Gå til innhold

Do-skrekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som er livredd at en kjempeøggle skal komme opp doen min å ta et jafs av skinka mi???

Jeg ble kjempe engstelig etter det som stod i avisene om hun stakkar dama fra bergen i går.....

Har foresten hørt at både rotter og minker ofte kommer klatrene opp i kloakken... ÆSJ!!!!!!!!

margerita1365380476
Skrevet

Så øgla på tv i stad. Den var stooor. Kan tenke meg den personen som så den fikk sjokk.

Skrevet

Du bør iallefall passe på så ikke øgla får fatt i finger'n din når du sitter på do, med mindre du har fått ut finger'n nå da?

Skrevet

Kan godt komme øgler og slanger opp doen for min del......bare det ikke kommer edderkopper!

Skrevet

Du bør iallefall passe på så ikke øgla får fatt i finger'n din når du sitter på do, med mindre du har fått ut finger'n nå da?

har fortsatt fingen i raua, ja! Hahaha.....

Skrevet

Så øgla på tv i stad. Den var stooor. Kan tenke meg den personen som så den fikk sjokk.

Jeg hadde daue dersom ei øggle hadde kommet opp i doen min!!!! Jeg hadde ALDRI gått på do mer i mitt liv!!!!!

Skrevet

Kan godt komme øgler og slanger opp doen for min del......bare det ikke kommer edderkopper!

Edderkopper tar ikke den ene skinka de til forret, da???

Skrevet

;-)

Du, har de bilder av den øggla i noen nettaviser? Vet du? Jeg gikk glipp av den på tv i går....

Skrevet

Du, har de bilder av den øggla i noen nettaviser? Vet du? Jeg gikk glipp av den på tv i går....

Aner ikke, men jeg så den på TV i går..

Anbefaler deg å droppe tanken på å se øgla, for å si det sånn ;-)

Skrevet

Hyyyyyl.......

Nå ble jeg enda mer redd!!!! Å fytti F...!!!!!

Oh, shit.....

Skrevet

Oh, shit.....

haha.....litt seint ute der, ja!!!

Skrevet

Ikke redd for det akkurat.

Men hadde den enda tatt en bit av skinka mi i tilfelle, er nok heller andre deler den hadde tatt et jafs av tenker jeg som henger mer laglig til...

Skrevet

Ikke redd for det akkurat.

Men hadde den enda tatt en bit av skinka mi i tilfelle, er nok heller andre deler den hadde tatt et jafs av tenker jeg som henger mer laglig til...

haha.......øgla kan leke litt tarzan!

Skrevet

Eeek! Hadde det kommet en edderkopp hadde jeg dødd!

Skrevet

De fleste edderkopper er vel ikke akkurat spesiellt gode svømmere/dykkere :-)

"....................................."

Skrevet

Eeek! Hadde det kommet en edderkopp hadde jeg dødd!

*S*

Det virker som om vi har omtrent det samme synet på edderkopper!

Skrevet

haha.......øgla kan leke litt tarzan!

Hehe, kan jo det, bare den ikke bruker tenna for å holde seg fast.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...