flisa Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Man blir blidspent, myk og fin i nakken og får røde roser i kinnene. Og så dufter man av epler dagen derpå. Du burde prøve. Jeg har da vel prøvd, kjøre vene! De vi bor hos i Frankrike lever jo av å lage det svineriet! Vi fikk det til ogmed på eplesorbetkuler - de fylte opp skåla! Det smaker neglakkfjerner! Vi skal hevne oss med å ha med akevitt. 0 Siter
gripp Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Jeg har da vel prøvd, kjøre vene! De vi bor hos i Frankrike lever jo av å lage det svineriet! Vi fikk det til ogmed på eplesorbetkuler - de fylte opp skåla! Det smaker neglakkfjerner! Vi skal hevne oss med å ha med akevitt. Hehe...du får finne en skikkelig ram jule-akevitt, knapt gjennomsiktig av all fuselen, og fortelle dem hvordan skikkelige vikinger drekker. 0 Siter
flisa Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hehe...du får finne en skikkelig ram jule-akevitt, knapt gjennomsiktig av all fuselen, og fortelle dem hvordan skikkelige vikinger drekker. Ja - og så skal jeg ta med vaffeljernet og ha på moltesyltetøy og brunost! 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Helt enig! Jeg tar opp disse sakene til det kjedsommelige i Venstre! Flisa, antagelig blir de dritlei deg men jeg synes det er kult at du fortsetter. Jeg peser på deg jeg også skjønner du. 0 Siter
flisa Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Flisa, antagelig blir de dritlei deg men jeg synes det er kult at du fortsetter. Jeg peser på deg jeg også skjønner du. Det er bra! vi kan ikke gi oss! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.