Gå til innhold

Støvler utenpå buksa!

Anbefalte innlegg

Gjest annehilde
Skrevet

Hvor høye skal støvlene være? Hvor trange må buksa være?

Tenker midt på leggen, men kan jeg bruke slike støvler til skjørt og kåpe også?

Er det best å ha støvler under buksa?

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Er det best å ha støvler under buksa?"

Ja ;)

Skrevet

Buksene bør være smale nederst slik at du enklere får plass til å ha buksen oppi støvlene.

Jeg har både støvler som går opp til midt på leggen, og støvler som går opp til kneet. Jeg er faktisk mest glad i de som går opp til kneet da jeg synes de ser finest ut til skjørt også.

Gjest annehilde
Skrevet

Buksene bør være smale nederst slik at du enklere får plass til å ha buksen oppi støvlene.

Jeg har både støvler som går opp til midt på leggen, og støvler som går opp til kneet. Jeg er faktisk mest glad i de som går opp til kneet da jeg synes de ser finest ut til skjørt også.

"mest glad i de som går opp til kneet" Går det uten at buksa ser ut som nickers?

Skrevet

"mest glad i de som går opp til kneet" Går det uten at buksa ser ut som nickers?

Jeg synes ikke det ser ut som knickers.

Er du høy eller lav?

Gjest annehilde
Skrevet

Jeg synes ikke det ser ut som knickers.

Er du høy eller lav?

Middels! Og liker ikk ehøye hæler.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei ;)

JO ;)

Men seriøst, det er mange som ikke passer til denne moten! Noen gjør det, og på de legger jeg heller ikke merke til det (at de har buksene nedi) =)

Skrevet

JO ;)

Men seriøst, det er mange som ikke passer til denne moten! Noen gjør det, og på de legger jeg heller ikke merke til det (at de har buksene nedi) =)

bare lurer jeg..Hvem passer ikke til denne moten??

Begynte plutselig å lure på om jeg passer den?

Tjukke folk som ikke passer moten, eller tynne, eller folk med små bein?? Hmmm

Undrer jeg :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

bare lurer jeg..Hvem passer ikke til denne moten??

Begynte plutselig å lure på om jeg passer den?

Tjukke folk som ikke passer moten, eller tynne, eller folk med små bein?? Hmmm

Undrer jeg :)

Det spørs på kroppsfasong og høyde.. (og sikkert litt personlighet) =)

Jeg ser feks enda lavere ut enn jeg er og får ei låvedør til ræv ;)

Skrevet

Det spørs på kroppsfasong og høyde.. (og sikkert litt personlighet) =)

Jeg ser feks enda lavere ut enn jeg er og får ei låvedør til ræv ;)

Hehehe....

Jeg føler jeg ser høyere ut jeg, høy og tynn, altfor tynn...Samtidig føler jeg at jeg blir en tanke hjulbeint hehe....Sikkert litt av et syn for andre å se hahaha

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehehe....

Jeg føler jeg ser høyere ut jeg, høy og tynn, altfor tynn...Samtidig føler jeg at jeg blir en tanke hjulbeint hehe....Sikkert litt av et syn for andre å se hahaha

Vi får gå i lag vi da.. så får vi nok oppmerksomhet! ;)

Skrevet

Støvlene bør være smale og høye og ende like under kneet.Buksa bør være så smal at støvelen går utenpå.

Det synes iallfall jeg.

Det skal sies at denne støvlemoten ikke egner seg for fotballeggene mine, nei.!

:-)

Skrevet

Satt akkurat og lurte på om dette var mote for tiden - og om jeg skulle skrive et innlegg her om det.

Faen - i mitt lille trofaste vesen, har plutselig nakkemusklene fått god trim de siste dagene. Sexy som tjusan på damene, og detta trigger hormonene jeg trodde den forsvunne sommeren hadde tatt med seg. *kremt*

Skrevet

Hvis du har kraftige legger bør du ikke ha støvler som rekker til midt på leggen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...