Gå til innhold

Klassefesten fra helvete...

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Næsj, nå er du tullekoppete syns jeg. Men nå er det ferdig, så nå er det hjartet på rette staden. Kose dere da!

Vi har hygget oss med film og rødvin nå, vi.

Sambis sovnet, og jeg nyter stillheten i huset.

fuji1365380447
Skrevet

Eneste grunn til at jeg vil bli kjendis er at jeg kanskje blir med på klassefesten på nrk!!

Hihi... Trukke det gitt.

Vet du om Dan Børge virkelig har slike krøller, eller er det perm?

fuji1365380447
Skrevet

Lavmål ja :o(

Aldri noe gøy på TV lørdagskveldene.

Det er reprise på Heia Tufte på TvNorge da..

Ååå - vi har bare èn kanal for tiden, og det er NRK 1.

Så jeg må vente med å se Heia Tufte til tirsdag, når de legger siste episoden ut på nettet.

Egentlig ganske greit å bare ha en kanal, for da behøver vi ikke å krangle om hva vi skal se på.

Den som ikke liker å se på NRK, får finne på noen annet...

Dole litt for eksempel..

Skrevet

Vet du om Dan Børge virkelig har slike krøller, eller er det perm?

Ingen vil vel ha sånn hår? ;-)

Skrevet

Hurra for gubben din. Hvis han synes det er gøy, så fint for han.

fuji1365380447
Skrevet

Ingen vil vel ha sånn hår? ;-)

Ha.ha.ha... Nei man skulle jo ikke tro det, men mannen har jo med egen fri vilje sett slik ut i 20 år.

Han syntes vel at han ser sazzy ut..

fuji1365380447
Skrevet

Hurra for gubben din. Hvis han synes det er gøy, så fint for han.

Jadda...

Selvfølgelig skal han få se på hva han vil. Det var bare et øyeblikks irritasjon over råttent TV. Men jeg innrømmer det gjerne, jeg liker mye råttent TV selv...

Skrevet

He-he....

Hver sin smak når det gjelder "trash" da - tenker jeg.

Er faktis veldig glad for å ha hatt en stille og rolig lørdagskveld for en gangs skyld.

Se her fuji. Neste lørdag kutter du ut dol, og gubben kutter ut klassefesten. Kjøp inn en bunke stearinlys og ei flaske massasjeolje. Ta initiativ til århundrets oljemassasje av gubben. Tror du vil storkose deg du og etterhvert.

Tenk deg det gliset gubben har mandagsmårra'n når han entrer jobben og ei ny uke...

Skrevet

Ha.ha.ha... Nei man skulle jo ikke tro det, men mannen har jo med egen fri vilje sett slik ut i 20 år.

Han syntes vel at han ser sazzy ut..

Kan du se for deg hvordan han ville sett ut med glatt hår da *fnis*

Skrevet

jeg har aldri skjønt hvorfor folk gidder å se på det programmet. Synes det er helt lavmål. godt å høre at det er flere som meg:)

Skrevet

Jeg ser innimellom på Klassefesten, men det kommer helt an på hvem som er med. De to fotballgutta var overhode ikke noe jeg engang tenkte på å se...

Gjest abrahamsen
Skrevet

Ja du er litt surmaga. Klassefesten er god underholdning. MEN bare hvis det er OK folk med. I går gadd jeg ikke se på.

Gjest abrahamsen
Skrevet

En ting til... Det vi driver med her inne er lavmål...;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...