Gå til innhold

Hvilke olabukser (smale nederst) er fine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble litt inspirert av Mary Poppins igår og lurer på å prøve noen olabukser som er smale nederst. I utgangspunktet mener jeg at slike bukser ikke kler noen, men etter MP's uttalelser er jeg litt på gli ;-)

Jeg har lysbrune skinnstøvletter som er tøffe å ha utenpå buksa. Ikke like lett å få det til å se pent ut når buksa har rette ben :-(

Noen som har tips til en tøff slik bukse? Den skal altså ikke koste all verden. Må da vel være mulig å få en kul bukse til maks 500 kr?

Skrevet

Du skal være bra slank for at det skal se pent ut, altså.

Skrevet

Hun er slank.

Skrevet

Jeg bruker str. 36/38, så det burde vel være slankt nok?

Skrevet

Hun er slank.

Hehe, der var du ja.. Du får nok rapport etter byturen imorgen ;-)

Skrevet

Siden det er jeg som har inspirert bør jeg kanskje følge opp med noen tips også :)

Hennes har mange bukser som er smale nederst, jeg ville gått i ungdomsavdelingen for der er de tøffeste buksene. Buksene ligger rundt 399 og 499kr.

Ellers har voice of europe noen smale busker som jeg synes er veldig fine, i tillegg sitter de som et skudd. Finnes i lys, mørk og sort olastoff. Mener disse koster 599 eller 699 så de er bittelitt dyrere.

Ellers har vel de fleste trendy kjedebutikkene et utvalg av bukse som er smale nederst, f.eks Vero Moda har også helt sikkert noen, men der har jeg ikke vært på et par uker.

Gudd løkk! :0)

Skrevet

Siden det er jeg som har inspirert bør jeg kanskje følge opp med noen tips også :)

Hennes har mange bukser som er smale nederst, jeg ville gått i ungdomsavdelingen for der er de tøffeste buksene. Buksene ligger rundt 399 og 499kr.

Ellers har voice of europe noen smale busker som jeg synes er veldig fine, i tillegg sitter de som et skudd. Finnes i lys, mørk og sort olastoff. Mener disse koster 599 eller 699 så de er bittelitt dyrere.

Ellers har vel de fleste trendy kjedebutikkene et utvalg av bukse som er smale nederst, f.eks Vero Moda har også helt sikkert noen, men der har jeg ikke vært på et par uker.

Gudd løkk! :0)

Takk for tips :-)

Hadde tenkt meg på Hennes og Mauritz og Vero Moda. Voice of Europe skal jeg også prøve!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kjøpte meg to par jeans på Jack And Jones for et par dager siden. De var utrolig kule, og billigere enn mindre kule modeller fra Levis eller Diesel.

Der hadde de i hvert fall bukser som både er brede, normale og trange nederst.

Stikk innom og ta en titt.

Skrevet

Kjøpte meg to par jeans på Jack And Jones for et par dager siden. De var utrolig kule, og billigere enn mindre kule modeller fra Levis eller Diesel.

Har de bukser i damefasong da? ;o) Stor forskjell der skjønner du.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har de bukser i damefasong da? ;o) Stor forskjell der skjønner du.

Hmmm, er faktisk ikke sikker. Er Jack And Jones en ren herreforretning?

Skrevet

Hmmm, er faktisk ikke sikker. Er Jack And Jones en ren herreforretning?

De har sikkert damemodeller også, men det du kjøpte og syntes var så stilig er nok en herremodell - ikke sikkert damemodellene er like tøffe vet du.

Gjest Amparro
Skrevet

Jeg har en Lee bukse som er veldig smal i beina, får den fint nedi støvlene. Du finner også Nudie buker som er tøffe og smale i beina. Men du må nok gi mer enn 500 kr, det dobbelte, minst!

ShitDiddelyDo
Skrevet

De har sikkert damemodeller også, men det du kjøpte og syntes var så stilig er nok en herremodell - ikke sikkert damemodellene er like tøffe vet du.

Nei, det har du sikkert helt rett i.

Gjest stygt stygt stygt
Skrevet

Jeg syns INGEN er fine med smale bukser. Det får kroppsfasongen til å se rar ut. Litt som en syl...

Skrevet

Jeg syns INGEN er fine med smale bukser. Det får kroppsfasongen til å se rar ut. Litt som en syl...

Det er fint på høye slanke mennesker da, i sær hvis de har fin rumpe.

Skrevet

Det er fint på høye slanke mennesker da, i sær hvis de har fin rumpe.

Det er jeg til dels enig i. Det er i allefall de som ser best ut...

Skrevet

Var ikke innom der idag, men skal ta en titt snarest:-)

Skrevet

Jeg har en Lee bukse som er veldig smal i beina, får den fint nedi støvlene. Du finner også Nudie buker som er tøffe og smale i beina. Men du må nok gi mer enn 500 kr, det dobbelte, minst!

Hvor får man kjøpt Nudie-bukser? Nå før jul må det nok holde med ca 500 kr ;-)

Skrevet

Hehe, det var det jeg sa til Mary Poppins også, men hun har nesten klart å overbevise meg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...