Gå til innhold

Ser dere på ekstrem rengjøring?

Anbefalte innlegg

margerita1365380476
Skrevet

Tror hele programmet er fake. Det er vel ingen som bor så møkkete som vil visa fram huset sitt?

Også de engelske damene som lukter og tar på all møkka. Utrolig.

Gjest tv-tittern
Skrevet

Jeg har sett det en gang, da ble jeg også enig med meg selv at dette må være "fake".

Ingen normale som drar neglen sin over dritten i en dass for å sjekke hva slags møkk som har grodd til i dass-skåla.

Så da gadd jeg ikke mer.

Skrevet

Jeg har sett det en gang, da ble jeg også enig med meg selv at dette må være "fake".

Ingen normale som drar neglen sin over dritten i en dass for å sjekke hva slags møkk som har grodd til i dass-skåla.

Så da gadd jeg ikke mer.

Broren min smurte Nugatti nedi doskåla har om dagen for å terge samboeren sin! -hehe - hun er veldig huslig og renslig! hehe

Skrevet

Oprah hadde intervjuet ene damen som hadde huset sutt skikkelig skittent.

Og hun hadde psyksiske problemmer.

Hun følte seg ikke god nok til å ha det rent.

Så jeg trur ikke at det er noe tull.

Isåfall hadde nok ikke Oprah laget ett eget program om dette.

De vaskedamene var også med på det programmet.

Gjest Liza i London
Skrevet

Hvis du hadde bodd her i landet saa hadde du faatt et helt annet syn paa hva renslighet er!

gaar utfra at programmet du nevner er det som heter "How clean is your House?"

det er nok ekstremt i forhold til normen,(ellers hadde de ikke kommet paa TV)

men jeg,som er delvis norsk, blir stadig sjokkert.

vet du f.eks at veldig mange spisesteder ikke har oppvaskmaskin?

At det aldri blir luftet i hus...bare sprayet med "frisk luft"?

At doede mus bak komfyren ( de er grillet av varme) er helt dagligdags?

I renslige familier blir kjoekkengolv aldri vasket (ofte fordi de bestaar av tepper!!) men bare kostet?

jeg kunne skrive en laaang liste...men i all korthet,om du engang bor paa et 5 stjerners hotell her,saa kikk under sengen. Klage paa etterlatte brukte kondomer etc stiller de seg rimelig uforstaaende til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...