Gå til innhold

Stor størrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig morsomme etternavn til disse noe fete kvinner...

solBERG og GRANDE

Gjest luta lei slik mobbing!
Skrevet

Hvorfor i helvete er det alltid kvinner i store størrelser som blir trakassert og mobbet for utseendet?

Hvorfor er det aldri noen som mobber mannfolka som er tjukke? Ta Knut Borge feks, eller Kristen Gislefoss, eller andre som har magan hengende langt utenfor bukselinninga. Dette er også kjente personer, hvorfor mobber dere aldri dem? Hvorfor er det alltid Erna Solberg eller "Moskva-Marit" som får gjennomgå?

Har dere ikke noe positivt å si om folk, så hold heller kjeft!

Til orientering: Det er ikke alle tynne folk som kler seg smakfullt heller. Men får disse høre noe lignende? Sjelden!

*sint!*

Gjest nøffnøff
Skrevet

hm.....litt ufin denne linken her. de er respekterte politikere og ikke sirkusartister.

Gjest Sabeltanna
Skrevet

beklager, men jeg synes ikke noe om at folk henges ut for hva de har på seg,uansett størrelse.

Skrevet

Hvorfor i helvete er det alltid kvinner i store størrelser som blir trakassert og mobbet for utseendet?

Hvorfor er det aldri noen som mobber mannfolka som er tjukke? Ta Knut Borge feks, eller Kristen Gislefoss, eller andre som har magan hengende langt utenfor bukselinninga. Dette er også kjente personer, hvorfor mobber dere aldri dem? Hvorfor er det alltid Erna Solberg eller "Moskva-Marit" som får gjennomgå?

Til orientering: Det er ikke alle tynne folk som kler seg smakfullt heller. Men får disse høre noe lignende? Sjelden!

*sint!*

Det er det dummeste jeg har hørt!

De færreste med stygg påkledning slipper unna, tykk eller tynn. Paris Hilton feks. Hun blir jo disset til stadighet, det er ingen som forsvarer henne fordi hun er ALTFOR tynn og et stakkars offer for verdens slankehysteri.

Victoria Beckham får stadig gjennomgå fordi hun aldri spiser og er radmager.

Callista Flockhart ble beskrevet som anorektisk til det kjedsommelige, lite hyggelig for henne vil jeg tro, og alle andre med samme størrelse.

Lara Flynn Boyle var anorektisk og fikk sitt bilde smørt ut over aviser og ukeblader i lang lang tid. Det ble kommentert det også.

Jeg har ofte hørt kommentarer om Knut Borge og hans størrelse...

Samme har jeg lest om Marlon Brando.

Det er helt tydelig at man ser det man vil se! Det er ikke bare de stakkars fete kvinner som får gjennomgå.

Tynne mennesker blir kommentert de også, men det er liksom greit det, fordi de har jo ikke et "problem"...

*snøft*

At man ikke skal mobbe andre er en ting, men det gjelder like mye tynne som tykke!

Gjest Tjukkebollefeita
Skrevet

Det er ikke antrekke det er noe galt med, det er kroppene! Har en slik selv dessverre. Ikke fullt så svær da, heldigvis.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tynne folk kan å gå i stygge kjoler.. har vel ikke noe med størrelse å gjør..

Skrevet

*sint!*

Gi deg.

Det er stygt å mobbe andres utseende, mangel på intelligens eller hva det måtte være, men tynne folk får jammen meg gjennomgå så det rekker, de og.

Det er nemlig fullt legalt å snakke stygt om tynne mennesker, akkurat slik Idéfix på en eksemplarisk måte gjengir.

Skrevet

Det er ikke antrekke det er noe galt med, det er kroppene! Har en slik selv dessverre. Ikke fullt så svær da, heldigvis.

Ja men det burde finnes klær som passet alle kropper!

Gjest luta lei slik mobbing!
Skrevet

Det er det dummeste jeg har hørt!

