Gjest ...ønsker meg allikevel.... Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg er desverre julbent. Ikke mye, men litt. Dette syns jeg er skrekkelig stygt i støvletter. Det ville ikke vært noe problem hvis man ikke trengte å ha et par, men det må man. Kjoler og skjørt om vinteren er MYE kulere med støvletter. Mine venner ler av problemet mitt og mener jeg overdriver, men like fullt er det et problem for meg. Noen som har tips til alternativer eller hva slags støvletter jeg kan ha? 0 Siter
Gjest ...ønsker meg allikevel.... Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 ...selvsagt inspirert av innlegget under! 0 Siter
Gjest påskebent Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg er påskebent desverre, finner heller ikke støvletter som passer. 0 Siter
Velouria Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg er påskebent desverre, finner heller ikke støvletter som passer. Veldig bra! *LOL* 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 ja.... hvis du er hjul-beint? Så tror jeg høyden på støvlettene er avgjørende. Prøv forskejllige høyder (hvor på leggen de slutter). Få noen til å hjelpe deg, en venninne eller en flink person i en god skobutikk. Selvfølgelig kan du ha støvletter, det gjelder bare å finne beste fasong! 0 Siter
Patsi Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg er påskebent desverre, finner heller ikke støvletter som passer. Hehe :-D 0 Siter
collins Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Atle Antonsen var Bent Leikvoll i Nissene på Låven. Var han da julbent? 0 Siter
Gjest musmus Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Du får kjøpe deg ridestøvler. De er lavere på innsida enn utsida og de fleste som rir er litt hjulbeinte. 0 Siter
Gjest ...ønsker meg allikevel.... Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 ja.... hvis du er hjul-beint? Så tror jeg høyden på støvlettene er avgjørende. Prøv forskejllige høyder (hvor på leggen de slutter). Få noen til å hjelpe deg, en venninne eller en flink person i en god skobutikk. Selvfølgelig kan du ha støvletter, det gjelder bare å finne beste fasong! Takk for ett seriøst svar. Desverre er jeg ordblind så jeg ser det ble litt moro det der med jul og hjul... Men dette er uansett et problem for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.