Gå til innhold

Filsystem på dvd...igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det slik at de nyeste dvd spiller AVI filer?

Hvis ikke, tips til program hvor jeg kan få gjort om AVI-film til Mpeg-film.

Tusen takk på forhånd.

Skrevet

Det er ihvertfal flere nyere spillere som spiller DivX filer, mens de gamle ofte kun støtter VCD/SVCD(mpeg). Søk på nettet - det finnes mange programmer for å konvertere mellom videoformater.

"..........................................."

Skrevet

Det er ihvertfal flere nyere spillere som spiller DivX filer, mens de gamle ofte kun støtter VCD/SVCD(mpeg). Søk på nettet - det finnes mange programmer for å konvertere mellom videoformater.

"..........................................."

Vet at denne ikke tar Divx...men jeg kjørte mpegfilm nå i sta.

Har litt dårlig tid til å lete serru...unga skal se film etterpå ;)

Skrevet

Vet at denne ikke tar Divx...men jeg kjørte mpegfilm nå i sta.

Har litt dårlig tid til å lete serru...unga skal se film etterpå ;)

Jeg har desverre ikke noen anbefaling til program. Jeg bruker et selv (som jeg ikke husker hva heter), men det er ikke gratis.

"............................................"

Skrevet

Jeg har desverre ikke noen anbefaling til program. Jeg bruker et selv (som jeg ikke husker hva heter), men det er ikke gratis.

Okey...tusen takk alikavel :)

Skrevet

Du...bare et spørsmål til her...

Har Nero Start Smart...og begynte å brenne AVI filmen nå for å se om det funket...så driver den å omkoder video...hva skjer da?

Takker :)

Skrevet

Du...bare et spørsmål til her...

Har Nero Start Smart...og begynte å brenne AVI filmen nå for å se om det funket...så driver den å omkoder video...hva skjer da?

Takker :)

Sorry - har ikke peiling :-)

"......................................"

Skrevet

Sorry - har ikke peiling :-)

"......................................"

Oki :)

Regnet med at omkoding betydde gjøre om filer eller no...men lurte på til hva...en har ikke spurt nemmelig ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...