Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal feire 30 års bursdag. Tips til temafest?

Helst ikke noe som koster masse penger eller krever stor kreativitet. Mange hater å kle seg ut så noe *midt i mellom* hvis det finnes...?

Ellers morsomme tips til en slik dag mottas med STOR takk og smil :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes de beste festene er dem hvor man f.eks. møtes på en pub, drikker øl i en time eller to, rusler over til restauranten det er bestilt bord til klokka 20:00, spiser et bedre måltid der mens det drikkes øl og vin i store mengder, før det hele avsluttes med å ta byen med storm.

Enkelt og greit, og hvor dyrt det er avhenger av restaurantvalget.

Alle betaler naturligvis for seg selv, men derfor kan også gave droppes. Dessuten er det upraktisk å drasse rundt med gaver på byen.

Alternativet er naturligvis å lage en bedre middag hjemme, invitere folk, drikke seg snydens, og kose seg med en tradisjonell, norsk fyllekule.

De fleste 30-åringer har vokst fra temafester og utkledningshysteri, og selv om vi smiler og nikker og later som om vi gleder oss skikkelig til å kle oss ut som idioter, selv om det bare er snakk om en hatt, mener vi det ikke.

Skrevet

Klesfarge? Alle gjestene i rødt/svart osv

Spesiell mat? Behøver ikke bli så dyrt..

80-talls? Eller 70/60/50.....?

Hatt på hodet? Med premie!

Disco a`la "saturday night fever"? Med kule, såklart:)

Lykke til med festen!

Skrevet

Synes de beste festene er dem hvor man f.eks. møtes på en pub, drikker øl i en time eller to, rusler over til restauranten det er bestilt bord til klokka 20:00, spiser et bedre måltid der mens det drikkes øl og vin i store mengder, før det hele avsluttes med å ta byen med storm.

Alle betaler naturligvis for seg selv, men derfor kan også gave droppes. Dessuten er det upraktisk å drasse rundt med gaver på byen.

Alternativet er naturligvis å lage en bedre middag hjemme, invitere folk, drikke seg snydens, og kose seg med en tradisjonell, norsk fyllekule.

De fleste 30-åringer har vokst fra temafester og utkledningshysteri, og selv om vi smiler og nikker og later som om vi gleder oss skikkelig til å kle oss ut som idioter, selv om det bare er snakk om en hatt, mener vi det ikke.

Nei, det er kanskje sant. Temafester er muligens litt døvt.

Men gave er veldig viktig, derfor er det bra å ha det privat!!!! DET blir man aldri for gammel til... :)

Ellers, er leker og konkurranser like ut? Sier ikke at man hele kvelden må leke men litt sånn sosialt for å komme igang?

Jeg er i allefall en av dem som liker slikt..

Skrevet

Enig! :-)

Skrevet

Jeg leste her om dagen om noen som hadde fest med temaet "kle deg i noe som du en gang kjøpte til en spesiell anledning, og som du aldri har fått muligheten til å bruke igjen" :)

Skrevet

Jeg leste her om dagen om noen som hadde fest med temaet "kle deg i noe som du en gang kjøpte til en spesiell anledning, og som du aldri har fått muligheten til å bruke igjen" :)

Veldig godt forslag! Det er ofte man har noe man klør etter å bruke på nytt!

Skrevet

Veldig godt forslag! Det er ofte man har noe man klør etter å bruke på nytt!

Huff ja, jeg har skapet fullt av kjoler som er brukt enten en eller ingen(!) ganger, det er en skam!

Noen har i tillegg blitt for store, men jeg klarer ikke kvitte meg med dem, og nå er jeg gravid, så gudene vet når resten vil passe igjen *sukk*

Det er mulig jeg har en kjolefetish, må ha det, bare må ha det ;)

Skrevet

Men gave er veldig viktig, derfor er det bra å ha det privat!!!! DET blir man aldri for gammel til... :)

Ellers, er leker og konkurranser like ut? Sier ikke at man hele kvelden må leke men litt sånn sosialt for å komme igang?

Det er morsomt med noe slikt, men jeg er enig i at påkledning er litt krampe. Men jeg har vært på et slikt 30-årslag hvor vi ble invitert med navn, og skulle kle oss/oppføre oss som dem vi var innbudt som. Og de andre skulle gjette hvem vi var. Den ble dratt langt ut, og det var, til en forandring, morsomt. Hovedpersonen selv ga alt, og det samme gjorde vel egentlig mange av gjestene.

