Gå til innhold

mistet giftering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så DRIIIIIIITLEI av at det ikke finnes en eneste tråd uten at en eller annen skal komme med sånne idiotiske kverulering på det mest latterlige temaet, istedenfor å bare si seg uenig og ferdig med det!!

Skjønner godt at du ble litt irritert altså. Bare litt moro at du sa rett ut at du måtte slutte av før du ble for sur. Det var bare et forsøk på en liten fleip og en oppmuntring, men skjønner at jeg ikke fikk det helt til ;-/

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

8

• Velouria

6

• mil1365380270

5

• laban

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Skjønner godt at du ble litt irritert altså. Bare litt moro at du sa rett ut at du måtte slutte av før du ble for sur. Det var bare et forsøk på en liten fleip og en oppmuntring, men skjønner at jeg ikke fikk det helt til ;-/

Hehe, joda, ingenting som er så godt som å få lashed out litt =)

Skrevet

Ingen som sier at man på død og liv ha det? Men om ene parten mister den og ikke skaffer seg ny, skal vel ikke den andre parten heller bruke det?

Mannen min bruker gifteringen hele tiden, jeg bruker den sjelden. Er ikke noe glad i å ha smykker på fingrene.

Skrevet

Hehe, joda, ingenting som er så godt som å få lashed out litt =)

Godt det ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...