Aryane Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Skrev til deg på meldinger, men kanskje du ikke sjekker der så ofte. Fikk du boken om Agathon Sax? Er så spent på om jeg hadde rett, eller om Alzheimer Light'en slo inn dennne gangen også 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Har akkurat sittet og bladd i den, fikk den ikke før i dag og jeg må bare gi deg rett - her står det tante Tilda. Hvor i all verden hadde jeg tante Agathe fra?!?! 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Bruk Meldinger. Jeg leser aldri på meldinger jeg så det er i grunnen nyttesløst om man skal ha tak i meg. ) Dessuten viste det til en tidligere tråd her på Åpent. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Jeg leser aldri på meldinger jeg så det er i grunnen nyttesløst om man skal ha tak i meg. ) Dessuten viste det til en tidligere tråd her på Åpent. Dette har jo offentlig interesse! (Jeg trodde også at hun het Agathe). Kanskje det er forskjellige oversettelser? Man kan forøvrig lure på hva det kommer av at navnet Agathe så ofte opptrer i vitser o.a. som typisk for litt sint, gammel dame. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Dette har jo offentlig interesse! (Jeg trodde også at hun het Agathe). Kanskje det er forskjellige oversettelser? Man kan forøvrig lure på hva det kommer av at navnet Agathe så ofte opptrer i vitser o.a. som typisk for litt sint, gammel dame. Kanskje hun het Agathe i filmene?^*Håper* 0 Siter
Aryane Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Har akkurat sittet og bladd i den, fikk den ikke før i dag og jeg må bare gi deg rett - her står det tante Tilda. Hvor i all verden hadde jeg tante Agathe fra?!?! Det var godt å høre at jeg ikke er helt senil enda. Agathe var sikkert det første som slo deg da du tenkte på Agathon...det er jo like navn, så det er jo naturlig. 0 Siter
Aryane Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Bruk Meldinger. Det gjorde jeg også, men ikke alle sjekker på meldinger like ofte, så da jeg ikke fikk svar der prøvde jeg her i stedet 0 Siter
Aryane Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Kanskje hun het Agathe i filmene?^*Håper* Hihi, jeg har bare sett filmene , aldri lest bøkene...så hun må ha hett Tilda i filmene iallefall. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hihi, jeg har bare sett filmene , aldri lest bøkene...så hun må ha hett Tilda i filmene iallefall. Så mye for den teorien altså... *Snøft* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.