Gå til innhold

Endelig helg folkens!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helg ja, gitt! Det var i kveld det, vel.. jobbing i morra tidlig, men så skal jeg kose meg med et par kinoforestillinger med ungene i løpet av morgendagen også. Gikk av nattevakt i morges...

Skal feire helga med at jeg fikk stilling i vikariat i dag, sånn helt uten at jeg hadde spurt om det en gang :-D

Ha ei god helg!

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

5

• laguna1365380434

4

• hare1365380455

4

• Gyda

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Helg ja, gitt! Det var i kveld det, vel.. jobbing i morra tidlig, men så skal jeg kose meg med et par kinoforestillinger med ungene i løpet av morgendagen også. Gikk av nattevakt i morges...

Skal feire helga med at jeg fikk stilling i vikariat i dag, sånn helt uten at jeg hadde spurt om det en gang :-D

Ha ei god helg!

GRATULERE med jobben!! Så flott! =D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kos deg! Taco er bare kjempe snadder, fikk lyst på selv..:-)

USA planer er forandret, jeg reiser heller tilsommeren, og så kommer han til meg i jula i stedet..Kjekt det og! :-)

Okei..da vil dere jo møtes uansett ;)

laguna1365380434
Skrevet

Okei..da vil dere jo møtes uansett ;)

Jupp! :-) Det blir gromt! Håper jeg..Jeg er egentlig ikke sikker påhvor kul Oslo egentlig er i des/jan.. førti minus, trekkfull leil,og sjalu eks luskende rundt i nabolaget..:-o

Jeg gleder meg, men gruer meg, kan en si..;-)

Skrevet

GRATULERE med jobben!! Så flott! =D

Takk, takk :-D Har jobbet veldig mye ekstra der (bare nattjobbing), men det skal jammen bli bra godt å få litt oversikt over hva man faktisk har av vakter i løpet av en måned også!

Ble litt overrasket over den telefonen, kan man si :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Takk, takk :-D Har jobbet veldig mye ekstra der (bare nattjobbing), men det skal jammen bli bra godt å få litt oversikt over hva man faktisk har av vakter i løpet av en måned også!

Ble litt overrasket over den telefonen, kan man si :)

Det viser bare at de setter pris på deg og ditt arbeid =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jupp! :-) Det blir gromt! Håper jeg..Jeg er egentlig ikke sikker påhvor kul Oslo egentlig er i des/jan.. førti minus, trekkfull leil,og sjalu eks luskende rundt i nabolaget..:-o

Jeg gleder meg, men gruer meg, kan en si..;-)

He he...så lenge du er sjarmerende så legger han nok ikke merke til sånt ;)

*ser for meg x'en din luske rundt som en hjemløs og skule mot leil. din* LOL

laguna1365380434
Skrevet

He he...så lenge du er sjarmerende så legger han nok ikke merke til sånt ;)

*ser for meg x'en din luske rundt som en hjemløs og skule mot leil. din* LOL

hehe..;-) Håper alt går fint,men jeg må innrømme at det finnes noen premierenerver..;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

hehe..;-) Håper alt går fint,men jeg må innrømme at det finnes noen premierenerver..;-)

Det skjønner jeg godt!! Mitt beste råd er å ta et par øl før ankomst! For så å stappe en tyggegummipakke i kjeften så han ikke merker alkoholduften ;)

Skrevet

Det viser bare at de setter pris på deg og ditt arbeid =)

Om så er jo det en aldri så liten oppbacker til at man skal ha lyst til å fortsette å jobbe :) Det er alltid hyggelig å få positive tilbakemeldinger, både fra medarbeidere og brukere.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Om så er jo det en aldri så liten oppbacker til at man skal ha lyst til å fortsette å jobbe :) Det er alltid hyggelig å få positive tilbakemeldinger, både fra medarbeidere og brukere.

Jaaaa. det er det!

Da jeg utdannet meg (ble ferdig i mai i år) så skrev jeg en feltoppgave om akkurat dette med motivasjon. Må si det gjorde meg ekstra oppmerksom på at jeg må bli flinkere å rose. Det er så lett å tenke; "Hun er veldig flink" Men sjeldent man sier det til vedkommende =)

Da jeg var på foreldremøte her en dag (jobber i b.hg) Var det noen mødre som fortalte meg at barna deres hadde blitt så glade i meg og de pratet mye om meg hjemme. Det ga meg kjempemotivasjon!! Gledet meg masse til å gå på jobb dagen etter! =D

Litt avsporing her, men dette er bare et tema som engasjerer meg ;)

Skrevet

Deilig med helg, ja. En av de første på lenge der vi ikke skal noe spesielt.

