Gjest Er vi for kjedelige? Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Vi bruker å gi hverandre en bok under treet, også kjøper vi heller noe annet felles før jul/etter jul (f.eks. ny sofa ett år, ny TV et annet år, sydentur ett år osv.). Hva gir dere - og til hvilken ca-pris? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Han kommer til å få noe til kjøkkenet faktisk! ) Ikke at han er så overivrig der inne, men fordi det er ganske så nøkternt utstyrt... Og jeg vet han vil bli kjempeglad uansett hva han får - han er veldig lett å glede! ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Aner ikke hva jeg skal gi han... Kanskje klær, det pleier han og like, da han liker smaken min, og sjelden tar seg tid til og handle selv. Og så får han en sånn Statoil kaffekopp -gratis kaffe ut året. Den blir han mest glad for :-) Han får det hvert eneste år. 0 Siter
Atene Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hjemmestrikkede nikkersstrømper. Jeg la merke til at de han har var sørgelig utslitte da vi var på fjelltur i sommer. Men jeg angrer allerede - for duverden for et vanskelig plagg å strikke når man ikke kan måle på den som skal ha det underveis ! Det gjør ikke saken noe enklere at han er langt fra standardhøyde. 0 Siter
astridny Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg kommer til å kjøpe en bukse til han og så kommer jeg til å be han på middag for oss to på Big Horn. Jeg betaler.:-) Han elsker Big Horn 0 Siter
Gjest Sannan Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hjemmestrikkede nikkersstrømper. Jeg la merke til at de han har var sørgelig utslitte da vi var på fjelltur i sommer. Men jeg angrer allerede - for duverden for et vanskelig plagg å strikke når man ikke kan måle på den som skal ha det underveis ! Det gjør ikke saken noe enklere at han er langt fra standardhøyde. Hva med å tyvlåne det paret han har nå og strikke etter dem? 0 Siter
Gjest det funderer jeg på Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 jeg vet ikke enda..akkurat nå sitter jeg og tvinner tommler for å få lønna til å strekke rundt..men tenkte han skulle få klær eller noe til bilen;) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Aner ikke hva jeg skal gi bort tileksen i år siden han har flyttet ut..:-I I fjor fikk han sånne diverse greier,litt spill,litt bok, noen cder, god lukt..+ litt småting fra katten..ca 1500-2000 kr kanskje? Så fikk han julekalender,med rebuser hver dag. Der fant han ting som sokker,tegneserier snop, eller kinotur eller at jeg sponset en øl. Det var hyggelig..:-) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg leste denne overskriften høyt, og lo litt. Sa at det vet jeg ikke enda. Dermed havnet en brosjyre med blitser ved siden av meg. Hmm... Får se om jeg vil ta hintet, da blir jo overraskelsesmomentet borte i hvert fall... 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg leste denne overskriften høyt, og lo litt. Sa at det vet jeg ikke enda. Dermed havnet en brosjyre med blitser ved siden av meg. Hmm... Får se om jeg vil ta hintet, da blir jo overraskelsesmomentet borte i hvert fall... Blitser??? Som blitz på kamera eller?! 0 Siter
Gjest det mener nå jeg da:) Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg kommer til å kjøpe en bukse til han og så kommer jeg til å be han på middag for oss to på Big Horn. Jeg betaler.:-) Han elsker Big Horn å! e å elska big horn!!! kan ikke d bare komme til ålesund??? kan ikke d??? ååå 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Blitser??? Som blitz på kamera eller?! Ja, blitz til kamera. Han har nylig kjøpt seg nytt digitalt kamera med speilrefleks, så nå står tilleggsutstyr på ønskelista, tydligvis. Vi kjøper alltid personlige ting til hverandre, noe som har med den andres hobby å gjøre. Felles husholdnings ting blir for kjedelig... 0 Siter
frosken Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Dyre sigarer kanskje, eller en bunke DVD-filmer, eller klær eller ??? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Dyre sigarer kanskje, eller en bunke DVD-filmer, eller klær eller ??? En bunke DVD-filmer var en god ide'. Men jeg måtte nok ha holdt meg litt i nakken for å ikke bare kjøpe "Jente-filmer", men flest actionfilmer med lite handling... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Pleier å gi noe "brukendes" - ala verktøy ol. og en eller annen "fin" ting. Lighter med inngravert navn oa. 0 Siter
tussetrollet Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Min kjære har allerede fått cupfinalebillett og ei helg i Oslo i kombinert bursdag/julegave. Vi pleier å gi hverandre noe som vi vet vi har bruk for. 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Ingenting, dessverre... Men han har bursdag i midten av desember, så han får bursdagsgave i stedet Vi er begge studenter, og dette halvåret har vi 8000 til sammen hver måned, og det blir ikke mange kroner til overs til julegaver.. 0 Siter
Atene Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hva med å tyvlåne det paret han har nå og strikke etter dem? Vi bor ikke sammen, så det er ikke så lett. Men jeg slipper ihvertfall å smugstrikke... 0 Siter
Freya Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Nå er jeg så "heldig" at jeg har en samboer som har bursdag rett oppunder jul. Det er ikke alltid lett å finne på noe TO ganger etter hverandre, liksom. Tenkte han kunne få en snickars-bukse til bursdagen, for han elsker å snekre. Han ønsker seg sikkert noe verktøy til jul, men det er han så kresen på at jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. 0 Siter
Gjest en kone Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Vi har ikke så god råd, så det blir vel en cd + en deodorantspray. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.