Gå til innhold

Klær og utstyr ved samvær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har desverre ingen link, men så lenge du betaler bidrag, så skal du vel slippe å betale dobbelt opp...!!!

Du har jo allerede betalt for klær og sko til de, så det skulle vel bare mangle at hun sender med klær for en helg!

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Atene

5

• Dorthe

3

• favn

3

• frosken

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det stemmer det. slik det står skrevet svart på hvitt. Men det hjelper ikke når han ikke vil dele......

Får ikke annen kompensasjon enn bidrag.

Ja, ja men det var ikke mitt tilfelle vi skulle diskutere.

Ville bare gjøre oppmerksom på at det finnes mange rare x partnere, og det er litt enklet å svare at vi er bitter. Vi kjemper jo for å overleve vi også.....

Jeg har svart deg lengre oppe:-)

Skrevet

Fy...f...så irrasjonelle dere alle er. Her spør "forvirret helgepappa" etter en link for regler når det gjelder hva barn skal ha med seg i samvær.

Det er så teit når dere svarer, at han syter seg og at han er bitter.

Sikker på at dere er en gjeng med bleieunger selv, som aldri har vært stilt overfor en eneste konflikt med andre, i livet deres.

Forsøk å være alene med barna deres over en periode, og skaff dere en x som overhodet ikke samarbeider.

Så kan dere se selv hvor enkelt det kan være, og hvor bitter dere vil komme til å bli.

Drittunger!

Jeg var alene med mine barn i nært åtte år, og de tre første av disse var far ute etter å knekke meg psykisk.

Holder det????????????????

Gjest endoform
Skrevet

Jeg var alene med mine barn i nært åtte år, og de tre første av disse var far ute etter å knekke meg psykisk.

Holder det!!

Skrevet

Hva pokker har det med denne saken å gjøre??????

Skrevet

Hva pokker har det med denne saken å gjøre??????

Det var et svar til endoform...

Burde kanskje lese det før du gulper?

Skrevet

Det var et svar til endoform...

Burde kanskje lese det før du gulper?

Har uansett ikke noe med denne saken å gjøre.

Skrevet

Har uansett ikke noe med denne saken å gjøre.

Det har ikke dine "rettelser" heller.

Foresten...fhjsz...hmmm...kan ikke se nicket ditt med noen gode råd til trådstarter nedover tråden her...

Skrevet

Fy...f...så irrasjonelle dere alle er. Her spør "forvirret helgepappa" etter en link for regler når det gjelder hva barn skal ha med seg i samvær.

Det er så teit når dere svarer, at han syter seg og at han er bitter.

Sikker på at dere er en gjeng med bleieunger selv, som aldri har vært stilt overfor en eneste konflikt med andre, i livet deres.

Forsøk å være alene med barna deres over en periode, og skaff dere en x som overhodet ikke samarbeider.

Så kan dere se selv hvor enkelt det kan være, og hvor bitter dere vil komme til å bli.

Drittunger!

Takk til deg endoform (ad hoc), som på eksemplarisk vis setter standard for rasjonalitet og rasjonelle innlegg i forumet.

Gjest den orginale mon@mi
Skrevet

Gå inn på trygdeetaten.no under barnebidrag.deretter går du inn på satser og deretter på faktor for beregning av bidrag.kanskje du finner noe svar på spørsmålet ditt der.

Skrevet

Ikke sikkert at fyren har noe valg da - har du tenkt på det?

Det første knappe året etter samlivsbruddet var jeg avhengig av å selge ganske mange av mine eiendeler for å ha penger nok til mat - det å trylle frem penger til leker og klær er ingen selvfølgelighet da.

Eller mener du for fullt alvor at det da er den voksnes plikt å gå uten mat?

Saken er selvsagt ikke så enkel om han ikke har økonomi til det, men det virket ikke som om det var noe tema i henhold til ordlyden han hadde i flere innlegg her.

Dom for eksempel dette:

"Hun sier hun ikke har klær å avse, skylder på dårlig økonomi, arbeidsledighet bla, bla, bla. Jeg mener det er hennes plikt å holde barna med klær, hun ønsket skilsmissen, hun ville ha omsorgen for barna, da får hun ta følgene også."

Min raske konklusjon var da at økonomi ikke var noe tema for ham, han ville bare ikke gjøre det enkelt for sin ekskone, derfor svarte jeg som jeg gjorde.

Skrevet

Jeg har alltid sendt med klær. Men setter jo pris på om far også bidrar i tillegg til barnebidraget.Barnebidraget er vel utregnet for en svært lav levestandard, så om far tjener relativt bra kan han jo bidra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...