Gjest eljo Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Blir litt irritert. Er det noen som vet hvorfor tekstingen via tekst tv side 777 på "først og sist" ser ut til å være simultanteksting, mens det som sies på engelsk er tekstet på forhånd???? Det kan jo ikke være direktesending, for da ville det vært umulig å tekste det utenlandske slik de gjør, og når _det_ er tekstet skikkelig på forhånd, hvorfor kan de da ikke tekste resten skikkelig også?? Noen som kan forklare, eller må jeg maile til Skavlandredaksjonen? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Fordi de sender direkte? Tekstinga blir gjort mens de prater.. 0 Siter
Lula Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Er ikke programmet opptak fra tidligere på ettermiddag/kvelden da? 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Fordi de sender direkte? Tekstinga blir gjort mens de prater.. Jammen da kan de jo ikke klare å tekste det som sies på engelsk sånn som de gjør, sånn at det som sies står ferdig på skjermen før de har sagt det ferdig! Høh. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Jammen da kan de jo ikke klare å tekste det som sies på engelsk sånn som de gjør, sånn at det som sies står ferdig på skjermen før de har sagt det ferdig! Høh. Fordi akkurat det blir tatt opp før? 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Er ikke programmet opptak fra tidligere på ettermiddag/kvelden da? Og da kan de vel rekke å tekste skikkelig til tekst-tv også mener jeg? 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Fordi akkurat det blir tatt opp før? Jaha, det er selvsagt mulig, og at det er veldig god klipping.... Hmm, interessant det der. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Jaha, det er selvsagt mulig, og at det er veldig god klipping.... Hmm, interessant det der. Ja.. .jeg har tenkt på akkurat dette jeg og!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Simultanteksting er skikkelig irriternede, men tross alt bedre enn ingen tekst :-( Programmer med simultanteksting ser jeg på _kun_ hvis det er noe jeg virkelig interesserer meg for. Hvis ikke er det bare en nedtur... Men all framgang på tekstefronten er positivt:-) Forresten..snodig det med engelsk tekst kontra norsk. Hvis du mailer dem og får svar hadde jeg satt pris på å få vite svaret :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Simultanteksting er skikkelig irriternede, men tross alt bedre enn ingen tekst :-( Programmer med simultanteksting ser jeg på _kun_ hvis det er noe jeg virkelig interesserer meg for. Hvis ikke er det bare en nedtur... Men all framgang på tekstefronten er positivt:-) Forresten..snodig det med engelsk tekst kontra norsk. Hvis du mailer dem og får svar hadde jeg satt pris på å få vite svaret :-) Hva betyr simultanteksting? *litt blånn på det området her* =) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hva betyr simultanteksting? *litt blånn på det området her* =) Når direktesendte programmer blir teksta. Noen sitter og tekster etterhvert som ting sies. Det sier seg selv at det blir endel kluss og forvirringer i og med at de ikke tekster alt. Dessuten går det såpass sent i forhold til talen at det lett blir irriterende å følge med... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hva betyr simultanteksting? *litt blånn på det området her* =) Da er det en simultan som har tekstet det. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Selv direktesendinger sendes som regel med noe forsinkelse, så de rekker å tekste. Om det er forskjell i kvaliteten på den norske og den engelske tekstingen så er det sannsynligvis bare fordi den norske teksteren ikke er like god som den engelske 0 Siter
DarkPink Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Da er det en simultan som har tekstet det. *ler så jeg griner* 0 Siter
Gyda Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 *ler så jeg griner* Ja, den haren. Hvor tar den det fra? ;o) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Ja, den haren. Hvor tar den det fra? ;o) Det bare kommer til meg.... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Da er det en simultan som har tekstet det. *Ler veldig høyt* Du er ikke helt god heller da di høne.. nei,det var en hare d var 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 *Ler veldig høyt* Du er ikke helt god heller da di høne.. nei,det var en hare d var Jeg? Jeg er jo kjempegod!!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Jeg? Jeg er jo kjempegod!!! Du er snart en hjemløs isbit skal jeg si deg 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Jeg? Jeg er jo kjempegod!!! *låse frysern* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.