Jeg er en annen Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Jeg har hørt at man ikke skal spise for mye gulrøtter, men har glemt hvorfor. Er det noen som vet hvorfor? Jeg ønsker, av ulike grunner, å spise en gulrot per dag. Er det ok? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hvis du spiser for mye gulrøtter gjør fargestoffet at du blir gul i huden. Jeg gumlet gulrøtter en sommer for mange år siden og mener å huske jeg fikk et oransje-skjær i huden. Men et par gulrøtter om dagen er bare sunt - så bare spis du! 0 Siter
cathlin Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hvis du spiser gulerøtter hver dag, vil du (svært sakte) bli transformert til en kanin. Det første du merker det på er tennene, deretter blir ørene lengre. Du krymper og får en god myk pels som blir hvit om vinteren. Og du kan hoppe veldig langt! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hvis du spiser gulerøtter hver dag, vil du (svært sakte) bli transformert til en kanin. Det første du merker det på er tennene, deretter blir ørene lengre. Du krymper og får en god myk pels som blir hvit om vinteren. Og du kan hoppe veldig langt! HO-HO !!!!! 0 Siter
flisa Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Bra knask! - de kokte gulerøttene har litt høyere GI enn de rå - og de rå er i klasse Høy GI - ...om du skal følge en lavkarbodiett...ellers, - bare et! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=6229 0 Siter
favn Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Klart en gulrot om dagen er bra! En bunt også, sikkert. Men skrell den/dem. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Selvfølgelig er det ok å spise en gulrot eller tre om dagen. Det er som med alt annet, alt med måte. En kilo eller tre om dagen er for mye, og kan gi deg litt gulere hud uten at det egentlig er farlig. Dessuten må kilosvis med uansett hva man spiser regnes med i det daglige energiinntaket. En jeg kjenner skulle slanke seg og hadde fått beskjed om at hun kunne spise så mye frukt og grønt hun ville. I tilegg til vanlig mager mat spiste hun ca et kilo gulrøtter og et kilo frukt om dagen, og skjønte ikke hvorfor hun ikke gikk ned i vekt. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hvis du spiser for mye gulrøtter gjør fargestoffet at du blir gul i huden. Jeg gumlet gulrøtter en sommer for mange år siden og mener å huske jeg fikk et oransje-skjær i huden. Men et par gulrøtter om dagen er bare sunt - så bare spis du! fuglen vår elsket gulerøtter. Hun fikk oransje bæsj, ble oransje over nebbet og fikk oransjeskjær på hviten på øynene 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hvis du spiser gulerøtter hver dag, vil du (svært sakte) bli transformert til en kanin. Det første du merker det på er tennene, deretter blir ørene lengre. Du krymper og får en god myk pels som blir hvit om vinteren. Og du kan hoppe veldig langt! Hahaha 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=6229 Jesus Maria Josefine! Jeg er tidligere røyker. No more carrots for meg. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Hvis du spiser gulerøtter hver dag, vil du (svært sakte) bli transformert til en kanin. Det første du merker det på er tennene, deretter blir ørene lengre. Du krymper og får en god myk pels som blir hvit om vinteren. Og du kan hoppe veldig langt! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Jesus Maria Josefine! Jeg er tidligere røyker. No more carrots for meg. Har kuttet litt ned på gulrøttene jeg også :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hahaha Papirtiger som har spist for mye gulerøtter: http://biphost.spray.se/jole/bild/Tiger%20Kanin.GIF 0 Siter
keinstein Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Relativt mye sukker i den. Det verste er at du kan få rykninger i nesa og lengre ører. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.