Gå til innhold

Klassefesten fra helvete...

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Er det mulig!?

Gubben insisterer på å se på Den Store Klassefesten på NRK...

Makan til lavmål. Kjetil Rekdal og Henning Berg som spiller dart foran jublende klassekamerater..

Jeg blir helt flau av å ha en kjæreste som faktisk syntes at dette er gøy..

Eller er det bare meg som er surmava?

Skrevet

Hørtes ræva ut, så jeg er enig med deg.

Har ikke sett det selv, har drevet og oppdatert meg på DOL den siste timen :o)

fuji1365380447
Skrevet

Du et ei nebbsild ja.

Fnis - nebbsild!?

Den var ny...

Tja, han må jo få lov til å kose seg med hva han vil, så kan jeg sitte og dole litt i stedet...

fuji1365380447
Skrevet

Hørtes ræva ut, så jeg er enig med deg.

Har ikke sett det selv, har drevet og oppdatert meg på DOL den siste timen :o)

Enig, det er mye koseligere enn lørdags-TV.

Men vi har leid en bra film (tror jeg) som jeg har lyst til å se, men jeg får ikke lov før Klassefesten er ferdig..

Knurr

Skrevet

Eneste grunn til at jeg vil bli kjendis er at jeg kanskje blir med på klassefesten på nrk!!

Hihi... Trukke det gitt.

Skrevet

Lavmål ja :o(

Aldri noe gøy på TV lørdagskveldene.

Det er reprise på Heia Tufte på TvNorge da..

Skrevet

Jeg hører til dem som liker å se klassefeste. Det er jo bare NRK som har noe å tilby på den tid om lørdagen.

Skrevet

Næsj, nå er du tullekoppete syns jeg. Men nå er det ferdig, så nå er det hjartet på rette staden. Kose dere da!

Skrevet

Hah - gubben kikker på klassefesten og du sitter på dol. På selveste lørdagskvelden!

Tror du kanskje må kikke i speilet litt før du fyrer løs mot en lavmålt gubbe...-))

Skrevet

He he, jeg skjønner at det interesserer deg midt i øret, for jeg er hjertens enig. Men jeg synes ikke du trenger å være flau over samboeren din. Han er vel fotballgutt i hjertet, da. ;o)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg synes klassefesten er et ok progam på lørdagskvelden. Da spiser vi god mat og koser oss sammen, vi voksne og eldstemann.

Skrevet

Hehe. Det eneste jeg kommer på som er bortimot like døllt er å sitte på Dol en lørdagskveld. Så fuji, jekk deg ned et par hakk;-)

Gjest anitani
Skrevet

Dattera mi på snart 10 år syns Klassefesten er et flott program. Men hun har hjernen til et barn.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes det er et forferdelig patetisk program, og jeg kan ikke fatte at noen over barnehagealder har glede av det.

Så Rekdal og Henning Berg var der i dag?

Der sank de faen meg noen hakk hos meg!

fuji1365380447
Skrevet

Synes det er et forferdelig patetisk program, og jeg kan ikke fatte at noen over barnehagealder har glede av det.

Så Rekdal og Henning Berg var der i dag?

Der sank de faen meg noen hakk hos meg!

Jeg hadde vel ikke så høye tanker om disse fotballgutta fra før - og nå syntes jeg at det er helt på stumpene.

ja, ja - nå har vi sett en bra film, drukket rødvin og irritasjonen er over.

Ganske fin hjemmelørdagskveld når det kom til stykket!

fuji1365380447
Skrevet

Hehe. Det eneste jeg kommer på som er bortimot like døllt er å sitte på Dol en lørdagskveld. Så fuji, jekk deg ned et par hakk;-)

Tja, det er vel ikke så kult å sitter her inne kanskje...

Men jeg har egentig kost meg i kveld når det kom til stykket.

Hørt på musikk, lest litt i boka mi, drukket rødvin og dolet litt...

Egentlig godt fornøyd med en stille og rolig lørdagskveld, jeg.

fuji1365380447
Skrevet

He he, jeg skjønner at det interesserer deg midt i øret, for jeg er hjertens enig. Men jeg synes ikke du trenger å være flau over samboeren din. Han er vel fotballgutt i hjertet, da. ;o)

Ja, han elsker fotball, og blir jo litt fortvilet når jeg vil se "kunstneriske" filmer osv.

Så i kveld vant han først runde og fikk se på Klassefesten... Jeg har kost meg oppe, jeg. Og så fikk jeg se filmen min etterpå...

Ganske happy nå.

fuji1365380447
Skrevet

Hah - gubben kikker på klassefesten og du sitter på dol. På selveste lørdagskvelden!

Tror du kanskje må kikke i speilet litt før du fyrer løs mot en lavmålt gubbe...-))

He-he....

Hver sin smak når det gjelder "trash" da - tenker jeg.

Er faktis veldig glad for å ha hatt en stille og rolig lørdagskveld for en gangs skyld.

fuji1365380447
Skrevet

Dattera mi på snart 10 år syns Klassefesten er et flott program. Men hun har hjernen til et barn.

Fnis, jeg vet ikke om det setter samboeren min i noe bedre lys gitt..

10 år gamle jenter og 32 år gamle fotballgale mannfolk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...