Gå til innhold

ny mobil...

Anbefalte innlegg

Gjest batteri
Skrevet

har altså fått ny mobil og ska behold mitt gamle simkort, trodde utifra det noen har svart her før at simkortet hadde plas til 12 meldinger, og at disse ble lagret på kortet slik at de var der selv om jeg bytta mob...men det var ike mine.

hvorfor fulgte ikke de 12 mld som er lagret på simkortet med da jeg tok kortet over i min nye mob? skikelig irriterende.

Skrevet

Wops.. redd jeg er den som fortalte dette til deg.

Men det har gått automatisk alle gangene jeg har bytta telefon, samme med mine venninner.

Vet ikke hva dette kan ha seg, men hvis jeg har gitt deg feil informasjon så beklager jeg veldig.. =/

Skrevet

Har du sjekket under "lagrede" meldinger, altså ikke i innboksen?

Skrevet

Sist jeg bytta mobil så fant jeg igjen meldingene under lagrede meldinger.

Skrevet

Sist jeg bytta mobil så fant jeg igjen meldingene under lagrede meldinger.

Kopikatt!

Gjest batteri
Skrevet

Wops.. redd jeg er den som fortalte dette til deg.

Men det har gått automatisk alle gangene jeg har bytta telefon, samme med mine venninner.

Vet ikke hva dette kan ha seg, men hvis jeg har gitt deg feil informasjon så beklager jeg veldig.. =/

neida, jeg gikk ut i fra at det gikk selv også, har bytta mobil før og da har de fremdeles vært der...ble bare litt overraska over at alle forsvant...

:)

Skrevet

neida, jeg gikk ut i fra at det gikk selv også, har bytta mobil før og da har de fremdeles vært der...ble bare litt overraska over at alle forsvant...

:)

Okei.. =)

Men har du leita godt nok da? Hvilken mobil har du?

Gjest batteri
Skrevet

Okei.. =)

Men har du leita godt nok da? Hvilken mobil har du?

fant de på lagrede ja...hehe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...