Gå til innhold

Her var det litt av hvert...(økonomi)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får kjøre ditt løp. Jeg gidder ikke.

*Gjesp*

Jeg har allerede sagt at jeg ikke gidder å forholde meg saklig til deg. Litt komisk når du deretter insisterer på at du ikke gidder :-)

".........................................."

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

30

• flisa

24

• fei1365380229

11

• collins

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*Gjesp*

Jeg har allerede sagt at jeg ikke gidder å forholde meg saklig til deg. Litt komisk når du deretter insisterer på at du ikke gidder :-)

".........................................."

Håper imidlertid du forholder deg saklig til politiske enkeltsaker som er oppe til diskusjon i din egen politisk relaterte tråd, i stedet for å angripe personen som framfører det politiske budskapet.

Så kan jeg leve godt med at du legger vekk alminnelig folkeskikk i diskusjon med meg.

Skrevet

Håper imidlertid du forholder deg saklig til politiske enkeltsaker som er oppe til diskusjon i din egen politisk relaterte tråd, i stedet for å angripe personen som framfører det politiske budskapet.

Så kan jeg leve godt med at du legger vekk alminnelig folkeskikk i diskusjon med meg.

Hva er det du ikke skjønner nå, egentlig? Jeg har forklart deg hvordan jeg og grip(p) kommuniserer, og hvorfor jeg ikke forholder meg seriøst til deg. Det er vel ikke nødvendig å gjenta alt igjen?

"............................................."

Skrevet

"771 finnes ikke engang...."

Ærlig talt - det var vel rimelig åpenbart at det ikke var en referanse til noe som finnes, vel?

Men jada, flisa. Selv om det finnes forsvinnende lite data om hvordan disse stoffene virker på kroppen over lang tid og i store mengder, så er det selvfølgelig soleklart at det ikke kan være skadelig eller usundt i det hele tatt...

At noe ikke kan bestemmes eller bevises med sikkerhet betyr selvfølgelig ikke at det er usikkert...spesiellt ikke når man selv liker det, og ikke er interessert i tanken om at det er mindre bra...bare du er sikker nok selv, så beviser det selvfølgelig alt...

Fornøyd?

"........................................"

hihi!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...