Gå til innhold

Jordskjelvkatastrofen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet det meste av lysten til å hjelpe når Musharraf går ut og sier at siden vi ga så mye etter tsunamikatastrofen så forventer de minst like mye,

Er det barn vi snakker om her? Dette minner jeg meg om fordeling av brus eller kaker mellom små barn. Da skal det måles på millimeteren.

"Når de fikk såååå mye, så skal vi også ha det samme, minst. Så det så."

Hvor mye hjelp tror du vi ville fått av disse menneskene dersom det var omvendt? Dette er jo yngleområdet for terrorister og ekstremisme. Ifølge dem er vi null verdt.

"Jeg mistet det meste av lysten til å hjelpe når Musharraf går ut og sier at siden vi ga så mye etter tsunamikatastrofen så forventer de minst like mye,"

Man kan jo si at hvis de fjerner halvparten av atomvåpenlagret sitt, så skal de få det det er verdt i kroner og øre :-)

".........................................."

Skrevet

"Jeg mistet det meste av lysten til å hjelpe når Musharraf går ut og sier at siden vi ga så mye etter tsunamikatastrofen så forventer de minst like mye,"

Man kan jo si at hvis de fjerner halvparten av atomvåpenlagret sitt, så skal de få det det er verdt i kroner og øre :-)

".........................................."

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article487682.ece

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...