Gå til innhold

oversettelse på den morsomme videoen Lillemus la ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la det inn på et forum, og en nederlender ga meg en oversettelse på hva som skjer, Han har sett det første og det andre opptaket.

"This was about a Belgian TV show call Boemerang ,the show was a live TV show and it did live discussions about many things including Sexuality intimacy and many other things .

The Show host (reporter ) had 2 people on his panel that were the recipients of medical blunders ,in other words they messed up the surgery that they had .

So the host of the show asked the lady a question first but the lady broke down in tears about what happened to her .

Then the host asked the man next to the lady what happened to him and the man explained that he had throat problems and they operated on him and they messed up with the result that the man had trouble talking normal .

Then after all the laughing the TV host asked a man in the audience what happened to him and this man could barely talk at all and it looked to me that he had a device on his throat to help him talk .

The TV host said that he was late and he did not have time to meet the panel (guest) before the live show .

The TV host Erik Hartman started to laugh in a ridiculous way ,and stumpled his way through the show .

Now he says that because of his laughing stupidly he got fired instantly

his show was cancelled and he never got another job in Television again .

I think he has a radio talk show today .

Now is this all true or is it not I don't know.

I found the following Talk Forun discussing this film clip ,some of the people write in English .

If this is real and not a Saterday night type of skid then I think it is in bad taste .

That is my opinion

"

Skrevet

Døh - atte - jeg har ikke lagt ut lenke til noen video....

Men morsom var den! :o)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

det var vel flisa som la ut den første linken, og så la jeg ut en annen versjon;)

Gøy at du fikk det oversatt!

Skrevet

det var vel flisa som la ut den første linken, og så la jeg ut en annen versjon;)

Gøy at du fikk det oversatt!

sorry, rotet litt med nickene her

Det var selvsagt Flisa som la den ut!!

Skrevet

Det var jeg som la den ut!!!!!! VIL HA ÆRA!!!! ikke bland meg med den sexfikserte bokkjerringa der!!

:-)

Skrevet

Ikke for å ødelegge (men jeg gjør det allikevel), så er det hele visstnok en sketsj fra et belgisk TV-show som heter In the Gloria. http://www.indegloria.be/

Men moro var det lell..

Skrevet

Ikke for å ødelegge (men jeg gjør det allikevel), så er det hele visstnok en sketsj fra et belgisk TV-show som heter In the Gloria. http://www.indegloria.be/

Men moro var det lell..

mener du at hele sketsjen(staves det sånn?) er arrangert?

Det hele minner meg om noe alla Bård Tufte johansen Eller Harald Eia villa gjort.

Men nederlenderen synes å være fullt overbevist om at det hele er sant

Skrevet

mener du at hele sketsjen(staves det sånn?) er arrangert?

Det hele minner meg om noe alla Bård Tufte johansen Eller Harald Eia villa gjort.

Men nederlenderen synes å være fullt overbevist om at det hele er sant

Vel, I følge diskusjonssida jeg fant dette på snakker de visstnok flamsk, som vel er en hollandsk dialekt snakket av en minoritet i Belgia.

Kikker man på bildene under "Aflevering" ser det ut til at kødding med gamle, syke og handicappede er en viktig del av humoren deres...så det er vel egentlig mye som tyder på at dette er en (god) spøk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...