Gå til innhold

mistet giftering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om ringen er litt stor så tørker det vel lett under der om den er på.

Bakterier samler seg alle steder, og en møkkete ring har nok fler en en vasket en..

Hva er problemet?

Jeg har lagt ringen min igjen på vasken mange ganger, og utelukker ikke at det kan være en mulighet for ham også.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

8

• Velouria

6

• mil1365380270

5

• laban

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Signaturen min
Skrevet

Hva er problemet?

Jeg har lagt ringen min igjen på vasken mange ganger, og utelukker ikke at det kan være en mulighet for ham også.

Jeg tror at det neppe er mange som tar av seg en giftering på et offentlig toalett for å vaske seg på henda, det er både urenslig og lite usannsynlig.

Gjest LucySky
Skrevet

Nei, det var sånn at de var lutfattige på den tida, sultet nesten. Så skulle det bli siden, men så ble det liksom aldri.

Faren min var kunstner, det var aldri penger. Ikke tror jeg at han egentlig likte å gå med ring, heller. Men HAN var trofast (mora mi, derimot er jeg jammen ikke så sikker på).

:)

Skrevet

Hvis noen prøver seg på partneren, som for øvrig ikke har evne til å tenke selv, så vet de at vedkommende er opptatt. Var jeg slem nå? Ja! Men jeg kommer ikke på noen andre grunner.

Vi bruker ikke ringer, selv om vi har vært gift i ...17 år! Mannen min tok den av seg etter at vi giftet oss, og mistet den! Han kan ikke fordra smykker, og bruker ingenting av denslags! Siden han ikke brukte ringen, ville ikke jeg se ut som en gift dame på eventyr, så jeg tok den av og!

Vi har aldri følt oss mindre gift av den grunn, eller at noen av oss har vært på sjekkern!

mvh

Skrevet

Jeg tror at det neppe er mange som tar av seg en giftering på et offentlig toalett for å vaske seg på henda, det er både urenslig og lite usannsynlig.

Ja, at det er lite usannsynlig er jeg helt enig i.

Slutter av denne idiotiske diskusjonen nå før jeg blir sur.

mil1365380270
Skrevet

Vi bruker ikke ringer, selv om vi har vært gift i ...17 år! Mannen min tok den av seg etter at vi giftet oss, og mistet den! Han kan ikke fordra smykker, og bruker ingenting av denslags! Siden han ikke brukte ringen, ville ikke jeg se ut som en gift dame på eventyr, så jeg tok den av og!

Vi har aldri følt oss mindre gift av den grunn, eller at noen av oss har vært på sjekkern!

mvh

Nei, det har jo ikke noe å si. Akkurat i starten er det koselig, men etter mitt syn har det ikke noen funksjon utover å se gift ut, etter det :-)

Skrevet

Hvorfor skal man på død og liv ha ring når man er gift?

Vi har aldri hatt ringer. Ingen av oss liker å gå med noe på fingrene.

Vi har vært gift i 16 år allikevel. Det er nok noen som har trodd at vi "bare" er samboere fordi ringene har manglet. Men i våre dager betyr akkurat det fint lite.

Gjest tetrisik
Skrevet

Ingen som sier at man på død og liv ha det? Men om ene parten mister den og ikke skaffer seg ny, skal vel ikke den andre parten heller bruke det?

fei1365380229
Skrevet

Jeg syns det er koselig med ring jeg da. Nå har jeg hatt den på i over 11 år og når jeg tar den av så føler jeg meg skikkelig naken. Har ikke tatt den av før bytur altså, men pga. mye vann i kroppen ved enkelte anledninger.

Mannen min har alltid gifteringen på, men så har vi helt tynne, glatte ringer uten noe dill dall.

Legger folk merke til om man har giftering på byen altså? Det er ikke min erfaring :o)

Skrevet

Vi har aldri hatt ringer. Ingen av oss liker å gå med noe på fingrene.

Vi har vært gift i 16 år allikevel. Det er nok noen som har trodd at vi "bare" er samboere fordi ringene har manglet. Men i våre dager betyr akkurat det fint lite.

