Gjest annehilde Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hvor høye skal støvlene være? Hvor trange må buksa være? Tenker midt på leggen, men kan jeg bruke slike støvler til skjørt og kåpe også? Er det best å ha støvler under buksa? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 "Er det best å ha støvler under buksa?" Ja 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Buksene bør være smale nederst slik at du enklere får plass til å ha buksen oppi støvlene. Jeg har både støvler som går opp til midt på leggen, og støvler som går opp til kneet. Jeg er faktisk mest glad i de som går opp til kneet da jeg synes de ser finest ut til skjørt også. 0 Siter
Gjest annehilde Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Buksene bør være smale nederst slik at du enklere får plass til å ha buksen oppi støvlene. Jeg har både støvler som går opp til midt på leggen, og støvler som går opp til kneet. Jeg er faktisk mest glad i de som går opp til kneet da jeg synes de ser finest ut til skjørt også. "mest glad i de som går opp til kneet" Går det uten at buksa ser ut som nickers? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 "mest glad i de som går opp til kneet" Går det uten at buksa ser ut som nickers? Jeg synes ikke det ser ut som knickers. Er du høy eller lav? 0 Siter
Gjest annehilde Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg synes ikke det ser ut som knickers. Er du høy eller lav? Middels! Og liker ikk ehøye hæler. 0 Siter
Idéfix Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 "Er det best å ha støvler under buksa?" Ja Nei 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Nei JO Men seriøst, det er mange som ikke passer til denne moten! Noen gjør det, og på de legger jeg heller ikke merke til det (at de har buksene nedi) =) 0 Siter
nick Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Det er sikkert in, men herregud så jævli det ser ut! 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 JO Men seriøst, det er mange som ikke passer til denne moten! Noen gjør det, og på de legger jeg heller ikke merke til det (at de har buksene nedi) =) bare lurer jeg..Hvem passer ikke til denne moten?? Begynte plutselig å lure på om jeg passer den? Tjukke folk som ikke passer moten, eller tynne, eller folk med små bein?? Hmmm Undrer jeg 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 bare lurer jeg..Hvem passer ikke til denne moten?? Begynte plutselig å lure på om jeg passer den? Tjukke folk som ikke passer moten, eller tynne, eller folk med små bein?? Hmmm Undrer jeg Det spørs på kroppsfasong og høyde.. (og sikkert litt personlighet) =) Jeg ser feks enda lavere ut enn jeg er og får ei låvedør til ræv 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Det spørs på kroppsfasong og høyde.. (og sikkert litt personlighet) =) Jeg ser feks enda lavere ut enn jeg er og får ei låvedør til ræv Hehehe.... Jeg føler jeg ser høyere ut jeg, høy og tynn, altfor tynn...Samtidig føler jeg at jeg blir en tanke hjulbeint hehe....Sikkert litt av et syn for andre å se hahaha 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hehehe.... Jeg føler jeg ser høyere ut jeg, høy og tynn, altfor tynn...Samtidig føler jeg at jeg blir en tanke hjulbeint hehe....Sikkert litt av et syn for andre å se hahaha Vi får gå i lag vi da.. så får vi nok oppmerksomhet! 0 Siter
kizmiaz Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Støvlene bør være smale og høye og ende like under kneet.Buksa bør være så smal at støvelen går utenpå. Det synes iallfall jeg. Det skal sies at denne støvlemoten ikke egner seg for fotballeggene mine, nei.! :-) 0 Siter
RZO Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Satt akkurat og lurte på om dette var mote for tiden - og om jeg skulle skrive et innlegg her om det. Faen - i mitt lille trofaste vesen, har plutselig nakkemusklene fått god trim de siste dagene. Sexy som tjusan på damene, og detta trigger hormonene jeg trodde den forsvunne sommeren hadde tatt med seg. *kremt* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Hvis du har kraftige legger bør du ikke ha støvler som rekker til midt på leggen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.