Gå til innhold

Trenger et godt middagstips!

Anbefalte innlegg

Gjest goddagen
Skrevet

Spørs hvor mye karbohydrater du vil stappe i deg det...

Karbohydrater er da ikke farlig, hva spiser du istedenfor da?

Skrevet

Karbohydrater er da ikke farlig, hva spiser du istedenfor da?

F.eks grønnsaker og kikerter.

Gjest goddagen
Skrevet

Du spiser ikke ris eller pasta heller du da antar jeg. Huhei for et spennendematutvalg du får... Nei, å være så sykelig opptatt av maten kan da umulig være bra.

Skrevet

Kom det et troll inn her nå??

Hva mener du/dere med troll, og var det myntet på meg, siden du skrev det under hovedinnlegget?

Skrevet

Hva mener du/dere med troll, og var det myntet på meg, siden du skrev det under hovedinnlegget?

Dette trollhysteriet her pa dol er for latterlig til a legge merke til det.

Skrevet

Dette trollhysteriet her pa dol er for latterlig til a legge merke til det.

Har ikke fått det med meg, og derfor spør jeg.

Gjest LucySky
Skrevet

Det med troll, siden det var jeg som lanserte det: jeg mente bare at den som var så iherdig med å torpedere den fine paioppskriften var så sta med irritasjonen sin at den nesten var påfallende.

Neida, neida! Jeg mente det ikke!

Skrevet

Du spiser ikke ris eller pasta heller du da antar jeg. Huhei for et spennendematutvalg du får... Nei, å være så sykelig opptatt av maten kan da umulig være bra.

Jeg er ikke sykelig opptatt av mat, det er bare naturlig for meg å spise sunt, så unner jeg meg heller det lille ekstra i helgene. Og joda jeg spiser både poteter, pasta og ris.....til og med sjokolade, bare ikke hver dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...