noe alternativer og sånn, der bør det være felt for hva som skal stå som "avsendernavn". Takk. Det skal jeg gjøre straks. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 For å få tilgang til hele greia så var det jo et digert skjema man skulle fylle ut, med * der man MÅTTE fylle ut. Det falt meg virkelig ikke inn at nicket jeg strevde sånn med å finne på, ikke skulle være "avsenderen" når jeg sendte mail? Jeg trodde virkelig ingen fyllte ut med riktig navn på disse skjemaene for å få gratis e-post jeg. ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 For å få tilgang til hele greia så var det jo et digert skjema man skulle fylle ut, med * der man MÅTTE fylle ut. Det falt meg virkelig ikke inn at nicket jeg strevde sånn med å finne på, ikke skulle være "avsenderen" når jeg sendte mail? Du må fylle ut feltene, men du trenger selvsagt ikke fylle dem ut med ditt ordentlige navn. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Takk. Det skal jeg gjøre straks. På min hotmailadresse står det Fornavn: Caloni Etternavn: Makaroni Funker flott:D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.