Gå til innhold

Rensekur C24

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal rense systemet i løpet av helga og kuren består i å innta 1 dl juice med et slags pulver 5 ganger på en dag. En av gangene må det hele blandes med 1 dl kaldpresset olivenolje. Er det noen som har anelse om jeg kan bruke en annen slags olje? Har nemlig ikke olivenolje, bare solsikkeolje. Er det av betydning?

Skrevet

Åssen var smaken på det der? Har hørt noen som ikke greide det...

Gjest Sabeltanna
Skrevet

Hvis det står olivenolje er det nok en grunn for det.

Du må bruke olivenolje og du bør holde deg innendørs de to nærmeste dagene.Dessuten blir du svært sår i baken....

Men kroppen blir renset den.Du får kviser og alt grums kommer ut gjennom hud og porer.

Skrevet

Du må bruke olivenolje og du bør holde deg innendørs de to nærmeste dagene.Dessuten blir du svært sår i baken....

Men kroppen blir renset den.Du får kviser og alt grums kommer ut gjennom hud og porer.

Brukte solsikkeolje. Hadde allerede inntatt 2 poser da jeg fant ut at jeg ikke hadde olivenolje så jeg turte ikke gå ut. Fy, nei det smakte ikke særlig godt, selv uten olje. Spesielt da jeg våkna på morgenen og måtte presse i meg nok en pose. Fillern, det er jo så himla surt og beskt. Men for all del, det er verdt "strevet". Føler meg piggere allerede. Kan absolutt anbefales!

Skrevet

du har nok sendt dette til feil person

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...