Gå til innhold

Sjekking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gidder rett og slett ikke å lese teite skjulte budskaper selv når jeg ser dem.

Tror en fyr at en jente er "på gli" fordi hun snakker med ham er det utelukkende hans problem og ikke mitt.

Så jeg snakker fritt med hvem jeg vil,og får en eller annen gjøk problemer med og blir "skuffa" for det so be it..

Å be noen dra til helvete bare fordi, det ville jeg finne sv.uhørt og urimelig, det er da mange (de fleste) gutter som bare skravler uforpliktende, slår ihjel tid, ser om det er en tone etc, uten å forvente seg noe somhelst..(det skulle da bare mangle!)

Dog har jeg selvfølgelig registret at det finnes enkelte sopper som tenker sånn du sier "har invistert tid og blablabla.." Blæh..Omtrent de samme som mener at de hvertfall har rett på halve natta og en blowjob utenfor om de spanter en halvliter..;-P

Sånne idioter skal da ikke få sette standarden?

Livet er for kort til å pugge tvilsomme sosiale koder som gjør livet kjedeligere og som dessuten ikke er normative for folk en faktisk ønsker å omgåes..;-)

"det er da mange (de fleste) gutter som bare skravler uforpliktende, slår ihjel tid, ser om det er en tone etc, uten å forvente seg noe som helst.."

Hvor finner man dem!? På 90-tallet? 26+ utesteder?

Skrevet

Uansett Dark Pink...du er ikke nødt til å si noe som helst...begynner de slik så fortsett du hvordan du vil.

Underveis kommer vel opp spørsmål/prat som gir deg mulighet til å nevne type eller at du ikke er interessert i noe mer.

Blir de sure så blir de det, det er strengt tatt ikke din feil, og det er kanskje med det du bør jobbe.

Drit i det liksom.

Evnt. kan du jo litt etterhvert si noe sånt som "du, det er kjempekoselig å prate med deg, jeg håper bare ikke du forventer noe mer i kveld"...

:)

Jaaa, men det er det jeg synes blir så dumt! "Du, jeg håper ikke du forventer noe mer, eller, du, jeg har type, altså". Det blir så innbilskt. Tenk om de plutselig svarer "øh, ja, kan man ikke bare prate sammen heller nå da?"

Når det gjelder kjæreste hvertfall, så synes jeg menn kan begynne å _spør_! Bør ikke være opp til oss å få pressa inn så fort som mulig at vi har kjæreste, fordi en fyr har begynt å prate...

Skrevet

Det er viktig å sette ord på ting. Noen har et kvinnesyn det stinker av, og må settes på plass, av andre menn. De må aldri få medhold i kvinneforakt. Noen kvinner har et syn på menn som stinker, og de får oftere mye lettere medhold av sine medsøstre enn menn får av sine medbrødre.

Men er det ikke rart at menn forventes å tenke sex, og når de viser seg å ikke gjøre det, så blir kvinner sinte eller tror de lyver?

Jeg blir ikke sint eller (gir uttrykk for at jeg) tror gutter som ikke tenker sex lyver, men jeg tror seriøst at du tilhører en meget, meget liten majoritet dersom du sitter en kveld og prater med ei jente på et utested uten å tenke sex i det hele tatt.

Skrevet

Jaaa, men det er det jeg synes blir så dumt! "Du, jeg håper ikke du forventer noe mer, eller, du, jeg har type, altså". Det blir så innbilskt. Tenk om de plutselig svarer "øh, ja, kan man ikke bare prate sammen heller nå da?"

Når det gjelder kjæreste hvertfall, så synes jeg menn kan begynne å _spør_! Bør ikke være opp til oss å få pressa inn så fort som mulig at vi har kjæreste, fordi en fyr har begynt å prate...

Jammen, teit eller ikke...sånn er det, jeg synes ikke det virker inbilsk, det er nå slik for tiden at "gud og hvermann" har ons da så rart er det jo ikke å skulle si noe sånt.

Synes jeg da :)

For å si det sånn, de som blir sure et eller annet sted i prosessen er jo rimelig umodene i hodet da, og da er det vel dritt samma om de får geipa på knea.

De som ikke er sure synes hele greiene er greit og disse kan gi det mang en koselig prat kanskje.

Synes ikke du skal grunne så veldig på det jeg.

Kanskje kjøpe deg en partyring...en liksomring som settes på riktige finger for hver aleneutekveld ;)

laguna1365380434
Skrevet

"det er da mange (de fleste) gutter som bare skravler uforpliktende, slår ihjel tid, ser om det er en tone etc, uten å forvente seg noe som helst.."

