Gå til innhold

Dansk og svensk DOL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mente det var noen som påstod for noen dager siden at dansk og svensk DOL var lagt ned?

Siden alle innleggene på 100 nyeste var røde hos meg, tok jeg en titt der - og de så ut til å leve i beste velgående.

De så riktignok ikke så besøkte ut som det norske da, men... Kanskje vi skal invitere pratesyke dansker og svensker til norske DOL? Det er jo her det skjer :-)

(*sjekker 100 nyeste - alle er fremdeles røde* ...eller det skjer ikke så mye akkurat nå da...)

http://www.doktoronline.se

http://www.doktoronline.dk

Skrevet

Det var meg det, jeg trodde ikke de sidene var i live lengre, men det er de jo tydeligvis. :o) Selv om de ikke har fått med seg den siste layout-endringen.

Skrevet

Det var meg det, jeg trodde ikke de sidene var i live lengre, men det er de jo tydeligvis. :o) Selv om de ikke har fått med seg den siste layout-endringen.

Hehe, jeg la også merke til det. Men jeg tror det er flere enn en layout-endring de ikke har fått med seg :-)

Skrevet

det at de er røde kommer jo bare av at DU ikke har vært der før - det er jo innstillinger på din pc som gjør det......

Skrevet

Å det var kjedelig!

Svenskene gikk det jo nesten ikke å finne innlegg,mens danskene har gjenomsnittlig 1 innlegg pr dag.

Du verden så glad jeg er for at jeg er norsk og kan lese 100 vis av innlegg i uka.

Skrevet

ja hvis man blir gjenkjent av å skrive for mange innlegg her så kan man alltids emigrere til danske doktoronline:)

Skrevet

ja hvis man blir gjenkjent av å skrive for mange innlegg her så kan man alltids emigrere til danske doktoronline:)

Er ikke sikkert man får så mange svar da men.

Ypperlig for de som bruker å svare seg selv for de har vi nok av her på norske dol.

Skrevet

det at de er røde kommer jo bare av at DU ikke har vært der før - det er jo innstillinger på din pc som gjør det......

Neei, de er jo _blå_ når man ikke har lest dem - så blir de røde når man _har_ lest de - og jeg hadde lest alle...

(sånn er det i hvert fall her)

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...