Og jeg drikker også øl - SKÅL (selv om det er noen timer siden du skrev dette innlegget ...)

Skrevet

Jaaaa. det er det!

Da jeg utdannet meg (ble ferdig i mai i år) så skrev jeg en feltoppgave om akkurat dette med motivasjon. Må si det gjorde meg ekstra oppmerksom på at jeg må bli flinkere å rose. Det er så lett å tenke; "Hun er veldig flink" Men sjeldent man sier det til vedkommende =)

Da jeg var på foreldremøte her en dag (jobber i b.hg) Var det noen mødre som fortalte meg at barna deres hadde blitt så glade i meg og de pratet mye om meg hjemme. Det ga meg kjempemotivasjon!! Gledet meg masse til å gå på jobb dagen etter! =D

Litt avsporing her, men dette er bare et tema som engasjerer meg ;)

Helt enig i det altså! Man trenger slike tilbakemeldinger for at man skal føle at det man gjør, faktisk er verdt noe for noen. Det har også så utrolig mye å si at man har en god tone seg i mellom på jobb, at man trives blant kollegaene, og ikke minst at de man skal hjelpe faktisk setter pris på at man kommer.

Jeg jobber forøvrig i hjemmesykepleien.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Helt enig i det altså! Man trenger slike tilbakemeldinger for at man skal føle at det man gjør, faktisk er verdt noe for noen. Det har også så utrolig mye å si at man har en god tone seg i mellom på jobb, at man trives blant kollegaene, og ikke minst at de man skal hjelpe faktisk setter pris på at man kommer.

Jeg jobber forøvrig i hjemmesykepleien.

Er så utrolig enig i det du skriver!!

Og i de yrkene vi har, så har vi jo menneskekontankt så og si hele tiden. Da betyr det mye hvilke tilbakemeldinger man får. Kjenner når barna kommer mot meg og er kjempeglade for å se meg, så blir jeg jo veldig glad jeg og. Det gir meg motivasjon til å gjøre en god jobb ;)'

Men jeg skulle veldig gjerne fått mere tilbakemeldinger fra de voksne i b.hgen. Selv om jeg er utdannet, så trenger jeg tilbakemeldinger på om jeg gjør en god jobb wller ikke.. =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Deilig med helg, ja. En av de første på lenge der vi ikke skal noe spesielt.

Og jeg drikker også øl - SKÅL (selv om det er noen timer siden du skrev dette innlegget ...)

Ølkvinnene, det er oss ;)

Skrevet

Er så utrolig enig i det du skriver!!

Og i de yrkene vi har, så har vi jo menneskekontankt så og si hele tiden. Da betyr det mye hvilke tilbakemeldinger man får. Kjenner når barna kommer mot meg og er kjempeglade for å se meg, så blir jeg jo veldig glad jeg og. Det gir meg motivasjon til å gjøre en god jobb ;)'

Men jeg skulle veldig gjerne fått mere tilbakemeldinger fra de voksne i b.hgen. Selv om jeg er utdannet, så trenger jeg tilbakemeldinger på om jeg gjør en god jobb wller ikke.. =)

Begynn med deg selv, og gi ros til de du jobber sammen med. Fortell det til dem dersom du ser at de gjør ting på måter du synes er bra.

Selv pleier jeg rett som det er å fortelle makkeren min for natta hvor behagelig jeg synes han/hun er å jobbe sammen, og på hvilken måte de er det. Det være seg både i måten de ter seg på ovenfor brukere og meg som medarbeider, og i det hele tatt.

Derimot har jeg litt mer trøbbel med å fortelle til medarbeiderne mine dersom jeg synes det er slitsomt å jobbe med dem. Det finnes noen av dem og, noen som skal være så veldig effektive og skynde seg å bli ferdig i superfart (det er stressende!!), eller de som bare tuller med brukerne selv om de får tilbakemelding på at det er slitsomt for dem...

Folk er forskjellige, men dersom man setter pris på noen, synes jeg det er veldig viktig å fortelle det til dem. Man blir tryggere på hverandre på den måten også, noe som gjør at arbeidsmiljøet blir bedre.

Skrevet

Ølkvinnene, det er oss ;)

Ja, kanskje vi får døpe oss "The beer-women"! :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, kanskje vi får døpe oss "The beer-women"! :o)

Eller "Brunbjørnene" :P

hare1365380455
Skrevet

Eller "Brunbjørnene" :P

Brunbinnene må det i så fall bli. Men da kan dere forveksles med de brune boss-spannene....

Gjest M.Angelica
Skrevet

Brunbinnene må det i så fall bli. Men da kan dere forveksles med de brune boss-spannene....

*Ler veldig høyt*

Men så er vi jo søppelfolket, da.. Der er forresten du medlem også :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...