Gå til innhold

TV2 18:55 Fredag: Jeg skjønner ikke hva de sier!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja...selvhøytideligehet henger gjerne tett sammen med manglende humoristisk sans .-)

"....................................."

Jeg har ikke en fullgod dag hvis jeg ikke har irritert noen grundig, sagt nei et par ganger, vært ukorrekt, hyfsa noen frekkaser og brutt noen aksepterte normer.

Skrevet

Jeg har ikke en fullgod dag hvis jeg ikke har irritert noen grundig, sagt nei et par ganger, vært ukorrekt, hyfsa noen frekkaser og brutt noen aksepterte normer.

Det er jo derfor du trenger å benytte dol som arena...*s*

Skrevet

Litt ufin tekst begynner:

Den mest effektive måten å markere avstand til andre på er å snakke et språk de andre ikke forstår. De som snakker et annet språk hevder sin rett, men de kan ikke bestemme hvordan andre skal oppfatte det faktum at andre ikke forstår.

Det er altså noen som skal nekte meg å bli irritert når jeg gjerne vil forstå, men de bevisst fratar meg muligheten ved å slå over til å snakke noe som for meg er uforståelig.

De er som franskmenn ofte gjør: nekte å snakke engelsk for å tvinge meg til å lære fransk. Jeg svarer ikke med å lære fransk, men jeg kommer ikke tilbake til Frankrike mer. Jeg kaller det total arroganse, og hvis de håper at de kan tvinge noen, så tar de feil.

Ufin tekst slutt.

Det hjeper å få det ut :-)

hehe.....ha en fin lørdagskveld for det du;-)

Nå skal jeg ut i distrikst Noreg på fest-og jeg er sikker på at jeg forstår det de sier utover kvelden.....

Skrevet

Det er jo derfor du trenger å benytte dol som arena...*s*

Er det ikke litt underholdning du vil ha?

Her blir man kun mobba for det man skriver, ikke fordi man er feit, døv, spiller fiolin, har tjukke brilleglass, mangler et bein osv :-)

Skrevet

hehe.....ha en fin lørdagskveld for det du;-)

Nå skal jeg ut i distrikst Noreg på fest-og jeg er sikker på at jeg forstår det de sier utover kvelden.....

Jeg skal også på lokalet, og jeg håper jeg ikke blir mobba for min dialekt.

Skrevet

Beklager å måtte skuffe deg, men du har ikke irritert meg :-) Bedre lykke med neste "offer".

"..............................................."

Skrevet

Beklager å måtte skuffe deg, men du har ikke irritert meg :-) Bedre lykke med neste "offer".

"..............................................."

Søren å. Jeg får lete videre, da kvoten ikke er oppfylt i dag.

I går fikk jeg full uttelling, for hu var sint!! Jeg måtte skru Queen på full styrke for å overdøve henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...