Gå til innhold

mistet giftering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant følgende innlegg i lokalavisa mi i dag:" Var så uheldig å miste gifteringen min etter en fuktig kveld på byen sist lørdag. Sannsynligvis på strekningen mellom Hawk og Strut. Den er inngravert Din vårinn 15.06.2002. Blir utrulig taknemmelig om noen har funnet den, siden jeg nå har sovet nesten en uke på sofaen. Vær så snill å ringe tlf.nr. 474 bla bla osv.

Vegar Nilsen"

Klarte ikke å la vær, lo så jeg ristet

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

8

• Velouria

6

• mil1365380270

5

• laban

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest teatrika
Skrevet

Skal vel mye til før en ring bare sklir av fingeren, kanskje...så hadde dette vært mannen min, så hadde han nok måttet fortsette å sove på sofaen selv etter at ringen hadde kommet til rette... Tror kanskje mannen her har noen ugler i mosen:-)

Skrevet

Det får meg til å tenke på en kar som fortalte at han var så glad at det ble høst og mindre sol. For på sommeren så gjorde solen at han ble hvit under gifteringen, og da var det så synlig når han tok den av seg.

Gjest LucySky
Skrevet

Skal vel mye til før en ring bare sklir av fingeren, kanskje...så hadde dette vært mannen min, så hadde han nok måttet fortsette å sove på sofaen selv etter at ringen hadde kommet til rette... Tror kanskje mannen her har noen ugler i mosen:-)

Nja. Jo, antakelig er det ugler i mosen. Men bare for sikkerhets skyld: faren min mistet sin giftering stående på Brooklyn Bridge.

Han og mor var unge og nygifte, og så sto de der og lente seg til rekkverket og faren min fiklet uten å tenke over det med ringen sin og svisj! så datt den av og forsvant.

De var gift (uten ring for hans del) i over 60 år etter det, da.

Gjest tetrisik
Skrevet

Nja. Jo, antakelig er det ugler i mosen. Men bare for sikkerhets skyld: faren min mistet sin giftering stående på Brooklyn Bridge.

Han og mor var unge og nygifte, og så sto de der og lente seg til rekkverket og faren min fiklet uten å tenke over det med ringen sin og svisj! så datt den av og forsvant.

Gift i 60 år etter det uten at tanken på å skaffe seg ny ring, slo ham?

Gjest Signaturen min
Skrevet

Hvorfor kjøpte de ikke ny ring til ham? Han foretrakk kanskje uten? Kanskje en grunn til at han mistet den?

mil1365380270
Skrevet

Enten er det en spøk, eller så er det et patetisk forsøk på å få det til å virke som ringen forsvant på mystisk vis. Særlig siden han skriver navnet sitt, sikkert viktig at kona og noen til får det med seg.

Kona har vel allerede funnet ringen i dresslommen og venter på at han skal innrømme at han tok den av seg ;-)

Skrevet

Haha, stakkars. Kan jo faktisk hende at han vaska hendene på en do og la den fra seg på vasken eller noe, da. Skjedd med meg tusen ganger.

Men "din vårinn?"

Gjest Signaturen min
Skrevet

Haha, stakkars. Kan jo faktisk hende at han vaska hendene på en do og la den fra seg på vasken eller noe, da. Skjedd med meg tusen ganger.

Men "din vårinn?"

Ta av seg en giftering for å vaske henda? Eh.. det gjør man vel ikke. En giftering er jo ment for å være på hele tiden, dessuten trenger da ringen vask også?

Gjest tetrisik
Skrevet

Men "din vårinn?"

Hva er så rart med "Din Vårinn" da?

Skrevet

Gift i 60 år etter det uten at tanken på å skaffe seg ny ring, slo ham?

Hvorfor skal man på død og liv ha ring når man er gift?

mil1365380270
Skrevet

Hvorfor skal man på død og liv ha ring når man er gift?

Hvis noen prøver seg på partneren, som for øvrig ikke har evne til å tenke selv, så vet de at vedkommende er opptatt. Var jeg slem nå? Ja! Men jeg kommer ikke på noen andre grunner.

Skrevet

Ta av seg en giftering for å vaske henda? Eh.. det gjør man vel ikke. En giftering er jo ment for å være på hele tiden, dessuten trenger da ringen vask også?

For det første er min litt stor, så den sklir av når jeg bruker mye såpe.

For det andre så foretrekker jeg å få vaska å tørka både fingeren og ringens skikkelig separat iblant. Om man aldri tar den av kan man få utslett (pga fukt som blir liggende) og det kan samle seg bakterier under.

Skrevet

Hvis noen prøver seg på partneren, som for øvrig ikke har evne til å tenke selv, så vet de at vedkommende er opptatt. Var jeg slem nå? Ja! Men jeg kommer ikke på noen andre grunner.

He, he!

Ikke jeg heller derfor måtte jeg spørre.

Skrevet

He, he!

Ikke jeg heller derfor måtte jeg spørre.

Skrevet

Vårrin er et jentenavn.

Ååååh.. Aldri hørt før =)

Gjest Signaturen min
Skrevet

For det andre så foretrekker jeg å få vaska å tørka både fingeren og ringens skikkelig separat iblant. Om man aldri tar den av kan man få utslett (pga fukt som blir liggende) og det kan samle seg bakterier under.

Om ringen er litt stor så tørker det vel lett under der om den er på.

Bakterier samler seg alle steder, og en møkkete ring har nok fler en en vasket en..

mil1365380270
Skrevet

Mulig han er en av de få mennene som vasker hendene etter å ha vært på do, men at han endatil tar den av seg på do på et utested for å vaske og tørke over og under?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...