Lucretia Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Det gjør ikke jeg... Men så litt på en episode som gikk i går (tror det var igår), og da var Spike der (fra Buffy, som jeg fulgte ivrig med på). Og de snakket om hendelser fra Buffy. Og i siste Buffy episode får vi jo inntrykk av at Spike dør, men tydeligvis gjorde han ikke det. Er det noen som kan fortelle hva som har kommet fram i Angel-serien om hva som skjedde etter siste Buffy-episode? (fikk med meg at Buffy bor i roma, hvor Dawn går på skole) Jeg er så nysgjerrig!! 0 Siter
Prozak Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Det lurer jeg også på - jeg har visst gått glipp av en del i begge seriene. Det var jo ikke bare spike, men også han lille fjompen som tidligerer var sammen med owen(?) og han andre, som drepte dama til willow. Hmmm....når skal jeg få tid til å oppdatere meg på dette? :-) ".............................................." 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 Det lurer jeg også på - jeg har visst gått glipp av en del i begge seriene. Det var jo ikke bare spike, men også han lille fjompen som tidligerer var sammen med owen(?) og han andre, som drepte dama til willow. Hmmm....når skal jeg få tid til å oppdatere meg på dette? :-) ".............................................." Ja, jeg la merke til han også, men han het Jonathan i Buffy, og ble jo drept av kompisen. Han het noe annet i Angel... 0 Siter
Prozak Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Ja, jeg la merke til han også, men han het Jonathan i Buffy, og ble jo drept av kompisen. Han het noe annet i Angel... Nei, det var han andre som ble drept, var det ikke? Han her drev jo og jobbet sammen med buffy & co. etterpå. "..........................................." 0 Siter
Freya Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Nei, det var han andre som ble drept, var det ikke? Han her drev jo og jobbet sammen med buffy & co. etterpå. "..........................................." De tre nerdene het Warren, Jonathan og Andrew. Warren var "sjefen", det var han som drepte Tara (kjæresten til Willow). Jonathan ble også drept for å åpne et segl under high schoolen. Andrew ble tatt til fange av Buffy og gjengen, og drev og hang rundt med dem. Angel har jeg ikke sett, så hvorfor de er med der, aner jeg ikke. 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 De tre nerdene het Warren, Jonathan og Andrew. Warren var "sjefen", det var han som drepte Tara (kjæresten til Willow). Jonathan ble også drept for å åpne et segl under high schoolen. Andrew ble tatt til fange av Buffy og gjengen, og drev og hang rundt med dem. Angel har jeg ikke sett, så hvorfor de er med der, aner jeg ikke. Var det andrew som var med i angel da kanskje? Jeg syns de ligner sånn på hverdandre hehe. Trodde det var jonathan... kan godt hende det var han andre. Skal sjekke det ut en annen gang jeg kommer på å se det. Synd ingen visste noe om det jeg lurte på 0 Siter
Freya Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Var det andrew som var med i angel da kanskje? Jeg syns de ligner sånn på hverdandre hehe. Trodde det var jonathan... kan godt hende det var han andre. Skal sjekke det ut en annen gang jeg kommer på å se det. Synd ingen visste noe om det jeg lurte på Det er jo ikke akkurat noen dokumentarfilm dette her da, så de kan jo godt være med i andre episoder selv om de er døde. Warren gikk jo igjen som The First, og det er sikkert tusen andre måter de kunne ha skrevet dem inn i serien igjen, overnaturlig som den jo er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.