Gå til innhold

Navnekonkuranse


Gjest lurulf

Anbefalte innlegg

Da er det i hvert fall lett å skjønne at det fremdeles er _deg_, samtidig som ingen trenger å være i tvil om at du er kvinne :-)

Bra poeng! Det eneste er at det kan se litt pussig ut de gangene jeg diskuterer/flørter med mrxx..

Tidligere, før sommeren, var det en periode jeg kalte meg "lurulf og mrsxx" for spøk pga en navnediskuson med mrxx.

Men jeg kan ikke la det hindre meg, tross alt utgjør flørten en liten andel av det jeg skriver her på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hare1365380455

    21

  • cecily

    11

  • Patsi

    8

  • favn

    6

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes nok forslagene Mrs. lurulf og lurine var de beste!

Mrs Lurulf er et godt forslag, men se svaret mitt til Patsi.

Mulig jeg går for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et dritgodt forslag, Patsi (og Lurulf)! Gå for det!

Hilsen

Jeg ser at flere (dvs togli) også liker det.

Jeg er tilbøyelig til å helle i den retning selv også nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Lurulf er et godt forslag, men se svaret mitt til Patsi.

Mulig jeg går for det...

Jeg hadde uansett gått for Mrs. lurulf!!

Jeg trodde faktisk en liten stund at du var gift med mrxx *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra poeng! Det eneste er at det kan se litt pussig ut de gangene jeg diskuterer/flørter med mrxx..

Tidligere, før sommeren, var det en periode jeg kalte meg "lurulf og mrsxx" for spøk pga en navnediskuson med mrxx.

Men jeg kan ikke la det hindre meg, tross alt utgjør flørten en liten andel av det jeg skriver her på dol.

Vet ikke om jeg _helt_ skjønte problemet, men jeg synes Mrs. Lurulf var bra, jeg :-)

*holder tommelen opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hare1365380455

Ja, jeg liker det. Men om flere har negative assoiasjoner til det, vil jeg helst vite det på forhånd, så jeg kan ta det med i vurderingen.

Hadde jeg visst at så mange ville tenke på "lurulf" som mann, så hadde jeg valgt noe annet den gangen :(

Jeg tenkte også på lurulf som en mann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

*LOL*

Nå trodde jeg nesten at du skulle skrive at det må være søtt for å passe til meg (underforstått at jeg skulle være søt).

Da kan du hete Søte Lurulf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du hete Søte Lurulf...

Eller _Søtulf_, hehe - det hadde i hvert fall _ingen_ mann valgt som nick, ergo alle skjønner at hun er dame :-D

*sprudler over av gode forslag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også på lurulf som en mann....

Jeg også... Helt til det ble avkreftet i uendelige flørtetråder rundt forbi i diverse DOL-forum, hehe :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller _Søtulf_, hehe - det hadde i hvert fall _ingen_ mann valgt som nick, ergo alle skjønner at hun er dame :-D

*sprudler over av gode forslag*

*S*

Dere er kreative om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde uansett gått for Mrs. lurulf!!

Jeg trodde faktisk en liten stund at du var gift med mrxx *hehe*

"Jeg trodde faktisk en liten stund at du var gift med mrxx *hehe*"

*LOL* Den var god! Jeg husker at amber spurte om vi var gift, men jeg var ikke klar over at flere trodde det! Dette var forøvrig lenge før amber og jeg var blitt et team, lurer på om hun husker det ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg trodde faktisk en liten stund at du var gift med mrxx *hehe*"

*LOL* Den var god! Jeg husker at amber spurte om vi var gift, men jeg var ikke klar over at flere trodde det! Dette var forøvrig lenge før amber og jeg var blitt et team, lurer på om hun husker det ennå...

Godt det ikke bare er jeg som er langt ute på viddene her da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også... Helt til det ble avkreftet i uendelige flørtetråder rundt forbi i diverse DOL-forum, hehe :-D

Jeg er nok ikke så anonym lenger, nei...

Flørting på dol har jeg bare drevet med siden i sommer.

Det er nesten et år siden jeg begynte å delta i mange diskusjoner om kraftig mens og divacup. Det var da jeg begynte å få hint om at flere var overrasket over at jeg var kvinne...

Tidligere må jeg åpenbart mest ha deltatt i kjønnsnøytrale diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er jeg som er langt ute på viddene her da ;-)

"Godt det ikke bare er jeg som er langt ute på viddene her da ;-)"

*S*, nei det kan skje den beste!

Noe av det morsomste jeg har opplevd her på dol, var da mr Kahn la ut om hvor godt han kjente mine holdninger.

Jeg er en militærnekter som ikke forsvarer landet vårt fordi jeg ikke har avtjent militærtjeneste.

Han mente å kunne tolke meg ut og inn, men hadde ikke oppfattet helt hvilket kjønn jeg var *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs.Wolf

Ylva

Ulvemor

Hunnulv

Gode forslag :)

Takk skal du ha!

Både Mrs Wulf og Mrs Lurulf (som andre har foreslått) klinger godt.

Ulvemor funker også, siden jeg har to barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta noe som ligner så mye på Lurveline da for hun kommer antakelig tilbake før jul.

Synes noen av nickene du nevner nå ligner derfor jeg sier dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...