Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er også ufattelig kjipt.

Men hvis gavene er viktigere enn at folk skal trives, er det bare å kjøre på.

Det var jo ikke det jeg sa, at det var viktigere enn gjestenes trivsel. JEG liker ikke å dra ut på byen og de fleste av mine venner trives best på hjemme fester.

Men at gaver er viktig legger jeg ikke skjul på! ;)

Men ikke på bekostning av noens moro... Men min dag er det uansett!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var jo ikke det jeg sa, at det var viktigere enn gjestenes trivsel. JEG liker ikke å dra ut på byen og de fleste av mine venner trives best på hjemme fester.

Men at gaver er viktig legger jeg ikke skjul på! ;)

Men ikke på bekostning av noens moro... Men min dag er det uansett!

Da ville jeg laget i stand en bedre middag hjemme, og tatt det derfra.

Med en bedre middag snakker jeg selvsagt ikke om pizza eller lasagne eller taco, men noe skikkelig.

Få hjelp av et par venninner eller en kompis som er kokk, så blir det ikke så mye pes.

Skrevet

Næsj, her er jeg helt uenig med deg altså.. Det er GØY å leke!

Selv er jeg skikkelig partnazi, og sier jeg utkledning på invitasjonen så MENER jeg det. Det døveste jeg vet er folk som er så modne at den eneste lekingen de kan er å stille på vorspiel med en sekspakning så skal man sitte rundt å høre før hørte anekdoter og prompe liksom..blæh! Da hadde vi det gøy i helga da..:-I

Selvsagt skal en ikke fjase hele tiden, men litt utkledning, noen teite bordspill og truth or dare og nakenfest er nesten alltid gøy..

Jeg kan til og med finne på å tvinge folk til å SYNGE..:-o

Modenhet my ass..;-P Det er ikke rock å kjede seg ihjel, nei til modne tredve åringer og ja til mere nakenvorspiel!

*barnslig som bare det*

:-)

Helt enig! Her lekes det fremdeles i en alder av 33, og jeg håper aldri jeg vokser fra utkledning, sang og moroting.

Skrevet

Jeg synes slikt høres veldig anstrengt ut, men da jeg aldri har vært på 'temafest' el.l., kan det like gjerne hende at jeg hadde moret meg når det kom til stykket...

Dessverre har jeg ikke noe forslag til tema.

Jah, det var altså mitt bidrag til festen! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Helt enig! Her lekes det fremdeles i en alder av 33, og jeg håper aldri jeg vokser fra utkledning, sang og moroting.

Det er ikke snakk om å vokse fra. De færreste har noensinne syntes det var morsomt.

Jeg har aldri i hele mitt liv møtt en gutt som synes det der er kult. Men så er det jo alltid jentene som drar det i gang også.

Skrevet

Da ville jeg laget i stand en bedre middag hjemme, og tatt det derfra.

Med en bedre middag snakker jeg selvsagt ikke om pizza eller lasagne eller taco, men noe skikkelig.

Få hjelp av et par venninner eller en kompis som er kokk, så blir det ikke så mye pes.

Nei, men det er snakk om 30-40 stykker her, så dekket bord og full middag blir det neppe.

Men drinker og småmat blir det helt sikkert. I allefall noe som ikke krever stoler og langbord og timevis på kjøkken.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, men det er snakk om 30-40 stykker her, så dekket bord og full middag blir det neppe.

Men drinker og småmat blir det helt sikkert. I allefall noe som ikke krever stoler og langbord og timevis på kjøkken.

Småretter går fint. F.eks. spekemat.

Eneste er jo at det blir jævla dyrt til så mange.

Skrevet

Småretter går fint. F.eks. spekemat.

Eneste er jo at det blir jævla dyrt til så mange.

Jeg vet!

Etter denne spørrerunden her ender jeg kanskje opp med å droppe hele greia...

:) Hehe

Skrevet

Da skulle jeg jammen meg troppet opp i brudekjolen. c",)

DET er noe jeg aldri mer vil komme til å bruke igjen. Kjempesynd, for jeg er bare så glad i den kjolen.

Haha ja det hadde jo faktisk vært det *perfekte* plagg for en sånn temakveld! :D

(bare hold deg unna rødvinsdrikkere;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet!

Etter denne spørrerunden her ender jeg kanskje opp med å droppe hele greia...

:) Hehe

Du kan jo selvfølgelig får for Lagunas nakenfest.

Da kommer sikkert antall deltakere til å begrense seg noe, og det blir langt billigere.:)

laguna1365380434
Skrevet

Det er ikke snakk om å vokse fra. De færreste har noensinne syntes det var morsomt.

Jeg har aldri i hele mitt liv møtt en gutt som synes det der er kult. Men så er det jo alltid jentene som drar det i gang også.

Jeg har møtt flere gutter som synes det er noe kult så..Mange av dere vet det bare ikke enda fordi alle som har lekt med dere til nå har lekt tantete og kjipt..;-P

Jeg synes det er direkte kjedelig med kompiser som aldri gidder å leke med meg! Men de fleste gidder da..Innimellom hvertfall.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg vil heller ikke vokse fra det! Det er så mange som ser ut til å mene at det er en god ting å vokse seg inn i rollen kjedelig og satt, og at vi ikke skal more oss med noe som helst uten mann,unger og ikea og en tilfeldig julebordsfyll etter 21.. I will never surrender..! Om jeg så blir den barnsligste 32 åringen i gata..! ;-) Er det modent å sitte å trøkke og konversere så kan noen andre enn meg være det..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Nakenfest?

Det har jeg ikke vært på ennå.

Nei, full trivsel er en bedre middag ute, og da helst med påkledde festdeltakere. :)

Nakenfest er gøy det! :-) Kan anbefales. Ekstra bonus er at de som vanligvis saboterer føler seg jævlig fårete når de er de eneste som sitter igjen med klærnepå..;-) Er det MANGE festbremser får de rett og slettikke være med;-P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har møtt flere gutter som synes det er noe kult så..Mange av dere vet det bare ikke enda fordi alle som har lekt med dere til nå har lekt tantete og kjipt..;-P

Jeg synes det er direkte kjedelig med kompiser som aldri gidder å leke med meg! Men de fleste gidder da..Innimellom hvertfall.

Jeg har ingenting imot å leke med jentene, men lekene bør inneholde helt andre elementer enn 80-tallsklær og Limahl-hår.

F.eks. buttplugg og massasjestav. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nakenfest er gøy det! :-) Kan anbefales. Ekstra bonus er at de som vanligvis saboterer føler seg jævlig fårete når de er de eneste som sitter igjen med klærnepå..;-) Er det MANGE festbremser får de rett og slettikke være med;-P

Har du vært på nakenfest?

laguna1365380434
Skrevet

Har du vært på nakenfest?

Jupp..Barnslig men gøy! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har ingenting imot å leke med jentene, men lekene bør inneholde helt andre elementer enn 80-tallsklær og Limahl-hår.

F.eks. buttplugg og massasjestav. :)

*lol*

Skrevet

Jeg skal ikke ha på meg skylda for å ha dratt i gang noe sånt, ass! Selskapsleker og allsang er det desidert verste jeg veit!

Men det var en stor slager da jeg på temafest kledde meg ut som Woppi Goldberg i Sister Act. Naboen glodde litt da jeg vandra avgårde i kostymet mitt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...