Gå til innhold

Venninna mi er med min forelskelse i kveld...snufs

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Har så vondt i hjertet mitt. Gutten jeg er interessert i, er nå med en god venninne av meg og et par andre jenter. Jeg tror at venninna mi og denne gutten kanskje har noe på gang.. De spurte om jeg ville være med, men jeg takket nei. Min umiddlbare reaksjon på spørmålet var at jeg tenkte: "ja, konge da kan jo jeg bli bedre kjent med han, og vise min interesse, og se om den er gjengjeldt." Men den andre tanken som slo meg var: "nei, søren heller, så utrolig ydmykende!" For det første kan jeg risikere å få bekreftet mistanken om at venninna mi og gutten har noe på gang, og det er fryktelig trist, jeg orker bare ikke å bli knust atter en gang! For det andre kan jeg bli brukt som et slags "underholdningsobjekt" for de, fordi jeg er en ganske underholdende og stemningsskapende person. Og jeg vil ikke være med på å gjøre kvelden til de 2 (som det eventuelt er, fordi de kanskje har noe på gang) til en bedre kveld enn de hadde fått hvis det bare var de. Ahh jeg blir så trist...så nå sitter jeg her, uten noenting å gjøre på en lørdagskveld. Lørdagskvelder er som julaften for meg. INGEN bør sitte alene på en lørdagskveld... *snufs*

Skrevet

Om ikke lenge kan du lene deg tilbake og kose deg med tanken på at venninna fikk en date med verdens nest flotteste mann. Den flotteste står fremfor deg, bare vent og se...:-))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Urutinert.

For alt du vet er typen interessert i deg, men ved å takke ned fikk han i hvert fall tanker om at du ikke er interessert i ham.

Og så kanskje han tar til takke med venninna di, noe han kanskje ikke ville gjort hvis du var der.

Du må aldri ta sorgene på forskudd, som du nå gjorde.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Urutinert.

For alt du vet er typen interessert i deg, men ved å takke ned fikk han i hvert fall tanker om at du ikke er interessert i ham.

Og så kanskje han tar til takke med venninna di, noe han kanskje ikke ville gjort hvis du var der.

Du må aldri ta sorgene på forskudd, som du nå gjorde.

ned = nei.

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Om ikke lenge kan du lene deg tilbake og kose deg med tanken på at venninna fikk en date med verdens nest flotteste mann. Den flotteste står fremfor deg, bare vent og se...:-))

Æsj...du vet at det ikke hjelper å høre det der når du er forelsket. Da er HAN den beste mannen, uansett hva andre sier... Jeg er bare så lei,...Dette har skjedd flere ganger på rad med de jeg har vært interessert i. De stikker av med gode venninner av meg... Og samtidig sier folk som står meg nært at de ikke skjønner hvorfor jeg fortsatt er singel. Jeg får ikke de jeg vil ha rett og slett, og mine venner tar de fra meg. Det er virkelig vondt langt inn i hjertet...auuu :-(

Gjest wonderinggirl
Skrevet

ned = nei.

det var ikke han som spurte, det var venninna mi...hadde det vært han, hadde jo alt vært greit...

ShitDiddelyDo
Skrevet

det var ikke han som spurte, det var venninna mi...hadde det vært han, hadde jo alt vært greit...

Hvordan vet du at det ikke var han som foreslo for henne at du skulle bli med?

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Hvordan vet du at det ikke var han som foreslo for henne at du skulle bli med?

fordi hun var ikke sammen med han da hun spurte...Dessuten har jeg spurt henne om hun er interessert i han, og det kunne tolkes som om hun var det ja...

ShitDiddelyDo
Skrevet

fordi hun var ikke sammen med han da hun spurte...Dessuten har jeg spurt henne om hun er interessert i han, og det kunne tolkes som om hun var det ja...

Men du er humørsprederen, skriver du. Sånne jenter liker vi.

Du vet ikke at han er interessert i henne?

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Men du er humørsprederen, skriver du. Sånne jenter liker vi.

