Gå til innhold

Hvem gir du julegave til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir du julegaver til besteforeldre,søsken,tanter,onkler,nieser og necøer,tantebarn,onkelbarn,venner,venners barn?

Vi gir til:Foreldre,søsken og til tante og onkel barn og et vennepar.

Beste foreldrene mine får noe hjemmelaget som regel.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

7

• Dorthe

3

• laguna1365380434

3

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mamma og pappa, søsken + ektefeller, tante/onkelbarn, pluss svogerens søster og samboer som pleier å feire julaften sammen med oss.

Skrevet

Foreldre, søsken, en stykk nevø, og to barn av venninner. Også samboeren min da.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har lang og ambisiøs julegaveliste..

Store pakker: Mor, Bror, Mormor, exsambo..( Hm..Hva skal han få iår, etter statusendring tro?)

Middelstore: Far, Bestemor & bestefar, 1 venninne + to kompiser en gammel eks.

Små: En tante, en tante&onkel et lite søskenbarn og 4 halvstore og 2 store søskenbarn og fatters samboer, brutters kjæreste Og fra kattene mine til barn og en annen katt..:-o

Ny date bør også få noe.

Her tar vi jula på alvor! Selvom de fleste er veeeldig voksne..(Jeg feirer full julaften,med alt inkludert, i ekslusivt selskap av mor og bestemor..)

Amerikapakker, amerikakort, kort over alt i norge og ..Måtte du minne meg på alt dette styret SÅ tidlig da..;-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Min mormor, mannens farmor, våre foreldre, min bror(singel), og mannens søskens barn (6 stk), 2 søskenbarn av meg (småbarn), 1 venninne, 2 av venners barn.

fei1365380229
Skrevet

Vi gir gaver til foreldrene våre, ungene selvfølgelig, niesa vår og bestemoren min og til hverandre. Søsken sluttet vi med for en del år siden. Og så gir jeg en gave til en venninne.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

foreldrene, søstrene våre, ungen, samboeren min, besteforeldre, to kusiner og en tante og onkel (pga at de er der julekvelden). Jeg lurte på å kjøpe julepresang til barnet av et vennepar av oss pga at sønnen vår er mye med deres barn, men jeg fant ut at det var litt rart med tanke på at vi har flere vennepar (som også er venner med dem) som har barn.

Skrevet

Jeg har lang og ambisiøs julegaveliste..

Store pakker: Mor, Bror, Mormor, exsambo..( Hm..Hva skal han få iår, etter statusendring tro?)

Middelstore: Far, Bestemor & bestefar, 1 venninne + to kompiser en gammel eks.

Små: En tante, en tante&onkel et lite søskenbarn og 4 halvstore og 2 store søskenbarn og fatters samboer, brutters kjæreste Og fra kattene mine til barn og en annen katt..:-o

Ny date bør også få noe.

Her tar vi jula på alvor! Selvom de fleste er veeeldig voksne..(Jeg feirer full julaften,med alt inkludert, i ekslusivt selskap av mor og bestemor..)

Amerikapakker, amerikakort, kort over alt i norge og ..Måtte du minne meg på alt dette styret SÅ tidlig da..;-)

Dette må da bli veldig dyrt?

Du bør nok få denne påminnelsen du for at du skal rekke over alt og for at du skal ha nok penger.:)

Skrevet

Mamma og pappa, søsken + ektefeller, tante/onkelbarn, pluss svogerens søster og samboer som pleier å feire julaften sammen med oss.

Glemte samboeren! Men det er liksom underforstått. :)

Skrevet

Jeg gir til mine tre søstre (to av dem får mer enn den tredje av ulike årsaker), min far og hans kjæreste, mine to tantebarn får en liten oppmerksomhet, min beste venninne, eksen får noe fra ungene og meg, ungenes stemor får en liten oppmerksomhet, ungene får selvfølgelig mest og så kjæresten da! Han får kanskje aller mest når jeg tenker meg om... :o)

Skrevet

Foreldre, søsken, en stykk nevø, og to barn av venninner. Også samboeren min da.

:-o Hva med Mini-Åsemor?! HÆ???! ;o)

Skrevet

Jeg gir til ungene mine og i år skal jeg gi til mora mi også fordi hun er på gamlehjem og er som en toåring.

Skrevet

:-o Hva med Mini-Åsemor?! HÆ???! ;o)

Mini-Åsemor får sikkert julegave av noen andre i år. ;)

Nei, helt seriøst har jeg planlagt å ikke kjøpe noe spesielt til henne til jul, men det blir nok litt shopping på januarsalget. ;) Også kan det muligens hende at jeg finner noe i all den andre juleshoppinga som jeg bare MÅ ha, men egentlig tror jeg ikke det er noe vits, hun skjønner jo ikke noe allikevel, syns det er gøyest med papiret.

Skrevet

Jeg gir til mine to barn, mine foreldre, mine to gjenlevende besteforeldre, mine to søstre, mine to tantebarn og mine to fadderbarn.

Hehe... Jeg har visst to av alt. :)

Skrevet

Barn (tre stk.), en svigersønn, mannen min, foreldrene mine, ei venninne som nesten ikke har familie, barna til mine nieser, blomst til min manns søster og svoger, to sønner av min manns nevø (er fadder til den ene) og min gamle tante. Blir mange nok, kuttet ut nieser og nevøer ifjor siden dem har begynt å få barn så synes det ble altfor mange. Vi søsken har ikke gitt hverandre etterat vi ble voksne.

Gjest Calóni
Skrevet

Foreldre, søsken, to (tre?) venninner og et fjernadoptivbarn. Gaver til besteforeldre etc ordner foreldrene mine med, og jeg skriver bare navnet mitt på :)

Skrevet

Egne barn, ektefelle, foreldre, søsken, nieser og nevøer, besteforeldre, en venninne, fadderbarn.

Skrevet

Til alle som vil ha!

Ja takk jeg tar gjerne en jeg også:)

Skrevet

Jeg gir til ungene mine og i år skal jeg gi til mora mi også fordi hun er på gamlehjem og er som en toåring.

Det blir ikke som jula ifjor da Dorthe?

Jeg husker du klaget over dem i juletiden i fjor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...