fuji1365380447 Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Er det mulig!? Gubben insisterer på å se på Den Store Klassefesten på NRK... Makan til lavmål. Kjetil Rekdal og Henning Berg som spiller dart foran jublende klassekamerater.. Jeg blir helt flau av å ha en kjæreste som faktisk syntes at dette er gøy.. Eller er det bare meg som er surmava? 0 Siter
muriel Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hørtes ræva ut, så jeg er enig med deg. Har ikke sett det selv, har drevet og oppdatert meg på DOL den siste timen ) 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 Du et ei nebbsild ja. Fnis - nebbsild!? Den var ny... Tja, han må jo få lov til å kose seg med hva han vil, så kan jeg sitte og dole litt i stedet... 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 Hørtes ræva ut, så jeg er enig med deg. Har ikke sett det selv, har drevet og oppdatert meg på DOL den siste timen ) Enig, det er mye koseligere enn lørdags-TV. Men vi har leid en bra film (tror jeg) som jeg har lyst til å se, men jeg får ikke lov før Klassefesten er ferdig.. Knurr 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Eneste grunn til at jeg vil bli kjendis er at jeg kanskje blir med på klassefesten på nrk!! Hihi... Trukke det gitt. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Lavmål ja ( Aldri noe gøy på TV lørdagskveldene. Det er reprise på Heia Tufte på TvNorge da.. 0 Siter
fresja Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg hører til dem som liker å se klassefeste. Det er jo bare NRK som har noe å tilby på den tid om lørdagen. 0 Siter
bb71 Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Næsj, nå er du tullekoppete syns jeg. Men nå er det ferdig, så nå er det hjartet på rette staden. Kose dere da! 0 Siter
RZO Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hah - gubben kikker på klassefesten og du sitter på dol. På selveste lørdagskvelden! Tror du kanskje må kikke i speilet litt før du fyrer løs mot en lavmålt gubbe...-)) 0 Siter
Maggi Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 He he, jeg skjønner at det interesserer deg midt i øret, for jeg er hjertens enig. Men jeg synes ikke du trenger å være flau over samboeren din. Han er vel fotballgutt i hjertet, da. ;o) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg synes klassefesten er et ok progam på lørdagskvelden. Da spiser vi god mat og koser oss sammen, vi voksne og eldstemann. 0 Siter
tonie Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hehe. Det eneste jeg kommer på som er bortimot like døllt er å sitte på Dol en lørdagskveld. Så fuji, jekk deg ned et par hakk;-) 0 Siter
Gjest anitani Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Dattera mi på snart 10 år syns Klassefesten er et flott program. Men hun har hjernen til et barn. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Synes det er et forferdelig patetisk program, og jeg kan ikke fatte at noen over barnehagealder har glede av det. Så Rekdal og Henning Berg var der i dag? Der sank de faen meg noen hakk hos meg! 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 Synes det er et forferdelig patetisk program, og jeg kan ikke fatte at noen over barnehagealder har glede av det. Så Rekdal og Henning Berg var der i dag? Der sank de faen meg noen hakk hos meg! Jeg hadde vel ikke så høye tanker om disse fotballgutta fra før - og nå syntes jeg at det er helt på stumpene. ja, ja - nå har vi sett en bra film, drukket rødvin og irritasjonen er over. Ganske fin hjemmelørdagskveld når det kom til stykket! 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 Hehe. Det eneste jeg kommer på som er bortimot like døllt er å sitte på Dol en lørdagskveld. Så fuji, jekk deg ned et par hakk;-) Tja, det er vel ikke så kult å sitter her inne kanskje... Men jeg har egentig kost meg i kveld når det kom til stykket. Hørt på musikk, lest litt i boka mi, drukket rødvin og dolet litt... Egentlig godt fornøyd med en stille og rolig lørdagskveld, jeg. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 He he, jeg skjønner at det interesserer deg midt i øret, for jeg er hjertens enig. Men jeg synes ikke du trenger å være flau over samboeren din. Han er vel fotballgutt i hjertet, da. ;o) Ja, han elsker fotball, og blir jo litt fortvilet når jeg vil se "kunstneriske" filmer osv. Så i kveld vant han først runde og fikk se på Klassefesten... Jeg har kost meg oppe, jeg. Og så fikk jeg se filmen min etterpå... Ganske happy nå. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 Hah - gubben kikker på klassefesten og du sitter på dol. På selveste lørdagskvelden! Tror du kanskje må kikke i speilet litt før du fyrer løs mot en lavmålt gubbe...-)) He-he.... Hver sin smak når det gjelder "trash" da - tenker jeg. Er faktis veldig glad for å ha hatt en stille og rolig lørdagskveld for en gangs skyld. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 Dattera mi på snart 10 år syns Klassefesten er et flott program. Men hun har hjernen til et barn. Fnis, jeg vet ikke om det setter samboeren min i noe bedre lys gitt.. 10 år gamle jenter og 32 år gamle fotballgale mannfolk... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.