He-he, det minner meg om noen tidligere naboer som syntes vi var så rare fordi vi ikke hadde bryllupsbilde i stuen! Ikke noe bilde og ingen ringer...De syntes det var et stusselig ekteskap! :-)

mvh

Skrevet

He-he, det minner meg om noen tidligere naboer som syntes vi var så rare fordi vi ikke hadde bryllupsbilde i stuen! Ikke noe bilde og ingen ringer...De syntes det var et stusselig ekteskap! :-)

mvh

Vi har verken bryllups- eller barnebilder på veggene. Faktisk ingen familiebilder i det hele tatt.

De som vil se sånt, henvises til mine foreldre :-|

fei1365380229
Skrevet

mvh

Vi har heller ikke noe bryllupsbilde, men vi har noen tøffe barnebilder :o).

Skrevet

Ingen som sier at man på død og liv ha det? Men om ene parten mister den og ikke skaffer seg ny, skal vel ikke den andre parten heller bruke det?

Det må jo være valgfritt, mannen min liker å gå med ring, så han har alltid hatt det på, selv nå som vi er separert. Det er ikke noen typisk giftering, men en tommelring. Jeg brukte min i et halvt år eller noe, jeg liker ikke å gå med smykker.

Skrevet

mvh

Vi hadde heller ikke barnebilder eller bryllupsbilder oppe av oss selv, vi ser hverandre jo hver dag så det har aldri vært noe behov. Barna har bilder av seg selv på rommet, fordi de er så "nydelige" i følge 4 åringen ;)

Skrevet

Jeg syns det er koselig med ring jeg da. Nå har jeg hatt den på i over 11 år og når jeg tar den av så føler jeg meg skikkelig naken. Har ikke tatt den av før bytur altså, men pga. mye vann i kroppen ved enkelte anledninger.

Mannen min har alltid gifteringen på, men så har vi helt tynne, glatte ringer uten noe dill dall.

Legger folk merke til om man har giftering på byen altså? Det er ikke min erfaring :o)

Vi begge måtte ta av våre i fjor -vi fikk gullallergi eller noe - rart. at begge fikk det.

mil1365380270
Skrevet

Vi begge måtte ta av våre i fjor -vi fikk gullallergi eller noe - rart. at begge fikk det.

Du er på konspiratoriske DOL, det var selvfølgelig gubben din som smurte noe på ringene. Har du ikke lagt merke til at han ser en annen vei når du forteller noen om "gullallergien" deres? ;-)

Skrevet

Ja, at det er lite usannsynlig er jeg helt enig i.

Slutter av denne idiotiske diskusjonen nå før jeg blir sur.

Så, så, så, opp med humøret :-))

Skrevet

Du er på konspiratoriske DOL, det var selvfølgelig gubben din som smurte noe på ringene. Har du ikke lagt merke til at han ser en annen vei når du forteller noen om "gullallergien" deres? ;-)

hihi! :)

Gjest teatrika
Skrevet

Nja. Jo, antakelig er det ugler i mosen. Men bare for sikkerhets skyld: faren min mistet sin giftering stående på Brooklyn Bridge.

Han og mor var unge og nygifte, og så sto de der og lente seg til rekkverket og faren min fiklet uten å tenke over det med ringen sin og svisj! så datt den av og forsvant.

De var gift (uten ring for hans del) i over 60 år etter det, da.

Hehe, joda jeg ser den, men iom han da var sammen med din mor så stiller saken seg litt annerledes. Her er det en fyr som har vært på en fuktig kveld på byen uten kona, og da klarer jeg ikke å være så godtroende at det har vært et uhell:-)

Skrevet

Så, så, så, opp med humøret :-))

Jeg er så DRIIIIIIITLEI av at det ikke finnes en eneste tråd uten at en eller annen skal komme med sånne idiotiske kverulering på det mest latterlige temaet, istedenfor å bare si seg uenig og ferdig med det!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...