Line Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Eksen har bursdag snart, men ønsker seg som vanlig ikke noe spesielt. Hva i alle dager skal man finne på? Han har en leilighet som han har tenkt å skaffe nye møbler til etter hvert, og han har vel i grunn ikke noe spesiell dekorasjon der heller... det er faktisk det eneste jeg kan komme på som kanskje kan slå an. Er det noen som har gode tips til hva mine søte små skal gi pappan sin i bursdagsgave? 0 Siter
Aryane Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Eks'en min hadde nylig bursdag, ungene gav ham noen småting de hadde laget + en bok, han elsker å lese, og en film jeg vet han ønsket seg. 0 Siter
Gjest hva med... Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Adventslysestake (også koselig for ungene), lysestaker og lys, kaffekopper, en dvd/video han kan se sammen med ungene (Madagascar), kokebok eller varm genser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.