De færreste med stygg påkledning slipper unna, tykk eller tynn. Paris Hilton feks. Hun blir jo disset til stadighet, det er ingen som forsvarer henne fordi hun er ALTFOR tynn og et stakkars offer for verdens slankehysteri.

Victoria Beckham får stadig gjennomgå fordi hun aldri spiser og er radmager.

Callista Flockhart ble beskrevet som anorektisk til det kjedsommelige, lite hyggelig for henne vil jeg tro, og alle andre med samme størrelse.

Lara Flynn Boyle var anorektisk og fikk sitt bilde smørt ut over aviser og ukeblader i lang lang tid. Det ble kommentert det også.

Jeg har ofte hørt kommentarer om Knut Borge og hans størrelse...

Samme har jeg lest om Marlon Brando.

Det er helt tydelig at man ser det man vil se! Det er ikke bare de stakkars fete kvinner som får gjennomgå.

Tynne mennesker blir kommentert de også, men det er liksom greit det, fordi de har jo ikke et "problem"...

*snøft*

At man ikke skal mobbe andre er en ting, men det gjelder like mye tynne som tykke!

"At man ikke skal mobbe andre er en ting, men det gjelder like mye tynne som tykke!"

Med referanse til ditt tidligere innlegg i denne tråden (6.11.kl.01:15), hvorfor er du da med på den mobbinga?

Skrevet

Erna Solberg kler nå seg aldri pent vil jeg si, hun kunne sett mye mindre ut om hun hadde kledd seg i klær som ikke fremhever størrelsen.

Gjest tjukkebollefeita
Skrevet

Ja men det burde finnes klær som passet alle kropper!

Det gjør det jo som regel. Men det er bare at det er ingenting som sitter pent på en for stor kropp! Samme plagget ville vært pent på en normal kropp. Jeg vet, for jeg har vært både normal og....

Skrevet

Oppfattet tråden litt som et "angrep" på de som lager/selger klær jeg.

At det er vanskelig å finne ok klær når man er litt større enn "normalen", ikke et angrep på damene på bildet.

Skrevet

Erna Solberg kler nå seg aldri pent vil jeg si, hun kunne sett mye mindre ut om hun hadde kledd seg i klær som ikke fremhever størrelsen.

Jeg drister meg til å være enig med deg i dette sensitive temaet. Av en eller annen grunn bruker hun konsekvent klær som forstørrer.

Skrevet

Antrekket til Erna Solberga var da ikke ille. Og den øverste personen hadde ikke valgt riktige farger, det var alt. Helt oppriktig så var de fine begge to.

Skrevet

"At man ikke skal mobbe andre er en ting, men det gjelder like mye tynne som tykke!"

Med referanse til ditt tidligere innlegg i denne tråden (6.11.kl.01:15), hvorfor er du da med på den mobbinga?

Det var ikke mitt poeng som du sikkert la merke til. Mitt poeng var at det absolutt ikke bare var tykke damer som ble angrepet, men dersom du vil svitsje tema er det greit.

Skrevet

Det gjør det jo som regel. Men det er bare at det er ingenting som sitter pent på en for stor kropp! Samme plagget ville vært pent på en normal kropp. Jeg vet, for jeg har vært både normal og....

Hvis jeg skal se på virkelig store damer som f.eks. Marit Christensen, så synes jeg hun er kjempeflink å kle seg pent :-)

Det krever nok endel å klare å kle seg pent når man er stor, men noen klarer det veldig bra!

Klærne er kanskje ikke like rimelige som klærne på H&M da men...

Skrevet

Heldigvis velger vi ikke våre politikere verken etter kjolesmak eller buksestørrelse, men det virker som om akkurat den nyansen går mange hus forbi.

Skrevet

Antrekket til Erna Solberga var da ikke ille. Og den øverste personen hadde ikke valgt riktige farger, det var alt. Helt oppriktig så var de fine begge to.

Syns det var helt jyslig jeg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...