Gjest togli Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Eeek! Hadde det kommet en edderkopp hadde jeg dødd! Jeg også!!! Gjerne en elefant i min do, men en edderkopp?! *frysninger* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 De fleste edderkopper er vel ikke akkurat spesiellt gode svømmere/dykkere :-) "....................................." Nei, og dermed kravler de som besatt øverst i doskåla *wææææ* 0 Siter
Prozak Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Nei, og dermed kravler de som besatt øverst i doskåla *wææææ* Joda - men de kommer vel ikke _opp_ fra doen, via kloakken, når de ikke kan svømme? :-) "............................................." 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Jeg tenker ikke på det hjemme. Men når jeg er på hytta, sjekker jeg alltid doen først. Jeg har sett padder både i kjelleren og utenfor hytta. Til med en som kom gjennom en sprekk i gulvet i stua, før jeg fikk tetten sprekken. De er like store som hånda mi disse paddene. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Joda - men de kommer vel ikke _opp_ fra doen, via kloakken, når de ikke kan svømme? :-) "............................................." Nei, tenkte riktignok på de eventuelle edderkoppene som havner i do ovenfra... *usj* 0 Siter
Prozak Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Nei, tenkte riktignok på de eventuelle edderkoppene som havner i do ovenfra... *usj* Å, de er så koselige så :-) "....................................." 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Å, de er så koselige så :-) "....................................." Pføy!!! Men det er veldig heldig at iallefall en av døtrene mine ikke er redd utyskene. Femåringen har reddet meg mang en gang når papsen ikke har vært hjemme :-) 0 Siter
Maggi Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Rotter i doen (som hittil i min fantasi har vært det verste som kunne vise seg i doen) er en bagatell. Iiiiik! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Du får trøste deg selv med at om det står om det i avisen, så skjer det sjeldent 0 Siter
Gjest printa Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Stakkar øgle. Ille at noen finner øgler i do, men jeg syns mest synd på øgla jeg da. Tipper den ikke var høy i hatten........ 0 Siter
mAd Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Som sagt (til en tidligere trådstarter;), først må en av naboene dine ha øgle, så må denne øgla være av typen som kan holde pusten lenge nok til å klare en sånn tur, OG den må rømme for så å finne veien ned i toalettrørene. Sjansene for at den deretter skal komme opp akkurat i DITT do.. vel.. de er vel ikke så kjempestore? Og hvis du ikke engang bor i blokk, da tror jeg ikke du burde bekymre deg 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 *S* Det virker som om vi har omtrent det samme synet på edderkopper! Vi har visst det samme synet på mange ting 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Vi har visst det samme synet på mange ting Det kan se sånn ut, ja :-) Nå er det like før at Hare påstår at ikke bare amber og jeg er samme person, men du også! (Det var etter den "kjekkas-tråden" at Hare kom med det) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.