Tottlå Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Er det bare meg som er livredd at en kjempeøggle skal komme opp doen min å ta et jafs av skinka mi??? Jeg ble kjempe engstelig etter det som stod i avisene om hun stakkar dama fra bergen i går..... Har foresten hørt at både rotter og minker ofte kommer klatrene opp i kloakken... ÆSJ!!!!!!!! 0 Siter
margerita1365380476 Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Så øgla på tv i stad. Den var stooor. Kan tenke meg den personen som så den fikk sjokk. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Du bør iallefall passe på så ikke øgla får fatt i finger'n din når du sitter på do, med mindre du har fått ut finger'n nå da? 0 Siter
Aryane Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Kan godt komme øgler og slanger opp doen for min del......bare det ikke kommer edderkopper! 0 Siter
Tottlå Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Du bør iallefall passe på så ikke øgla får fatt i finger'n din når du sitter på do, med mindre du har fått ut finger'n nå da? har fortsatt fingen i raua, ja! Hahaha..... 0 Siter
Tottlå Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Så øgla på tv i stad. Den var stooor. Kan tenke meg den personen som så den fikk sjokk. Jeg hadde daue dersom ei øggle hadde kommet opp i doen min!!!! Jeg hadde ALDRI gått på do mer i mitt liv!!!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 har fortsatt fingen i raua, ja! Hahaha..... ;-) 0 Siter
Tottlå Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Kan godt komme øgler og slanger opp doen for min del......bare det ikke kommer edderkopper! Edderkopper tar ikke den ene skinka de til forret, da??? 0 Siter
Tottlå Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 ;-) Du, har de bilder av den øggla i noen nettaviser? Vet du? Jeg gikk glipp av den på tv i går.... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Du, har de bilder av den øggla i noen nettaviser? Vet du? Jeg gikk glipp av den på tv i går.... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=295559 0 Siter
Tottlå Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=295559 Hyyyyyl....... Nå ble jeg enda mer redd!!!! Å fytti F...!!!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Du, har de bilder av den øggla i noen nettaviser? Vet du? Jeg gikk glipp av den på tv i går.... Aner ikke, men jeg så den på TV i går.. Anbefaler deg å droppe tanken på å se øgla, for å si det sånn ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hyyyyyl....... Nå ble jeg enda mer redd!!!! Å fytti F...!!!!! Oh, shit..... 0 Siter
Tottlå Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Oh, shit..... haha.....litt seint ute der, ja!!! 0 Siter
mrxx Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Ikke redd for det akkurat. Men hadde den enda tatt en bit av skinka mi i tilfelle, er nok heller andre deler den hadde tatt et jafs av tenker jeg som henger mer laglig til... 0 Siter
Tottlå Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Ikke redd for det akkurat. Men hadde den enda tatt en bit av skinka mi i tilfelle, er nok heller andre deler den hadde tatt et jafs av tenker jeg som henger mer laglig til... haha.......øgla kan leke litt tarzan! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Kan godt komme øgler og slanger opp doen for min del......bare det ikke kommer edderkopper! Eeek! Hadde det kommet en edderkopp hadde jeg dødd! 0 Siter
Prozak Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Kan godt komme øgler og slanger opp doen for min del......bare det ikke kommer edderkopper! De fleste edderkopper er vel ikke akkurat spesiellt gode svømmere/dykkere :-) "....................................." 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Eeek! Hadde det kommet en edderkopp hadde jeg dødd! *S* Det virker som om vi har omtrent det samme synet på edderkopper! 0 Siter
mrxx Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 haha.......øgla kan leke litt tarzan! Hehe, kan jo det, bare den ikke bruker tenna for å holde seg fast. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.