Gå til innhold

hva gir man til to som har alt?

Anbefalte innlegg

Gjest Stellina
Skrevet

Snart tid for julegaver, men hva i all verden gir jeg til foreldrene mine? De er litt over 50, har alt de trenger, er rimelig sære, og sier de ønsker seg ikke noe verdens ting.

Syns hele julegavehandelen er mer stress enn kos jeg..

Gjest det funderer jeg på
Skrevet

hvor mye tenker du å bruke?

Skrevet

Time hos fotpleier / massør / frisør / hudpleie eller noe sånt?

En kurv med litt eksklusiv mat og en fin vin?

Gjest Stellina
Skrevet

hvor mye tenker du å bruke?

hmm si det...

så lenge jeg finner no har ikke pris så mye å si, bare det ikke går over styr!

500 + ?

no tips?

Gjest Stellina
Skrevet

Time hos fotpleier / massør / frisør / hudpleie eller noe sånt?

En kurv med litt eksklusiv mat og en fin vin?

det var jammen ikke dumt lillemus,

takk for tipset!!

Skrevet

De skal ikke pusse opp i huset el.l. da ?

Da kunne du gitt dem et fargekart og en pensel, med et gavekort fra deg om at du tar malerjobben for dem.

Det gjorde vi et år, og det ble veldig godt mottatt.

Skrevet

det var jammen ikke dumt lillemus,

takk for tipset!!

Når man har skapet fullt av dill og dall så er det mye hyggeligere å få noe som virkelig er til en selv! :o)

Skrevet

Se om det er noe du savner når du er hjemme hos foreldrene dine! En god boksåpner, kaffekanne, komfyrklokke.

Liker de å spille, kjøp et koselig spill som hele familien kan spille med dem. Liker de data, finnes det dataspill. CDer?

Ministep eller et annet forholdsvis rimelig treningsapparat.

Gavekort på fotpleie, ansiktspleie, skuldermassasje el.l.

Skrevet

Hvis de mener at de ikke ønsker gaver, så kan du kanskje sette inn et beløp på konto til Leger uten grenser, Røde Kors eller lignende.

Gjest det funderer jeg på
Skrevet

hmm si det...

så lenge jeg finner no har ikke pris så mye å si, bare det ikke går over styr!

500 + ?

no tips?

hva om du gir dem et gavekort på et høyfjellshotell eller en koselig helg for bare de to? eller som lillemus sa, det var jo en kjempeide;)

:D

Gjest det er ganske dyrt da
Skrevet

hva om du gir dem et gavekort på et høyfjellshotell eller en koselig helg for bare de to? eller som lillemus sa, det var jo en kjempeide;)

:D

Det er en veldig dyr gave da, h*n skriver gave til rundt 500,-

Skrevet

Meg og søskenene mine har samme problem, og kom frem til at vi går sammen og gir dem et reisegavekort, de er glad i å reise. Etter å ha diskutert litt fant vi ut at de kanskje blir veldig bundet om vi kjøper gavekort hos en bestemt turoperatør, så vi kjøper en gavesjekk i banken og skriver på kortet at vi håper de vil bruke det på en fin ferie.

Gjest en kone
Skrevet

Te eller kaffe, en fotoalbum med noen bilder i, et ullteppe til kalde vinterdager, en kakeboks men hjemmelagede småkaker i, en fruktkurv, eller nye puter/dyner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...