Du vet ikke at han er interessert i henne?

nei, for all del, det er ikke sikkert,..men erfaringsmessig forteller det at de henger sammen på kveldene at de har noe på gang...men klart, jeg skal jo ikke gi opp....

Skrevet

Æsj...du vet at det ikke hjelper å høre det der når du er forelsket. Da er HAN den beste mannen, uansett hva andre sier... Jeg er bare så lei,...Dette har skjedd flere ganger på rad med de jeg har vært interessert i. De stikker av med gode venninner av meg... Og samtidig sier folk som står meg nært at de ikke skjønner hvorfor jeg fortsatt er singel. Jeg får ikke de jeg vil ha rett og slett, og mine venner tar de fra meg. Det er virkelig vondt langt inn i hjertet...auuu :-(

Høres ut som meg når ... da jeg ikke fikk, men gjerne ville ha... Det blir liksom noe anspent ved den tiden, og man føler man har ALT å tape. For min del er en slik situasjon at jeg enten blir passiv og trekker meg tilbake, eller så blir jeg på en måte desperat - ikke særlig innbydende vel?...

Men heey... her sitter jeg og prater dritt som gift fyr. Det som egentlig irriterer meg litt er at jeg aldri har vært så trygg på meg selv som nå når jeg er i sosiale lag. Skulle gjerne fordelit det litt til tidligere tider...:-))

Uansett - Hvis han fyren vet hvem du er, har du uansett en sjans hvis han liker deg. Slikt gjør vi gutta oss en formening om ganske fort. Venninna di kommer ikke frem der hvis du er den han liker best fra før...

mvh.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvorfor tror du de har noe på gang?

Vet venninna di at du liker han?

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Hvorfor tror du de har noe på gang?

Vet venninna di at du liker han?

jeg tror de har noe på gang, fordi hun har stukket av fra meg et par ganger nå til fordel for å være med han. Når de henger sammen, "går tur" (vi vet jo alle hva å "gå tur" betyr...) Jeg tror ihvertfall at hun liker han, og sannsynligheten for at han er interessert i henner, er jo også egentlig ganske stor vil jeg påstå...Nei, venninna mi vet ikke noe om at jeg er forelska i han...

Gjest M.Angelica
Skrevet

jeg tror de har noe på gang, fordi hun har stukket av fra meg et par ganger nå til fordel for å være med han. Når de henger sammen, "går tur" (vi vet jo alle hva å "gå tur" betyr...) Jeg tror ihvertfall at hun liker han, og sannsynligheten for at han er interessert i henner, er jo også egentlig ganske stor vil jeg påstå...Nei, venninna mi vet ikke noe om at jeg er forelska i han...

Okei..da er det jo en mulighet for at de har noe på gang. :(

Skrevet

Men hvis du holder som en hemmelighet at du er forelsket er det jo ikke så enkelt å forstå.

Det er en fin måte å få folk interessert i deg på, ved å vise at du er interessert!

Skrevet

Jeg synes det høres ut som du allerede har forskuttert en avvisning, og blir hjemme for å unngå det. Jeg er enig med Idefix i at det er en fin måte å få interesse ved å starte med å vise den først. Kanskje er det mer gjensidig enn du våger å tro, men det finner du kanskje aldri ut..?!

Gjest nøffnøff
Skrevet

har vært i din situasjon sånn ca kronisk frem til jeg kom i 20 årene. for å være helt ærlig så virker det nok som om teorien din stemmer ang han og venninnen din. føler med deg, brukte selv masse tid på å føle meg mindre attraktiv og griiiiine når den man var håpløst forelsket i bli sammen med noen i venneflokken....uff og huff...MEN: historien endte med at jeg fikk verdens beste kjæreste! og det til tross for at han hadde en skokk med søte og pene jenter hengende etter seg på hver bytur.....og vi har vært sammen i 5 år. så bare hold on:) neste gang så må du gi klare signaler om at du er interessert slik at de ikke får tid til å kikke på venninnene dine istedet.

Skrevet

Hvor gammel er du egentlig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...