Gå til innhold

Slutt på alt......kanskje....

Gjest Ser ingen håp lenger

Anbefalte innlegg

Gjest Ser ingen håp lenger

Hvorfor er ALLE imot meg?

Hvorfor er ALLE sinte og sure på meg?

Hvorfor er alltid jeg den som får skylden og som gjør feil????

Hvorfor er folk så onde?

Hvorfor er folk så egoistiske?

Hvorfor lever jeg dette livet?

Hvorfor kan jeg ikke bare få slippe fri fra dette drittlivet?

Men jeg har jo valget: jeg kan enten leve med og godta at det er sånn, eller jeg kan (prøve å) gjøre det slutt. Akkurat nå heller det mot det å gjøre det slutt, men jeg klarer det nok ikke denne gangen heller. Mislykka der også jeg. Hele meg er en eneste stor feil. Vet at de fleste andre en enige med meg.

Håper jeg dør neste gang jeg prøver.......håper, håper, håper. For nå orker jeg ikke mere. Vil ikke ha det vondt mere. Er sliten av smerten og elendigheten. Av å få skylden og vere feilen hele tiden. Er jeg så ille? Tydeligvis.

Men jeg skal klare det neste gang. Kanskje jeg lyktes da.......og da blir folk sikkert letta, for da er de kvitt et problem. Et stort problem.

Må bare ha litt tid på å forberede meg til slutten. Jeg håper at alt dette skal ta en slutt. Men det ta ingen slutt dersom jeg ikke dør. Da er hele dette vonde livet mitt over, en gang for alle. Og jeg tror jeg vil bli fort glemt. Få vil komme i begravelsen min, det er jeg ganske sikker på.

Jævla driiiiiiiittliv.

Adjø til livet.

Velkommen til døden.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204840-slutt-p%C3%A5-altkanskje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest det finnes håp!!!

Du har det ikke helt bra inatt nei, skjønner jeg. Men vær så snill, ikke gi opp. I morgen er nok en dag, du kan ringe fastlegen din, du kan få hjelp!

Ikke sitt alene med sånne tanker og vær så snill ikke gjør noe dumt. Jeg forsøkte å ta livet mitt med tabletter, en gang som 13-åring og en gang som 16-åring. Begge gangene hadde jeg ikke tenkt å si fra, La meg til å sove om kvelden og visste at i morgen er jeg død. Det jeg ikke hadde peiling på var dosering, så det jeg oppnådde var å bli drittdårlig, mildt sagt.

Når jeg nå ser tilbake på livet mitt, så har jeg oppnådd mye. Tenker ofte på (dette får også til å stanse meg fra å gjøre noe galt i vonde stunder)hvis jeg hadde "våknet død" den gangen livet ikke lenger var noen utvei for meg.

Dette hadde vært meget trist, jeg har ikke hatt et liv på solsiden, så langt ifra, men jeg har også det meget bra i lange perioder :-)

Har mistet mange som har stått meg nær, har sett hva dette gjør med den familien som opplever en sånn "tragedie".

Så uansett hvor mislykket du måtte føle deg, det er ikke lov å gi opp. Det er FEIL å tenke at du er til bry, at andre har det bedre uten deg osv. Dette er et tegn på at du er meget psyk. og den som er psyk trenger hjelp.

Så snakk med noen som kan få deg ut av dette tankemønstret, det er lett å kjøre seg fast i negative tanker. Det finnes medisiner, psykologer, leger, venner, familie (selv om du ikke ser det positive i dem akkurat nå).

La hendene dine ligge iro inatt, sett på litt fin musikk, prøv å koble ut vonde tanker, og blir ting for ille: Ring og snakk med legevakt, mental helse eller noen. Det gjør som regel tankene litt bedre.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...