Gjest togli Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Jeg er så DRIIIIIIITLEI av at det ikke finnes en eneste tråd uten at en eller annen skal komme med sånne idiotiske kverulering på det mest latterlige temaet, istedenfor å bare si seg uenig og ferdig med det!! Skjønner godt at du ble litt irritert altså. Bare litt moro at du sa rett ut at du måtte slutte av før du ble for sur. Det var bare et forsøk på en liten fleip og en oppmuntring, men skjønner at jeg ikke fikk det helt til ;-/ 0 Siter
DarkPink Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Skjønner godt at du ble litt irritert altså. Bare litt moro at du sa rett ut at du måtte slutte av før du ble for sur. Det var bare et forsøk på en liten fleip og en oppmuntring, men skjønner at jeg ikke fikk det helt til ;-/ Hehe, joda, ingenting som er så godt som å få lashed out litt =) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Ingen som sier at man på død og liv ha det? Men om ene parten mister den og ikke skaffer seg ny, skal vel ikke den andre parten heller bruke det? Mannen min bruker gifteringen hele tiden, jeg bruker den sjelden. Er ikke noe glad i å ha smykker på fingrene. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hehe, joda, ingenting som er så godt som å få lashed out litt =) Godt det ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.