Men jeg synes det er gøy med en raff intro på en normal kveld, men det er det med idèer, da. *tenker hardt og kommer tilbake til deg om jeg får noen idèer*

Skrevet

Huff ja, jeg har skapet fullt av kjoler som er brukt enten en eller ingen(!) ganger, det er en skam!

Noen har i tillegg blitt for store, men jeg klarer ikke kvitte meg med dem, og nå er jeg gravid, så gudene vet når resten vil passe igjen *sukk*

Det er mulig jeg har en kjolefetish, må ha det, bare må ha det ;)

Haha, jeg så for meg at du var en gutt... :D Men jeg forstår nå at du ikke er det!

Skrevet

Haha, jeg så for meg at du var en gutt... :D Men jeg forstår nå at du ikke er det!

Hehe neei, det hadde vært litt rart ;)

Skrevet

Hehe neei, det hadde vært litt rart ;)

Ja, en ting hadde vært at du likte kjoler - men at du var gravid i tillegg, det hadde vært pussig! ;)

Gjest hva med....
Skrevet

Tema: 60-tallet, musikk, film, barne-selskap (med ballonger og hatter), finn et antrekk på loftet.

Skrevet

Fysj, pass på språkbruken din!!!

Døvt?

Gjest sol etter regn
Skrevet

..hva med parykkfest?

Kjenner noen som var på det nylig, det var visst en kjempesuksess. I et 30årslag er det ofte folk fra mange ulike miljøer, og en parykk vil bidra til at stemnmingen løses opp rimelig kjapt. Man får et felles referansepunkt.

Eneste minus er at man blir rimelig varm i knollen utpå kvelden. Men da er jo hemningene reist for lenge siden, så om man tar av seg parykken gjør det ikke noe.. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det er også ufattelig kjipt.

Men hvis gavene er viktigere enn at folk skal trives, er det bare å kjøre på.

laguna1365380434
Skrevet

Næsj, her er jeg helt uenig med deg altså.. Det er GØY å leke!

Selv er jeg skikkelig partnazi, og sier jeg utkledning på invitasjonen så MENER jeg det. Det døveste jeg vet er folk som er så modne at den eneste lekingen de kan er å stille på vorspiel med en sekspakning så skal man sitte rundt å høre før hørte anekdoter og prompe liksom..blæh! Da hadde vi det gøy i helga da..:-I

Selvsagt skal en ikke fjase hele tiden, men litt utkledning, noen teite bordspill og truth or dare og nakenfest er nesten alltid gøy..

Jeg kan til og med finne på å tvinge folk til å SYNGE..:-o

Modenhet my ass..;-P Det er ikke rock å kjede seg ihjel, nei til modne tredve åringer og ja til mere nakenvorspiel!

*barnslig som bare det*

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Næsj, her er jeg helt uenig med deg altså.. Det er GØY å leke!

Selv er jeg skikkelig partnazi, og sier jeg utkledning på invitasjonen så MENER jeg det. Det døveste jeg vet er folk som er så modne at den eneste lekingen de kan er å stille på vorspiel med en sekspakning så skal man sitte rundt å høre før hørte anekdoter og prompe liksom..blæh! Da hadde vi det gøy i helga da..:-I

Selvsagt skal en ikke fjase hele tiden, men litt utkledning, noen teite bordspill og truth or dare og nakenfest er nesten alltid gøy..

Jeg kan til og med finne på å tvinge folk til å SYNGE..:-o

Modenhet my ass..;-P Det er ikke rock å kjede seg ihjel, nei til modne tredve åringer og ja til mere nakenvorspiel!

*barnslig som bare det*

:-)

Nakenfest?

Det har jeg ikke vært på ennå.

Nei, full trivsel er en bedre middag ute, og da helst med påkledde festdeltakere. :)

Skrevet

Gode gamle Black and White party, eller Blues Brothers party kan være ok. Krever ikke så voldsomme anstrengelser, og man kan til og med gå på byen med de klærne.

Skrevet

Da skulle jeg jammen meg troppet opp i brudekjolen. c",)

DET er noe jeg aldri mer vil komme til å bruke igjen. Kjempesynd, for jeg er bare så glad i den kjolen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...