Gå til innhold

Kvinne voldtok mann, rettssak på gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja -du bør ikke gå lenger enn vår nye liekstillingsminsiter....

Jeg vil ikke ha ansvar for hva 95% andre driver med, når jeg ikke har slike holdninger selv.

Jeg er også opptatt av å forhindre at de 95 ikke begår det de er tillagt tilbøyelighet til, og sørger på min måte for at kvinner og barn er trygge.

Jeg vet ikke hvem de 5 snille ser ut, så derfor iverksetter jeg tiltak mot alle. Urettferdig mot de 5, men nødvendig.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

16

• favn

7

• frosken

5

• ShitDiddelyDo

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vil ikke ha ansvar for hva 95% andre driver med, når jeg ikke har slike holdninger selv.

Jeg er også opptatt av å forhindre at de 95 ikke begår det de er tillagt tilbøyelighet til, og sørger på min måte for at kvinner og barn er trygge.

Jeg vet ikke hvem de 5 snille ser ut, så derfor iverksetter jeg tiltak mot alle. Urettferdig mot de 5, men nødvendig.

"Jeg vet ikke hvem de 5 snille ser ut, så derfor iverksetter jeg tiltak mot alle. Urettferdig mot de 5, men nødvendig."

Setter du i verk tiltak for at kvinner ikke skal voldta deg? Er det det du sier?

Skrevet

"Jeg vet ikke hvem de 5 snille ser ut, så derfor iverksetter jeg tiltak mot alle. Urettferdig mot de 5, men nødvendig."

Setter du i verk tiltak for at kvinner ikke skal voldta deg? Er det det du sier?

Jeg driver med mitt, du med ditt.

:-)

95% av menn gjør sånn og sånn. Hvis jeg ikke gjør sånn, er jeg unormal og må på sykehus, selv om jeg og andre er lykkelig med det.

Når 95% er slik og vi beskylder alle for det, da er det ikke så farlig med de siste 5, de er så få, og dessuten bare uflaks, og dessuten har de selv valgt å være menn, for de kan jo bare skifte kjønn?

Som regel in andre smmanhenger er det de 95 som nekter å ta ansvar for hva de 5 gjør, men her er det motsatt: en av de 5 som nekter å ta ansvar for hva de 95 gjør.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg driver med mitt, du med ditt.

:-)

95% av menn gjør sånn og sånn. Hvis jeg ikke gjør sånn, er jeg unormal og må på sykehus, selv om jeg og andre er lykkelig med det.

Når 95% er slik og vi beskylder alle for det, da er det ikke så farlig med de siste 5, de er så få, og dessuten bare uflaks, og dessuten har de selv valgt å være menn, for de kan jo bare skifte kjønn?

Som regel in andre smmanhenger er det de 95 som nekter å ta ansvar for hva de 5 gjør, men her er det motsatt: en av de 5 som nekter å ta ansvar for hva de 95 gjør.

Hvilke tiltak setter du i verk, da?

Jeg vil gjerne lære. Er livredd for å bli voldtatt av kvinner jeg også. Problemet er ikke rent lite, har jeg hørt.

Skrevet

Hvilke tiltak setter du i verk, da?

Jeg vil gjerne lære. Er livredd for å bli voldtatt av kvinner jeg også. Problemet er ikke rent lite, har jeg hørt.

Du har nok ikke oppfattet dette riktig, og de vil ta for lang tid å forklare deg det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har nok ikke oppfattet dette riktig, og de vil ta for lang tid å forklare deg det.

Ja, god bedring til meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...