Gå til innhold

Navnekonkuranse


Gjest lurulf

Anbefalte innlegg

Tootsieroll1365380854

Jeg tror jeg kommer til å ende opp med "mrs lurulf" eller "Ulvinnen". Hva synes du om de to?

Mrs Lurulf er OK (hvis du er Mrs, da. Hvis ikke ville jeg valgt Ms. Lurulf)

Ulvinnen synes jeg ikke noe om.. Sorry ;o) Klarer ikke helt å "se" deg for meg som en Ulvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hare1365380455

    21

  • cecily

    11

  • Patsi

    8

  • favn

    6

Mest aktive i denne tråden

Det er det. Men fru lurulf høres av en eller annen grunn mye kjedeligere ut enn mrs lurulf, uten at jeg har noen forklaring på det.

Littegrann enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Lurulf er OK (hvis du er Mrs, da. Hvis ikke ville jeg valgt Ms. Lurulf)

Ulvinnen synes jeg ikke noe om.. Sorry ;o) Klarer ikke helt å "se" deg for meg som en Ulvinne.

Jeg er gift, ja. Så mrs blir riktig.

Du syns ikke jeg er tøff nok til å være en ulvinne?

Vel, det må jeg bare godta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det. Men fru lurulf høres av en eller annen grunn mye kjedeligere ut enn mrs lurulf, uten at jeg har noen forklaring på det.

Fru lurulf høres av en eller annen grunn litt prektig ut..Kanskje fordi jeg kjenner en prektig fru Lund? ;-)

Mrs. lurulf!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også... Helt til det ble avkreftet i uendelige flørtetråder rundt forbi i diverse DOL-forum, hehe :-D

Det var nesten så jeg begynte å tro at Mrxx var homse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru lurulf høres av en eller annen grunn litt prektig ut..Kanskje fordi jeg kjenner en prektig fru Lund? ;-)

Mrs. lurulf!!!!

:-)

Enig med deg, fru lurulf blir helt feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madame Wolf

Mrs. Wallace, det var det nicket som fikk meg til å angripe flisa en gang, stemmer ikke det? Bare så jeg har plassert deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace, det var det nicket som fikk meg til å angripe flisa en gang, stemmer ikke det? Bare så jeg har plassert deg...

Huh? Mener du at jeg har fått deg til å angripe flisa?

*klør meg i hodet nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh? Mener du at jeg har fått deg til å angripe flisa?

*klør meg i hodet nå*

Nei, jeg tok feil :)

Flisa har et alternativt nick hun bruker i blant, som minner om ditt!

Jeg tok et kontrollsøk etter at jeg hadde svart deg, og så at jeg blandet dere sammen, sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tok feil :)

Flisa har et alternativt nick hun bruker i blant, som minner om ditt!

Jeg tok et kontrollsøk etter at jeg hadde svart deg, og så at jeg blandet dere sammen, sorry!

Skjønner. ;o)

Godt å høre at jeg ikke har pusset noen på noen uten å ville det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. ;o)

Godt å høre at jeg ikke har pusset noen på noen uten å ville det.

Ingen fare, jeg bare prøvde å være morsom for å få flisa til å røpe seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg tenkt litt mer på saken.

lurulf er et koselig nick (selv med ul(v)f i seg), og det kler deg kjempegodt *smigre*. Ulvinnen er å skifte personlighet, rett og slett.

Etter min mening har du ikke annet valg enn å beholde lurulf og slenge på noe i feminint i tillegg.

Jeg har for øvrig lagt merke til flisa likte min Fru Lurulf.

Hva med lurulf ulvemor, mor lurulf, lurulfinnen, lurulva, lurulvinnen, lurulf silkepote (hahaha), lurulfdamen, dame lurulf (transvestitten, hehe), lurulfkvinnen ... nå gir jeg opp.

Hva med 'lurulf - kvinnen som flørter med mrxx'???

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tenkt litt mer på saken.

lurulf er et koselig nick (selv med ul(v)f i seg), og det kler deg kjempegodt *smigre*. Ulvinnen er å skifte personlighet, rett og slett.

Etter min mening har du ikke annet valg enn å beholde lurulf og slenge på noe i feminint i tillegg.

Jeg har for øvrig lagt merke til flisa likte min Fru Lurulf.

Hva med lurulf ulvemor, mor lurulf, lurulfinnen, lurulva, lurulvinnen, lurulf silkepote (hahaha), lurulfdamen, dame lurulf (transvestitten, hehe), lurulfkvinnen ... nå gir jeg opp.

Hva med 'lurulf - kvinnen som flørter med mrxx'???

;-)

lurulvinnen eller hunnulv(en)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tenkt litt mer på saken.

lurulf er et koselig nick (selv med ul(v)f i seg), og det kler deg kjempegodt *smigre*. Ulvinnen er å skifte personlighet, rett og slett.

Etter min mening har du ikke annet valg enn å beholde lurulf og slenge på noe i feminint i tillegg.

Jeg har for øvrig lagt merke til flisa likte min Fru Lurulf.

Hva med lurulf ulvemor, mor lurulf, lurulfinnen, lurulva, lurulvinnen, lurulf silkepote (hahaha), lurulfdamen, dame lurulf (transvestitten, hehe), lurulfkvinnen ... nå gir jeg opp.

Hva med 'lurulf - kvinnen som flørter med mrxx'???

;-)

"Hva med 'lurulf - kvinnen som flørter med mrxx'???"

*LOL*

Det er i hvert fall beskrivende! Men da ender jeg opp med dols lengste nick, noe tungvint når andre skal slenge nicket mitt på slutten av en tråd for å markere at det er flørt e.l. på gang...

Jeg må tenke litt mer på nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva med 'lurulf - kvinnen som flørter med mrxx'???"

*LOL*

Det er i hvert fall beskrivende! Men da ender jeg opp med dols lengste nick, noe tungvint når andre skal slenge nicket mitt på slutten av en tråd for å markere at det er flørt e.l. på gang...

Jeg må tenke litt mer på nick.

I de tilfelle duger det lenge med lurulf ;-) til da har alle skjønt at du er en hunnulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer også for Dorthes forslag med Ulvinnen lurulf, til daglig både kalt Ulvinnen og lurulf, alt etter humør og dagsform.

Vet du, det har jeg så godt som bestemt meg for, men jeg hadde glemt at det var Dorthes forslag...

"lurulf ulv" er jo så godt som "Ulvinnen Lurulf", bare med en feminin vri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, det har jeg så godt som bestemt meg for, men jeg hadde glemt at det var Dorthes forslag...

"lurulf ulv" er jo så godt som "Ulvinnen Lurulf", bare med en feminin vri!

Da var det fint at jeg minnet deg på det, slik at det halvveis også blir mitt forslag også nå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...