Gå til innhold

Hva får din kjære til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Ja, blitz til kamera. Han har nylig kjøpt seg nytt digitalt kamera med speilrefleks, så nå står tilleggsutstyr på ønskelista, tydligvis.

Vi kjøper alltid personlige ting til hverandre, noe som har med den andres hobby å gjøre. Felles husholdnings ting blir for kjedelig...

Egentlig er jeg enig, men dette kjøkkenet er meget spartansk utstyrt skjønner du... ;o)

Skrevet

Egentlig er jeg enig, men dette kjøkkenet er meget spartansk utstyrt skjønner du... ;o)

Så lenge dere ikke har felles kjøkken, så blir jo gaven til ham. Det blir noe annet den dagen dere deler bolig...

Skrevet

Så lenge dere ikke har felles kjøkken, så blir jo gaven til ham. Det blir noe annet den dagen dere deler bolig...

Det erjo sant. Ikke noe felles kjøkken foreløbig. :o)

Gjest kalendria
Skrevet

I år får han carving-ski, eller hva det nå heter. Lite spennende, siden han allerede har kjøpt dem sjøl... Men han har ønsket seg det ei stund, og nå fant han noen bra på salg. Kostet ca 3000 kroner. På julaften kommer han til å få noen småting av ungene, ei bok og en bukse, kanskje.

Gjest papirtiger
Skrevet

Fjellsko...

Som samboere som har "alt" er det vanskelig å finne en gave, spesielt siden han har bursdag like før jul også.

Tror vi har blitt enige om at praktiske ting er veldig fint å få til jul :) Ikke så veldig spennende, men så slipper vi å fylle leiligheten med urbrukelig skrot.

Gjest Persille
Skrevet

Vi bor ikke sammen, så det er ikke så lett.

Men jeg slipper ihvertfall å smugstrikke...

*ler*

Tenk om du måtte sitte i skapet med lommelykten i munnen og strikke om natten - eller innelåst på badet...

Det kunne vært verre enn å ikke få måle, og du kan jo endre i ettertid om det blir for ille :)

Skrevet

Ingenting.

Vi har aldri gitt hverandre noe til bursdager og jul, og savner det ikke.

Bare det å få være sammen er tusen ganger mer verdt enn hele sekken til julenissen.

Og det er nok for oss.

Skrevet

Dyre sigarer kanskje, eller en bunke DVD-filmer, eller klær eller ???

Dyre sigarer er et must, men jeg har jo sagt at han skal få iPod også! :)

Skrevet

Dyre sigarer er et must, men jeg har jo sagt at han skal få iPod også! :)

Jeg vet,jeg vet... Men det forutsetter jo at du først dukker opp og demostrerer litt, og det kan vel holde hardt...*s*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det pleier å være en genser, skjorte og slips eller noe i den dur.

Han pleier å gi en detaljert beskrivelese av hvordan det bør være, for nytter ikke å kjøpe noen klær til han uten at han vet sånn ca hvordan de er.

Han får en liten ting fra julenissen også, siden jeg er julenissen her i huset;)

Og jeg får en ting fra julenissen (fra meg selv)

Tidligere var det bare ungene som fikk, men det synes ikke minstemor noe om, så da måtte vi få pakke også. Det skal jo være rettferdig;)

Skrevet

Jeg vet,jeg vet... Men det forutsetter jo at du først dukker opp og demostrerer litt, og det kan vel holde hardt...*s*

Vi snakkes etter lønningsdagen... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...