Gå til innhold

Photoshop..noen som har litt peiling??

Anbefalte innlegg

Gjest Madagaskar
Skrevet

La inn photoshop 2.0 fra en cd pappa hadde for en stund siden..

Når jeg spør andre om hjelp, eller leser tips og triks på nettet, finner jeg en masse de har som jeg ikke har.

Feks noe som heter history brush..de har liksom et helt annet verktøypanel enn jeg har.. Hvordan kan d ha seg? Må jeg ha noe oppdatering eller??

Får jo ikke til å gjøre noe når jeg hele tiden mangler et eller annet de andre har..

Noen som kan være så snill å fortelle meg litt om dette?

Forstår ingenting jeg.

Skrevet

Jeg har Photoshop 7.0, og jeg vil tro de fleste tips som ligger ute er tilpasset 7.0 eller senere versjoner.

Det har helt sikkert skjedd MANGE forandringer fra 2.0 til 7.0.

Skrevet

Få deg en nyere versjon. Jeg bruker CS, og den er allerede gammel for nå har alle CS2.

Eller søk på Photoshop 2.0 og ikke bare photoshop..

Skrevet

Jeg har Photoshop 7.0, og jeg vil tro de fleste tips som ligger ute er tilpasset 7.0 eller senere versjoner.

Det har helt sikkert skjedd MANGE forandringer fra 2.0 til 7.0.

2. versjonen ble vel brukt i -95/96 om jeg husker rett.

Mye har skjedd med PS i løpet av 10 år. Du burde nok satse på en voldsom oppgradering her ja ; )

Skrevet

Photoshop 2.0 er eldgammel. Om du ikke har lyst å punge ut for en oppdatert Photoshop, kan du forsøke deg på Gimp. Gimp er ikke et like profesjonelt verktøy som Photoshop, men for oss amatører er det mer enn godt nok, og helt gratis :) Det finnes mange tutorials på nett.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Photoshop har kommet i sin niende utgave nå (tror jeg det er), så det er nok mye du mangler som finnes i tilgjengelige tutorials.

Skrevet

Få deg en nyere versjon. Jeg bruker CS, og den er allerede gammel for nå har alle CS2.

Eller søk på Photoshop 2.0 og ikke bare photoshop..

Hurra - jeg har fått meg CS2 og skal på kurs til onsdagen!

*deler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...