Hvor finner man dem!? På 90-tallet? 26+ utesteder?

De fleste steder jeg frekventerer hvertfall..Det er mange slags steder det..Innenlands og innimellom utenlands..Av varierende kvalitet..Bor i Oslo...Jeg snakker med mange slags gutter...

Riktignok forekommer det jo rikelig med sjekking enkelte steder, men jeg nekter å tro at standarden er at menn blir sure forå ha "invistert i samtale" med noen som ikke vil være med dem hjem.

Og jeg nekter å tro atmenn generelt aldri er intersert i en uforpliktende samtale..

Og jeg nekter å tro at de fleste menn faktisk furter om de ikke får noe når de ER interessert.

Og jeg nekter å la de idiotene som faktisk gjør overnevnte sette noen standard.

De må gjerne bli sure og skuffa for min del, men ikke snakk om at jeg gidder å bruke spillereglene ders.

Skrevet

Jeg blir ikke sint eller (gir uttrykk for at jeg) tror gutter som ikke tenker sex lyver, men jeg tror seriøst at du tilhører en meget, meget liten majoritet dersom du sitter en kveld og prater med ei jente på et utested uten å tenke sex i det hele tatt.

Det er en meget behagelig innstilling for meg.

Jeg kan love at jeg har hatt like mye (eller mer) sex enn de 95% du nevner.

Jeg har vært opptil en uke på ferie med en av motsatt kjønn i aktuelle alder, sovet på samme rom og det har ikke blitt mer enn hyggelig og intimt.

Å få mine mannlige venner til å tro det er en større oppgave.

Som du skriver om :-)

Skrevet

Jammen, teit eller ikke...sånn er det, jeg synes ikke det virker inbilsk, det er nå slik for tiden at "gud og hvermann" har ons da så rart er det jo ikke å skulle si noe sånt.

Synes jeg da :)

For å si det sånn, de som blir sure et eller annet sted i prosessen er jo rimelig umodene i hodet da, og da er det vel dritt samma om de får geipa på knea.

De som ikke er sure synes hele greiene er greit og disse kan gi det mang en koselig prat kanskje.

Synes ikke du skal grunne så veldig på det jeg.

Kanskje kjøpe deg en partyring...en liksomring som settes på riktige finger for hver aleneutekveld ;)

Hehe, jeg har faktisk en giftering, mamma og pappa forlovet seg bare før det ble slutt, og til konfirmasjonen fikk jeg rngene deres sveisa på hverandre. Har gått med den siden, på høyre ringefinger. Så voksne folk tror jeg er forlova. Gutter/menn på byen har til dags dato ikke lagt merke til den...

Men det spørs om jeg ikke bare skal prate med de jeg vil prate med, og stikke fra de jeg ikke vil prate med, og så får de bli så sure de bare vil. Det er jo tross alt de som har et problem da.

Skrevet

De fleste steder jeg frekventerer hvertfall..Det er mange slags steder det..Innenlands og innimellom utenlands..Av varierende kvalitet..Bor i Oslo...Jeg snakker med mange slags gutter...

Riktignok forekommer det jo rikelig med sjekking enkelte steder, men jeg nekter å tro at standarden er at menn blir sure forå ha "invistert i samtale" med noen som ikke vil være med dem hjem.

Og jeg nekter å tro atmenn generelt aldri er intersert i en uforpliktende samtale..

Og jeg nekter å tro at de fleste menn faktisk furter om de ikke får noe når de ER interessert.

Og jeg nekter å la de idiotene som faktisk gjør overnevnte sette noen standard.

De må gjerne bli sure og skuffa for min del, men ikke snakk om at jeg gidder å bruke spillereglene ders.

Vet du, det er jeg så enig i at jeg skal følge ditt eksempel når jeg er på byen idag =)

Skrevet

Det er en meget behagelig innstilling for meg.

Jeg kan love at jeg har hatt like mye (eller mer) sex enn de 95% du nevner.

Jeg har vært opptil en uke på ferie med en av motsatt kjønn i aktuelle alder, sovet på samme rom og det har ikke blitt mer enn hyggelig og intimt.

Å få mine mannlige venner til å tro det er en større oppgave.

Som du skriver om :-)

"Jeg kan love at jeg har hatt like mye (eller mer) sex enn de 95% du nevner."

