Patsi Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Hva skal jeg _nå_ finne på? *ser på klokka og burde egentlig ha lagt seg* 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hehe... jeg tenkte på det. Skal jeg legge ut et innlegg her og spørre om jeg må sove nå tro? Men så hadde noen kommet meg i forkjøpet gitt... :-) Natta! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 kom deg i seng, det er lenge etter barne-tv! 0 Siter
Patsi Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 kom deg i seng, det er lenge etter barne-tv! Hehe, jeg brukte bare en time på å bli ferdig med å DOLe for kvelden, og _det_ er jo ikke så galt :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Hehe... jeg tenkte på det. Skal jeg legge ut et innlegg her og spørre om jeg må sove nå tro? Men så hadde noen kommet meg i forkjøpet gitt... :-) Natta! Hehe, det er ikke alltid lett å være DOLer som egentlig bør legge seg... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.