Gå til innhold

mobilen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, ingenting går min vei lenger,,,,

Jeg klarte å knuse displayet på telefonen min i går, alle telefonnr er lagra på tlf.minnet. Går det ann å overføre tlfnr fra minnet til mob. på en smart måte???

Pokker, føler meg hjelpesløs...

Skrevet

Jeg tror du har en funksjon som heter kopiere tlf nr. til simkort,

jeg har iallefall det på Nokian min, det som er kjempedumt er at jeg kan legge inn adresser, mailadresser, flere nr. på en person o.l., de opplysningene blir ikke kopiert til simkortet dessverre.

Skrevet

Jeg tror du har en funksjon som heter kopiere tlf nr. til simkort,

jeg har iallefall det på Nokian min, det som er kjempedumt er at jeg kan legge inn adresser, mailadresser, flere nr. på en person o.l., de opplysningene blir ikke kopiert til simkortet dessverre.

men jeg ser ikke-displayet er ødelagt, om det går på en annen måte??

Skrevet

men jeg ser ikke-displayet er ødelagt, om det går på en annen måte??

Å ja så hele displayet er ødelagt ..... hmmmmm, nei det blir verre.

Kanskje en mobiltlf.butikk kan hjelpe deg.

Har du bruksanvisningen foran deg da ? Kanskje du kan lese der, at det står sånn trinn for trinn der å bare ta sjansen på at du trykker riktig.

Vet ikke om det går altså :o), jeg bare tenker litt høyt for deg nå :o)

Skrevet

Hvis du har flaks kan det jo være at numrene allerede er lagret i sim kortet?

Skrevet

Hei!

Alt du har lagret på telefonen (meldinger, nummer, notater i huskelister etc) kan du lett ta ut ved hjelp av en datakabel og en pc med program på de fleste telefoner. kan også bruke ir hvis telefonen har det (eller bluetooh for den sak skyld), da slipper du å kjøpe kabel, men kan få problemer med å aktivisere telefonen for kommunikasjon med pc-en siden du ikke kan se displayet. På mine mobiler må jeg i alle fall gå inn i menyen "infrarød" og velge dette for at telefonen skal søke etter pc.

Kabel kan du feks kjøpe hos

http://www.clasohlson.no/

De selger kabel med program.

(har ikke prøvd deres program, men kabelen er grei). Du kan få rimeligere kabler i enkelte nettbutikker. (søk evt på telefonmerke + datakabel)

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...