Hva har det med saken å gjøre?

Skrevet

"Jeg kan love at jeg har hatt like mye (eller mer) sex enn de 95% du nevner."

Hva har det med saken å gjøre?

Jeg forstår ikke spørsmålet.

Skrevet

Hehe, jeg har faktisk en giftering, mamma og pappa forlovet seg bare før det ble slutt, og til konfirmasjonen fikk jeg rngene deres sveisa på hverandre. Har gått med den siden, på høyre ringefinger. Så voksne folk tror jeg er forlova. Gutter/menn på byen har til dags dato ikke lagt merke til den...

Men det spørs om jeg ikke bare skal prate med de jeg vil prate med, og stikke fra de jeg ikke vil prate med, og så får de bli så sure de bare vil. Det er jo tross alt de som har et problem da.

"Men det spørs om jeg ikke bare skal prate med de jeg vil prate med, og stikke fra de jeg ikke vil prate med, og så får de bli så sure de bare vil. Det er jo tross alt de som har et problem da."

Det syns jeg du burde gjøre.

Skrevet

Jeg forstår ikke spørsmålet.

"jeg tror seriøst at du tilhører en meget, meget liten majoritet dersom du sitter en kveld og prater med ei jente på et utested uten å tenke sex i det hele tatt."

Og så sier du at du har hatt mer sex enn de 95% som tenker sex.

Jeg skjønner ikke sammenhengen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"jeg tror seriøst at du tilhører en meget, meget liten majoritet dersom du sitter en kveld og prater med ei jente på et utested uten å tenke sex i det hele tatt."

Dessuten er det selvfølgelig fullstendig feil.

Mange gutter tenker sex når de er ute, jupp.

Men det gjør mange jenter også.

Det hender ikke rent sjelden at en gutt som tenker sex møter ei jente som tenker sex. Altså har disse guttene faktisk en del sex, mye fordi den typen gutter du beskriver ikke eier skam, og løper fra jente til jente, helt til de møter ei som er klar.

Men bor du på et mindre sted? F.eks. en liten bygd eller noe sånt? Min erfaring fra sånne steder er i så fall noe tilnærmet den du beskriver.

I Oslo og den slags steder tror jeg dog flertallet av guttene oppfører seg som folk.

Skrevet

Jeg tror ikke mer total brunst og mer aggressivitet fører til mer sex.

Noen påstår at hvis du ser normal ut og spør alle på utestedet rett ut om de vil bli med deg hjem og ligge med deg, så vil en til slutt gjøre det, men det tror ikke jeg.

Selv har jeg hatt med menn f eks på dansketur som har prøvd å sjekke alt "på to bein", men ikke lykkes. Og jeg blir ganske irritert av at de ignorerer sine venner totalt for å henge i snippen på damer hele tida.

laguna1365380434
Skrevet

Vet du, det er jeg så enig i at jeg skal følge ditt eksempel når jeg er på byen idag =)

Kult! :-) Ha det gøy ute da!

Skrevet

Dessuten er det selvfølgelig fullstendig feil.

Mange gutter tenker sex når de er ute, jupp.

Men det gjør mange jenter også.

Det hender ikke rent sjelden at en gutt som tenker sex møter ei jente som tenker sex. Altså har disse guttene faktisk en del sex, mye fordi den typen gutter du beskriver ikke eier skam, og løper fra jente til jente, helt til de møter ei som er klar.

Men bor du på et mindre sted? F.eks. en liten bygd eller noe sånt? Min erfaring fra sånne steder er i så fall noe tilnærmet den du beskriver.

I Oslo og den slags steder tror jeg dog flertallet av guttene oppfører seg som folk.

Nei, jeg bor i Trondheim for tida... =)

Men jeg tror kanskje feilen er at jeg tiltrekker meg/går på steder med for unge gutter.

Siden jentene her sier at de fleste gutter er helt ok å prate med og ikke forventer seg noe osv, så må det rett og slett være at de er eldre enn meg, og treffer eldre gutter enn jeg gjør....?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg bor i Trondheim for tida... =)

Men jeg tror kanskje feilen er at jeg tiltrekker meg/går på steder med for unge gutter.

Siden jentene her sier at de fleste gutter er helt ok å prate med og ikke forventer seg noe osv, så må det rett og slett være at de er eldre enn meg, og treffer eldre gutter enn jeg gjør....?

Jupp, det kan nok stemme.

20 år gamle gutter er nok langt verre enn de som er 10+ år eldre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...