Gå til innhold

Do-skrekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eeek! Hadde det kommet en edderkopp hadde jeg dødd!

Jeg også!!! Gjerne en elefant i min do, men en edderkopp?!

*frysninger*

Skrevet

De fleste edderkopper er vel ikke akkurat spesiellt gode svømmere/dykkere :-)

"....................................."

Nei, og dermed kravler de som besatt øverst i doskåla *wææææ*

Skrevet

Nei, og dermed kravler de som besatt øverst i doskåla *wææææ*

Joda - men de kommer vel ikke _opp_ fra doen, via kloakken, når de ikke kan svømme? :-)

"............................................."

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg tenker ikke på det hjemme.

Men når jeg er på hytta, sjekker jeg alltid doen først.

Jeg har sett padder både i kjelleren og utenfor hytta.

Til med en som kom gjennom en sprekk i gulvet i stua, før jeg fikk tetten sprekken.

De er like store som hånda mi disse paddene.

Skrevet

Joda - men de kommer vel ikke _opp_ fra doen, via kloakken, når de ikke kan svømme? :-)

"............................................."

Nei, tenkte riktignok på de eventuelle edderkoppene som havner i do ovenfra... *usj*

Skrevet

Nei, tenkte riktignok på de eventuelle edderkoppene som havner i do ovenfra... *usj*

Å, de er så koselige så :-)

Skrevet

Å, de er så koselige så :-)

Pføy!!!

Men det er veldig heldig at iallefall en av døtrene mine ikke er redd utyskene. Femåringen har reddet meg mang en gang når papsen ikke har vært hjemme :-)

Skrevet

Rotter i doen (som hittil i min fantasi har vært det verste som kunne vise seg i doen) er en bagatell. Iiiiik!

Skrevet

Du får trøste deg selv med at om det står om det i avisen, så skjer det sjeldent ;)

Skrevet

Stakkar øgle. Ille at noen finner øgler i do, men jeg syns mest synd på øgla jeg da.

Tipper den ikke var høy i hatten........

Skrevet

Som sagt (til en tidligere trådstarter;), først må en av naboene dine ha øgle, så må denne øgla være av typen som kan holde pusten lenge nok til å klare en sånn tur, OG den må rømme for så å finne veien ned i toalettrørene. Sjansene for at den deretter skal komme opp akkurat i DITT do.. vel.. de er vel ikke så kjempestore? ;)

Og hvis du ikke engang bor i blokk, da tror jeg ikke du burde bekymre deg :P

Skrevet

*S*

Det virker som om vi har omtrent det samme synet på edderkopper!

:) Vi har visst det samme synet på mange ting :)

Skrevet

:) Vi har visst det samme synet på mange ting :)

Det kan se sånn ut, ja :-)

Nå er det like før at Hare påstår at ikke bare amber og jeg er samme person, men du også!

(Det var etter den "kjekkas-tråden" at Hare kom med det)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...