Gjest kollage Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Skal printe ut et bilde. Dette vil jeg gjerne ha over på litt stivere papir, som på baksiden av en blokk. Hvordan få til dette? 0 Siter
Gjest kollage Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 dvs: jeg har kun mulighet til å printe det ut på vanlig papir og må få "overført" bildet til litt stivere papir 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Lime det på? Laminiere? =) 0 Siter
Gjest kollage Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Lime det på? Laminiere? =) lime på er en mulighet, men vil helst ha et annet tips... hvordan laminere? 0 Siter
Gjest kollage Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 lime det på? =p det er en mulighet, men jeg vil heller ha det litt mer profft 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 lime på er en mulighet, men vil helst ha et annet tips... hvordan laminere? Må kanskje ha en maskin da.. er usikker.. Men hva med å kjøpe sånn kontaktpapir? Heter det det? Sånn du har på nye (skole)bøker for å bevare de lengre.. =) 0 Siter
keinstein Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg bruker 200 grams papir, det får jeg i 250 stk pakke i en vanlig papirhandel for en billig penge. Når det er bak glass og i ramme, så ser ikke jeg forskjell på det og fotopapir. Selvsagt har fotografer bare forakt til overs for det. 0 Siter
Gjest kollage Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Må kanskje ha en maskin da.. er usikker.. Men hva med å kjøpe sånn kontaktpapir? Heter det det? Sånn du har på nye (skole)bøker for å bevare de lengre.. =) Stivt papir underst, bilde, plast utenpå? kanskje det... :-) 0 Siter
Gjest kollage Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg bruker 200 grams papir, det får jeg i 250 stk pakke i en vanlig papirhandel for en billig penge. Når det er bak glass og i ramme, så ser ikke jeg forskjell på det og fotopapir. Selvsagt har fotografer bare forakt til overs for det. ok, men jeg skal bruke dette til å lage et kort, så det kan ikke være bak glass. hm, fikk meg til å slenge inn et spørsmål til her... 0 Siter
Gjest kortlageren Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg printer på kartong med min skriver. Den tåler fint det. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Fotopapir av beste kvalitet er ganske stivt. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 ok, men jeg skal bruke dette til å lage et kort, så det kan ikke være bak glass. hm, fikk meg til å slenge inn et spørsmål til her... Til kort bruker jeg 200 grams papir. Blir temmelig matt i forhold til fotopapir, men fordelen er jo at jeg kan printe på begge sidene. 0 Siter
Anki Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Skriv ut på tykt papir - lim det over på papp,og ha på lakk Jeg lager coastere (brikker til å ha glass på) på den måten 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Skriv ut på tykt papir - lim det over på papp,og ha på lakk Jeg lager coastere (brikker til å ha glass på) på den måten Coastere er veldig greie å laminere også. Da tåler de allverden. 0 Siter
tonie Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg ville festet dem til kartongen med spraylim. Dyr, men helt klart best. Så lakk. Eventuelt laminere, men det avhenger jo av hvilken overflate du ønsker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.